VRLK
woensdag 19 maart 2008 om 15:58
woensdag 19 maart 2008 om 15:58
Ik heb geen slanke benen, maar gelukkig wel goedgevormd en stevig. Dus vind ik dat ze ook beste gezien mogen worden en draag dus wel rokjes net boven of op mijn knie en as we speak heb ik een trui aan tot halverwege bovenbeen en maillot.
Jouw benen zullen toch ook wel welgevormd zijn met al dat dansen Drop?
Echt, de middag wordt steeds zinniger...
Jouw benen zullen toch ook wel welgevormd zijn met al dat dansen Drop?
Echt, de middag wordt steeds zinniger...
woensdag 19 maart 2008 om 16:00
Wat een keurige stappertjes allemaal. Ik ben meer van palladiums (zwart, zelfs aan vandaag) en a la Pebbels, wat stoerdere gympen. Korte broek met palladiums kan prima, rokje weer ietsje minder. Pumps e.d. is niet echt mijn ding. Ben altijd blij als het winter is qua schoenen; dan leef ik gewoon in mijn laarzen. Zomers zijn wat ingewikkelder .
Morrie, ik zou huisarts even bellen hoor.
Morrie, ik zou huisarts even bellen hoor.
woensdag 19 maart 2008 om 16:01
quote:meave schreef op 19 maart 2008 @ 15:57:
Morrie, ik weeg 87 kilo. Mijn bmi is 30 en mijn taille is verhoudingsgewijs nog veel (eh.... hoger, breder, ronder, meer) dikker dan gezond voor je is. Dus het valt echt niet te ontkennen.
En wat is dan normaal qua BMI?
Jammer dat je dan weer aangekomen bent na het afvallen. Kan me best voorstellen dat het een obsessie wordt/blijft. Het ging zo goed en dan 'kak' je waarschijnlijk toch weer in. Je hebt het ook niet makkelijk gehad met het overlijden van Mav zijn moeder, dat speelt misschien ook mee?
Morrie, ik weeg 87 kilo. Mijn bmi is 30 en mijn taille is verhoudingsgewijs nog veel (eh.... hoger, breder, ronder, meer) dikker dan gezond voor je is. Dus het valt echt niet te ontkennen.
En wat is dan normaal qua BMI?
Jammer dat je dan weer aangekomen bent na het afvallen. Kan me best voorstellen dat het een obsessie wordt/blijft. Het ging zo goed en dan 'kak' je waarschijnlijk toch weer in. Je hebt het ook niet makkelijk gehad met het overlijden van Mav zijn moeder, dat speelt misschien ook mee?
woensdag 19 maart 2008 om 16:02
Ik heb altijd al stevige benen gehad en het dansen heeft ze nog extra gespierd. Ik heb geen kwabberige benen maar er zit ontegenzeggelijk stevig vlees en spierweefsel. Ik heb altijd laarzen nodig met een wijde schacht voor mijn klapkuiten, en mijn bovenbenen zijn ook stevig. En mijn enkels zijn niet smal. Maar he, geen cellulitis, dat dan weer niet.
Meave, ik had er geen idee van dat het zo diep zat, jouw eetprobleem!
Meave, ik had er geen idee van dat het zo diep zat, jouw eetprobleem!
woensdag 19 maart 2008 om 16:03
Ik was huisarts alweer vergeten Lien .
Maar ik ga niet bellen hoor, wacht gewoon geduldig af. Een week en een paar dagen had hij gezegd, en nu is het een week en 1 dag geleden. Dus ik denk niet dat het wat oplevert als ik hem bel.
Maar Vrolijk, hoe houd jij je schoenen dan mooi? Ik draag ook wel zulke hakken, maar ze worden zo snel lelijk bij mij.
Maar ik ga niet bellen hoor, wacht gewoon geduldig af. Een week en een paar dagen had hij gezegd, en nu is het een week en 1 dag geleden. Dus ik denk niet dat het wat oplevert als ik hem bel.
Maar Vrolijk, hoe houd jij je schoenen dan mooi? Ik draag ook wel zulke hakken, maar ze worden zo snel lelijk bij mij.
woensdag 19 maart 2008 om 16:03
Met mijn verzameling hakken zegt Loeder dus elke keer weer:
mama, als je dood ben, mag ik echt jouw schoenen hebben he?
Pammie dus ook een high heel chick dus?
Ik ben niet zo van afgeknipte spijkerbroeken, loop liever in jurkjes of korte tricot broekjes. Zomer dus mijn MJ, havaianas, ballerina's en open hakjes.
mama, als je dood ben, mag ik echt jouw schoenen hebben he?
Pammie dus ook een high heel chick dus?
Ik ben niet zo van afgeknipte spijkerbroeken, loop liever in jurkjes of korte tricot broekjes. Zomer dus mijn MJ, havaianas, ballerina's en open hakjes.
woensdag 19 maart 2008 om 16:05
quote:Morrie schreef op 19 maart 2008 @ 16:03:
Autorijden met slippertjes en anders gewoon trippelen
maar ik moet ook opbiechten dat ik 30 paar hoge hakken heb , dus draag ze niet elke dag. Wissel dus vaak af.
Autorijden met slippertjes en anders gewoon trippelen
maar ik moet ook opbiechten dat ik 30 paar hoge hakken heb , dus draag ze niet elke dag. Wissel dus vaak af.
woensdag 19 maart 2008 om 16:05
quote:Pebbles schreef op 19 maart 2008 @ 16:01:
[...]
Wel heel sexy, hotpants. En dan lange slanke gebruinde benen en die schoenen van Vrolijk eronder...
Ja, toen ik 18 was . Toen kon ik dat hebben, alleen wist ik dat toen niet. Toen vond ik mezelf ook te dik daarvoor. Best erg.
Ik kan het niet bijhouden geloof ik......
[...]
Wel heel sexy, hotpants. En dan lange slanke gebruinde benen en die schoenen van Vrolijk eronder...
Ja, toen ik 18 was . Toen kon ik dat hebben, alleen wist ik dat toen niet. Toen vond ik mezelf ook te dik daarvoor. Best erg.
Ik kan het niet bijhouden geloof ik......
woensdag 19 maart 2008 om 16:07
woensdag 19 maart 2008 om 16:07