Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
dinsdag 10 april 2012 om 18:13
Kan er op de MP niet een vervolg komen met Pinksteren? Of bij Hemelvaart? Misschien komt het kruis dan nog van pas ook? Ik ben niet zo thuis in de materie, maar er is toch ook nog een Johannes Passion en dergelijke? Anders schrijven we zelf onze versie van de Judas Passion.
Mijn muren zijn nu een stemmig grijs. Ik heb het gevoel dat ze m'n medicijnen aan 't minderen zijn. Als het even meezit ben ik dit weekend weer vrij. Tot die tijd geniet ik maar van m'n onvrijwillige retraite.
Mijn muren zijn nu een stemmig grijs. Ik heb het gevoel dat ze m'n medicijnen aan 't minderen zijn. Als het even meezit ben ik dit weekend weer vrij. Tot die tijd geniet ik maar van m'n onvrijwillige retraite.
Later is nu
dinsdag 10 april 2012 om 18:23
Och Lé, wat reageer je toch altijd empathisch en wat heb je een goede ideeën. Van musicalisatie wordt m'n koude hart weer warm. En inderdaad: er zijn scalae aan themae die we aan kunnen grijpen om al zingend onze talenten tot het uiterste te benutten. Want dat was het, denk ik, ook een beetje: bij de MP zat ik echt op de toppen van m'n kunnen (heerlijk, dat pieken) en ik mis het nu. En samen, we gaan het vooral samen doen.
Dion Graus, Carnaval des Animaux, lijkt me leuk om mee te beginnen.
Dion Graus, Carnaval des Animaux, lijkt me leuk om mee te beginnen.

dinsdag 10 april 2012 om 20:08
Pim Fortuyn is helaas al geclaimd maar Matt Herben loopt nog ongeclaimd rond, zit daar muziek in?
Dream, trip jij daar eens even een nachtje over.
Jammer dat het kruis al weg is. De COC jongens (die altijd in dat zwarte leer met gaten lopen) hadden wel belangstelling er een 'Andreas kruis' van te maken. Dat evangelie ken ik niet maar het lijkt er dus op dat ze ook een musical aan het maken zijn.
Fijn he, om zo inspirerend te zijn voor anderen!?
Dream, trip jij daar eens even een nachtje over.
Jammer dat het kruis al weg is. De COC jongens (die altijd in dat zwarte leer met gaten lopen) hadden wel belangstelling er een 'Andreas kruis' van te maken. Dat evangelie ken ik niet maar het lijkt er dus op dat ze ook een musical aan het maken zijn.
Fijn he, om zo inspirerend te zijn voor anderen!?

woensdag 11 april 2012 om 08:53
Jajaja... Om eerlijk te zijn had ik dat ook al bedacht. Beoretisch is het wel goed, maar wie speelt dan Meds? Dat is wél even een andere uitdaging dan Christus. Zingend slootslempen, ga d'r maar aan staan!
En als jij bijvoorbeeld Meds zou speken, wie speelt dan jou? Zijn er wel genoeg lama's om de zonen van Meds te spelen?
Sorry Leo, ik denk dat deze uitdaging een paar maten te groot voor ons is.
En als jij bijvoorbeeld Meds zou speken, wie speelt dan jou? Zijn er wel genoeg lama's om de zonen van Meds te spelen?
Sorry Leo, ik denk dat deze uitdaging een paar maten te groot voor ons is.

woensdag 11 april 2012 om 09:23
ik vind het wel een topidee hoor. En voor de rol van Meds nemen we gewoon een van haar bastaards.
En wat betreft de overige ideeën. Pim Fortuyn ligt teveel voor de hand. Tara Singh Varma moest ik even googlen, maar die affaire is nu weer in alle hevigheid terug in mijn geheugen.
Toch wil ik voorstellen een musical te musicaliseren over Greet Hofmans. Toch wel een BEO avant la lettre.
En wat betreft de overige ideeën. Pim Fortuyn ligt teveel voor de hand. Tara Singh Varma moest ik even googlen, maar die affaire is nu weer in alle hevigheid terug in mijn geheugen.
Toch wil ik voorstellen een musical te musicaliseren over Greet Hofmans. Toch wel een BEO avant la lettre.

woensdag 11 april 2012 om 14:06
Vrouwen, niet zo bang en bescheiden. Tuurlijk is Meds een unieke grootheid, maar hé, zo'n uitdaging durven wij wel aan, toch? En kijk, als we heel laag inzetten (met zoiets als Sieneke bijvoorbeeld), dan wordt het lastig om later alsnog in de hogere regionen van de musicalbusiness terecht te komen. Hoog, die lat!
Arnold Schwarzenegger is al een poosje gouverneur af en verveelt zich stierlijk, twitterde hij laatst. Mochten we inderdaad voor Meds The Musical gaan, dan zal ik 'm 's vragen of hij ervoor te porren is.
En eigenlijk zou ik toch graag zien dat we Hilbrand Nawijn erin verwerken. Maar goed, hoe we dat gaan doen, zie ik wel zodra we ons over het script buigen.
Arnold Schwarzenegger is al een poosje gouverneur af en verveelt zich stierlijk, twitterde hij laatst. Mochten we inderdaad voor Meds The Musical gaan, dan zal ik 'm 's vragen of hij ervoor te porren is.
En eigenlijk zou ik toch graag zien dat we Hilbrand Nawijn erin verwerken. Maar goed, hoe we dat gaan doen, zie ik wel zodra we ons over het script buigen.

woensdag 11 april 2012 om 16:55
Zo, zo, net bekomen van de Mattheus Passion en er wordt alweer druk gedaan voor een volgende productie!
Pamela Anderson hoeven we trouwens niet meer te vragen voor een gastrol... "I hate dis kountry!" waren haar laatste woorden toen ik haar op het station afzette. En ik heb haar nog wel zo geduldig kennis laten maken met oude ambachten als kantklossen, theezakjes vouwen en scrapbooking (of is dat niet Nederlands?).
Anyhow, ondanks dat ik trots ben op het succes van de Mattheus Passion (jammer van de vele gewonden) wil ik bij deze bedanken voor de rol van Maria in welk volgende stuk dat er dan ook nog komen gaat.
Pamela Anderson hoeven we trouwens niet meer te vragen voor een gastrol... "I hate dis kountry!" waren haar laatste woorden toen ik haar op het station afzette. En ik heb haar nog wel zo geduldig kennis laten maken met oude ambachten als kantklossen, theezakjes vouwen en scrapbooking (of is dat niet Nederlands?).
Anyhow, ondanks dat ik trots ben op het succes van de Mattheus Passion (jammer van de vele gewonden) wil ik bij deze bedanken voor de rol van Maria in welk volgende stuk dat er dan ook nog komen gaat.