Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
net weer wat nomi's verzameld. zit alweer bijna op de helft voor het zomerpakket. joepie!!
Is er iemand die wat heeft aan de mini's van de alberthein?

Ik heb zo n pak melk...
Ik zou de minis wel graag willen hebben, welke regio woon jij? Want opsturen wordt mss wel een duur geintje
Ik woon in zuidholland, heb je anders een email? Dan kan ik iets gemakkelijker mn woonplaats etc opschrijven
Mail is nick @ hotmal punt nl

maar zuid holland is niet in de buurt van waar wij of familie woont en ik denk dat de verzendkosten voor een pakje melk dan wel hoog liggen
Je hebt mail!
En mail terug
Ik heb ook interesse in de mini`s. Woon in het noorden.

flashy@live.nl en ook in de loungeset zegels die sommige AH`s hebben.

Kan ik nog iemand blij maken met efteling punten?
quote:nellaaa schreef op 10 april 2012 @ 18:09:

Flashy, zou jij me willen mailen op v.i.v.a.bloem@gmail . com ? Ik heb misschien een zwemoplossing voor je, die iets schappelijker geprijsd is dan 7 euro per uur. Alleen hij is te herkenbaar om hem hier op het forum te gooien.Ik ga je mailen!
Top!
Jij hebt mail terug!
quote:lydiam1 schreef op 10 april 2012 @ 17:07:

MIsschien kun je gaan hardlopen o.i.d. Met Start to run bijv. heb je toch een soort van begeleiding.[/quote]

Ik weet het, ook al vaak aan zulke oplossingen bedacht, maar hardlopen kunnen mijn knieen bijvoorbeeld niet aan.. het gaat dus niet om de sportieve begeleiding maar echt het lichamelijke, er zitten daar ook fysiotherapeuten bijvoorbeeld.Dan word het inderdaad wat lastiger om zelf maar wat te gaan doen.
Aargh, 10 dagen naar het buitenland geweest en mijn decoder vergeten uit te zetten... mijn elektriciteitverbruik (schrijf wekelijks de meterstand op) is nog nooit zo hoog geweest

Ben echt kwaad op mezelf nu
Gw, had nog punten voor de efteling ook van de ah, heb ze voor de zekerheid erbij gedaan voor het geval je er nog iets aan hebt!

Flashy, als ik er nog 1 heb dan laat ik het hier nog even weten.
Flashy, ik woon ook in het Noorden, wellicht wonen we in de buurt van elkaar en kunnen we tzt ruilen met dubbelen? Ik vind de actie zó leuk, kan niet wachten tot ik winkeltje kan spelen met mijn kinders ;)
Ik ben blij met de verbruiksschatter van Essent.

Zoals het er nu naar uitziet krijgen we bijna 180 euro terug.

Betaal elke maand bijna 150 euro en dat willen ze nu verlagen naar 120 maar dat doe ik niet.

Bij onze eerste jaarafrekening in dit huis moesten we bijna 400 bij betalen. Was echt een drama, een grote tochtige bende hier.

Toen alles geisoleerd, creatief geweest met gordijnen (in plaats van 2 aan elke kant hangen er nu aan beide kanten 4, de 2 buitenste zitten onzichtbaar vast aan de muur gespijkerd tegen het tochten).

Tochtstrips geplaats, brievenbus borstel. Het helpt echt heel veel, ben zo blij.
ga over twee weken naar a'dam en ben vergeten ns dagkaart te kopen bij de ah, nu is de actie voorbij. als een van jullie een nieuwe actie bij een andere winkel ziet, laat dat dan even weten aub. (zit natuurlijk zelf ook het internet in de gaten te houden, samen zien we meer)
Zijn er toevallig nog mensen die de regels voor de glazen van de plus nog over hebben? Je zou mij er heel blij mee maken (tegen vergoeding van de verzendkosten natuurlijk). Eventueel mailen kan op ateliermadame@gmail.com
Ik zou ook graag mni's willen sparen voor mijn dochtertjes. Ik woon in zuidwest Brabant dus als er mensen uit die regio zijn die er niets mee doen hou ik me aanbevolen!
Ja leuk is die miniactie he! Ik heb al een spaarlamp en een pizza, vind ze zo grappig, hoop ze allemaal bij elkaar te sparen!

En inderdaad mi-jo, daarom heb ik dus maar besloten om bij de sportschool te blijven, zolang ik vaak genoeg ga voel ik me er niet zo heel schuldig over, het is voor een goed doel ;).
ben eigenlijk benieuwd of jullie ook vrekken door radio en tv uit te zetten benzelf veel thuis [chr ziekte] en vind muziek aan zo gezelllig dus bij mij staat laptop en radio bijna de hel dag aan

kost dat veel geld kwa stroomverbruik??
Hier vandaag op de rekening GTA Iglo Fieldfresh en Whiskas 50% retour.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:_ntsj_ schreef op 10 april 2012 @ 20:42:

Aargh, 10 dagen naar het buitenland geweest en mijn decoder vergeten uit te zetten... mijn elektriciteitverbruik (schrijf wekelijks de meterstand op) is nog nooit zo hoog geweest

Ben echt kwaad op mezelf nu Dat ding voor je TV ontvangst? Die heb ik altijd aan staan . Nou zit er ook niet een echt gebruikersvriendelijk uit knopje op. Hoeveel energie eet zo'n ding dan wel niet als je meer gebruikt aan energie dan wanneer je wel thuis bent?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:ayla2 schreef op 10 april 2012 @ 22:00:

Flashy, ik woon ook in het Noorden, wellicht wonen we in de buurt van elkaar en kunnen we tzt ruilen met dubbelen? Ik vind de actie zó leuk, kan niet wachten tot ik winkeltje kan spelen met mijn kinders ;)Prima!
Vandaag 1 ORAL B betaling ontvangen, helaas alleen de tandpasta (¤ 3.09) hoop dat de tandenborstel (iets van 6 euro!) morgen ook gestort wordt. Iemand al beide retour ontvangen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven