Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Justdeb, met M heb je ook een boel te stellen he! Pfff voor jou mop!

Ohja, dat commentaar ken ik wel beck. Sja, als vent dat zou willen pakt A gelijk zijn iPhone af, BB is niet interessant.

Wilde als grapje nog vragen of je kerel weer een stekker had gekocht. jij ook om jezelf denken he, je werkt ook haske veel, en hebt genoeg zorg(en) ook over Nnetje

A is stil, heb een pcm gegeven en dentinox, woest werd ie. Daarna maar in zijn eentje uit laten razen. Kan toch niets goed doen.

Vorige bericht was voor gw btw
Thanx Moom... Ja we hebben heel wat met hem te stellen zo, maar ik hoop dat áls we weten wat er is, we er ook wat aan kunnen doen, zodat het wat makkelijker wordt voor hem... Hoewel hij er zelf op zich niet zo heel veel last van lijkt te hebben, want M lacht de hele dag, en is altijd vrolijk (tot nu toe dan)... Hij huilt er verder niet om ofzo, dat maakt het voor ons nog enigzins 'makkelijker' in de zin, dat we ons niet doodongerust maken omdat hij bv ziek zou zijn...
Leuk nieuws moom,

al denk ik dat het niet hier in de buurt gaat zijn, wss eerder düsseldorf of keulen.
Moom, het is zo frustrerend, N. heeft het ook een hele tijd gehad. Je kan er niets mee, hier heeft het 2 weken geduurd, echt iedere nacht uren overstuur, helemaal in je kruipen alsof ze enorm bang is dat je weg gaat.

En ja we hebben iets nieuws met een stekker.... en vent is echt veul enthousiaster dan ik, maar we hebben een nieuwe stofzuiger gekocht.

ik ga nog wat was vouwen/strijken, morgen alvast wat inkopen doen voor N. d'r feestje.
ik FB je even, gw.

hahaha, je kerel enthousiaster over een stofzuiger! moet echt wel even lachen hoor.

En hier is het niet bepaald overstuur en in je kruipen maar meer overstuur en zich van je afzetten. compleet tegenovergesteld, en heel frustrerend voor een moeder die het beste voor haar kindje wil.

en gelukkig maar justdeb!
ik wacht met spanning af moom

en voor het enthousiasme van becksman voor de stofzuiger
Moom, ik wilde al voorstellen om preventief een zetpil te geven maar dat had je zelf al bedacht. Ik hoop voor je dat het helpt en je een nacht wat meer slaap kan pakken. Hoe is A. overdag dan? Slaapt hij meer of is hij jengeliger door slaaptekort?
murr, A trekt het overdag nog verbazingwekkend goed. Hij slaapt 'normaal', zo'n 1,5 uur. Soms zelfs helemaal niet meer... Als ie wel slaapt, wordt ie nu wel heel slecht wakker, heeft een half uur nodig om bij te komen.

Hij is wel ook aan het peuterpuberen, als het niet gaat zoals hij wil, dan gooit ie zich er helemaal in. Vandaag hebben we de deurkruk omhoog gezet, omdat hij de deur nu openkreeg, vonden we niet fijn. Nou, je had hem moeten zien, alsof de wereld verging! Maar goed, dat was ook eind van de dag, op een nacht weinig slaap dus.
Lieve moom en lieve beck

Geen tips hier, het lijkt me verschrikkelijk naar moom!
Deb: in onze familie ook veel scheve neus tussenschotjes. Kan het niet erfelijk zijn? Anders wel heel toevallig, ook in mijn familie.

Naar voor m hoor!

Hier ook echte peuter puber. Bij minste of geringste stort ze zich hysterisch huilend op de grond. Ik negeer het en vervolgens staat ze op en speelt verder of er niets gebeurt is, of komt knuffelen. Tuttebel!
wat een clifhanger moom.... ik wacht nog op je fb berichtje
Heb nu ook whattsapp trouwens.
en deuren kunnen open is lastig, H kan het tegenwoordig ook met de buitendeur (waarbij klink omzetten geen optie is....
quote:germanwings schreef op 10 april 2012 @ 21:38:

wat een clifhanger moom.... ik wacht nog op je fb berichtje

wirklich? al verstuurd hoor! ik krijg daar nooit een melding van op mobiel, mss jij ook niet?

buitendeur kan gelukkig op slot.
found it moom

(al onze binnendeuren kunnen ook op slot, maar vind ik zelf erg lastig)
nieuw mobieltje, annika? en S dus ook aan het toneelspelen.
Annika: volgens KNO was het niet erfelijk... Bij M is het, volgens hem, door de bevalling gekomen (vraag me niet hoe,magoed), en bij mezelf kon ik achteraf precies nagaan wanneer het gebeurd is ( zat toen op de middelbare school).

(zelf zou ik, indien het echt zo blijkt te zijn bij M, eerder denken dat het gebeurd is, tijdens zijn opnamen in het zkh, toen ze allerlei onderzoeken moesten doen, en overal, allerlei slangetjes moesten plaatsen, want het is sinds zijn opname zo, daarvoor niet)..Over 2 weken weten we meer...(hoop ik)
Hier trouwens ook een heerlijke peuterpuber hoor, pffff.. vermoeiend af en toe... Ze kan al heel lang deuren openmaken, maar hebben nooit klink omhoog gedaan, of deuren op slot. Ja alleen de voordeur overdag de bovenste knip erop, voor het geval dat, maar eigenlijk heeft ze daar nog nooit aangezeten.

Verder wil ze alleen maar het tegenovergestelde van wat ik van haar wil.... en krijgt ze dr zin niet, of lukt iets niet?? Dan wordt ze boos en gaat ze huilen.... heeeeel dramatisch huilen, heel zielig huilen, alsof er wel weet-ik-wat gebeurd...
peuterpuberen: check!

Niet meer slapen overdag: check!

Heel veel kusjes geven: check!
Ben nog even aan het werk (voorbereiding studie) en daarna komt vent thuis. dus als ik niet meer reageer, dan weten jullie waar ik ben
wat schattig al die kusjes gevende kinderen, H is daar (helaas) niet zo van

gelukkig slaapt ze dan wel nog overdag minstens 2 uur
N. de ene keer wel en de andere keer niet, als ze overdag niet slaapt, ligt ze zoals vandaag direct te slapen om 20.00 uur.

Als ze overdag wel slaapt is het inslapen een 'drama'. Ze ligt nog een uur te kletsen en zingen in bed en slaapt dan om 21.00 uur. Te laat dus.

Ik ben er nog niet achter wat slechter is, dat late slapen of overdag niet meer slapen. Want als ze overdag slaapt, slaapt ze gerust 3 uur.
tuttebel gaat hier altijd al om 7 uur naar bed, 9 uur zou me echt te laat zijn, dan hou ik geen avond meer over.
En ze slaapt vaak ook 3 uur als het zo uitkomt
Geen nieuwe foon, gewoon eindelijk eens whattsapp geïnstalleerd...

Hier nieuwbouw huis, dus hoge deuren/klinken gelukkig.

Kusjes check: ze maakt er echt een mmwwwwaaaa geluid bij

Ik wist niet dat dat kon ontstaan deb, dacht dat je er altijd mee geboren werd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven