VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Bij mij past het niet, van die ballerina dingen. Vind het bij anderen wel eens leuk.

K-Swiss ook leuk.

En ook wat breder en dat vind ik dus wel leuk.

Ik heb ook nog Esprit sneakers en die zijn ook smal en fijn.
Morrie is volgens mij groter dan ik en ik ben 1.66.

Ook leuk en dan zoek ik nog mooie hoge pumps.
Ja Meave, ik zag dat je ze ook in volwassen maten had.
Echt? Ik dacht dat Morrie ook een kleine imp was?
Wauw Vrolijk. Op zulke schoenen zul je mij nóóit tegenkomen!
Maar voor volwassenen vind ik het toch weer minder. Denk ik..

Weet het eigenlijk niet nu ik er over nadenk.
Leuke site zeg! Lekkere wijnen ook.

Ik draag nooit sneakers of vergelijkbare schoenen, is niet mijn ding. Hooguit op vakantie, maar daarmee houdt het op.

Die plastic ondingen zijn hier een no-go area, ik vind ze veel te gevaarlijk. Ik vind die flamencoschoentjes erg lollig, Maar om nou 30 euro uit te geven voor een keer 5 dragen en verder niet aan mogen vind ik wel een beetje sneu, zowel voor mijn portemonnee als voor dochterlief. Dus ik denk niet dat ik eraan begin. Ik moet ze alleen niet aan Wiske laten zien, want die is dan meteen verliefd, de kleine tuttekop).
Mijn kind is zo grappig.

Hij zingt al heel de middag "Oh Pebbie, ik hou zoveel van jou!".

(en dan ipv Pebbie uiteraard eenzelfde variatie van mijn eigen naam)
Esprit sneakers heb ik ook, roze. En dan wit met zilveren Le Cog Sportif sneakers. En laatst bij Dolcis mooie pumps gekocht die wonderbaarlijk genoeg best lekker zitten.
quote:vrolijk schreef op 19 maart 2008 @ 15:34:

[afbeelding]

Ook leuk en dan zoek ik nog mooie hoge pumps.Is wel mijn hoogte, maar deze vind ik eerlijk gezegd een te hoog Heidi-gehalte hebben.
Lief Peb!

De kinderen hebben trouwens alledrie witte K-Swiss sneakers, erg gaaf. Moet wel nieuwe hebben voor komende zomer.
Minder grappig is dat hij al 2 dagen zegt dat hij dik is. Wat een onzin.

Net nog "ik vind dat ik een dikke vette kip ben".

We houden het maar op een fase waarin hij niet weet wat hij zegt en dat het vanzelf weer over gaat.
Lizzy met flamencojurk en schoenen.

Mootje zei laatst ook al dat hij af wilde vallen. Raar kind. Je kunt nog net geen ribben tellen en hij heeft een six-pack. Hij wel.
War kopen jullie dan die merk sneakers voor kinderen? Niet bij de kinderschoenenspeciaalzaak denk ik...
Sportzaak.
Ik ben 1.67 Pebb, dus dat scheelt niet zoveel .

Misschien is het ook wel mijn lengte in combi met mijn bouw dat ballerina's niet staan. Ik ben niet fijntjes genoeg oid. Ik moet hakken. Sneakers zijn meestal ook niet echt flatterend, dan moet ik daar echt de goede broek bij hebben enzo.

Met korte broek in de zomer vind ik het helemaal geen gezicht, maar draag ik het wel. Je moet toch wat...
quote:meave schreef op 19 maart 2008 @ 15:39:

Mootje zei laatst ook al dat hij af wilde vallen. Raar kind. Je kunt nog net geen ribben tellen en hij heeft een six-pack. Hij wel.En jij dan Meave, je was zoveel afgevallen, ben jij nog zo slank?
Volgens mij zijn er sowieso geen schoenen die leuk staan bij een korte broek. Misschien stoere slipperachtige dingen?
Echt korte broeken draag ik nooit. Liever rokjes dan. Ik vind een korte broek eigenlijk nooit leuk.
quote:Pebbles schreef op 19 maart 2008 @ 15:41:

[...]

En jij dan Meave, je was zoveel afgevallen, ben jij nog zo slank?Nee. Ik ben inmiddels alweer veel aangekomen. Ben toevallig vanmorgen bij de huisarts geweest. Ik kan het niet meer hoor. Ik heb een verwijzing voor de dietiste en als dat niets wordt, moet ik terugkomen en krijg ik een verwijzing voor de eetstoornissenpoli. Die kwam hard binnen.
Van mij zou dat mogen Vrolijk, dat kleine hakje. Als het inderdaad alleen bij verkleedpartijtjes blijft. Maar daarom heeft Mini ze niet, ik vind ze te duur voor die paar keer.

Die levensgevaarlijke plastic muiltjes heeft ze wel en daar kan ze werkelijk alles op, zelfs hinkelen. Kind van d'r moeder
In de sportzaak. Maar meestal krijg ik ze cadeau van de oppas. Die kan haar geld niet in haar zak houden.

Harrie had ook nog gympen voor Schorrie gekocht bedenk ik me net, maar die moesten besteld worden want de maat was niet goed. Ik vond het onzin, hij heeft al die zwarte Coqs en witte Nikes. Maar goed, ik zal er niet over zeuren.

Ik zou het echt niet leuk vinden als Schorrie op die leeftijd al over afvallen zou beginnen. Dan zou ik me zorgen maken volgens mij. Maar beste lijkt me om er idd niet te krampachtig mee om te gaan en te denken dat het een fase is....
quote:Pebbles schreef op 19 maart 2008 @ 15:35:

Wauw Vrolijk. Op zulke schoenen zul je mij nóóit tegenkomen!Hoezo? Ik dacht wel dat jij het leuk zou vinden? Jij hebt toch ook vaak jurkjes en rokjes aan? Daar vind ik het heel goed bijpassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven