Fashionista's Meet Again (deel 71)
zaterdag 31 maart 2012 om 22:25
Deel 71 al weer van dit topic voor intelligente vrouwen met een oppervlakkig randje . Waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies. En waarin we blijven duimen voor de terugkeer van de plaatjes.
Link naar deel 70.
Link naar deel 70.
woensdag 11 april 2012 om 14:12
Pics staan in het album maar ga ik hier niet linken:
Plaatje 1: die is erg leuk!
Plaatje 2: twijfel beetje over de pasvorm, voor de rest best leuk.
Plaatje 3: valt erg lang, dun stof, meer beige dan op de foto (had wit verwacht)
Plaatje 4: twijfel of het een beetje goed kwaliteit is)
Plaatje 5: los flodderig stof, korter dan verwacht, erg jammer
Plaatje 6: had hem langer verwacht en meer 'feestelijk'. Beetje blah.
Plaatje 1: die is erg leuk!
Plaatje 2: twijfel beetje over de pasvorm, voor de rest best leuk.
Plaatje 3: valt erg lang, dun stof, meer beige dan op de foto (had wit verwacht)
Plaatje 4: twijfel of het een beetje goed kwaliteit is)
Plaatje 5: los flodderig stof, korter dan verwacht, erg jammer
Plaatje 6: had hem langer verwacht en meer 'feestelijk'. Beetje blah.
woensdag 11 april 2012 om 14:16
1. Leuk! Très Pix.
2. Ook leuk, wil zelf ook wel zoiets. Maar inderdaad, valt of staat wel met de pasvorm.
3. Hmmm, niet zo mijn smaak, beetje te mystic/sprookjesachtig.
4. Leuk, maar kan de kwaliteit vanaf scherm niet beoordelen.
5. Leuk (coole tekst), maar lastig te beoordelen, weet niet hoe ie zit.
6. Op zich leuk, maar het bovenste deel (om borst en bij hals) lijkt een beetje gek (beetje hoog of zo).
2. Ook leuk, wil zelf ook wel zoiets. Maar inderdaad, valt of staat wel met de pasvorm.
3. Hmmm, niet zo mijn smaak, beetje te mystic/sprookjesachtig.
4. Leuk, maar kan de kwaliteit vanaf scherm niet beoordelen.
5. Leuk (coole tekst), maar lastig te beoordelen, weet niet hoe ie zit.
6. Op zich leuk, maar het bovenste deel (om borst en bij hals) lijkt een beetje gek (beetje hoog of zo).
woensdag 11 april 2012 om 14:21
@Pix:
1. Leuk!
2. Ook leuk! Alleen als de stof te 'flubberig' is lijkt íe me een beetje cheap ogen
3. Ook leuk! Maar als de stof te dun is, zou ik het niet doen, vind ik met lichte shirts vaak cheap ogen en dan moet je er steeds wat onder want anders schijnt het door
4. Leuk! En wat Elynn zegt; Kwaliteit kan ik vanaf het scherm niet zien Maar zo op het oog zien ze er leuk uit
5. Als tuniek lijkt 'ie me leuk, als (korter) shirt wat minder
6. Lijkt wel of er vlekjes op zitten.. Het model oogt wat gek..
1. Leuk!
2. Ook leuk! Alleen als de stof te 'flubberig' is lijkt íe me een beetje cheap ogen
3. Ook leuk! Maar als de stof te dun is, zou ik het niet doen, vind ik met lichte shirts vaak cheap ogen en dan moet je er steeds wat onder want anders schijnt het door
4. Leuk! En wat Elynn zegt; Kwaliteit kan ik vanaf het scherm niet zien Maar zo op het oog zien ze er leuk uit
5. Als tuniek lijkt 'ie me leuk, als (korter) shirt wat minder
6. Lijkt wel of er vlekjes op zitten.. Het model oogt wat gek..
woensdag 11 april 2012 om 14:26