Onvruchtbare vriend.

11-04-2012 13:50 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met een onvruchtbare partner en zijn hulp met de zwangerschap/opvoeding?

Aangezien ik zwanger ben geworden en speels probeerde te pijlen naar zijn reactie hoe het zou zijn om papa te zijn. Waarop hij reageerde met "Lijkt mij leuk, maar wie is de vader?"

Na wat door gevraagd te hebben weet ik dat hij onvruchtbaar is en hij weet dat ik zwanger ben. Gelukkig heeft hij nog niet gevraagd naar wie de verwekker is.

Dus mijn vraag luidt, heeft iemand ervaring met partners die niet de verwekker is van het kind? En welke tips over hoe om te gaan met dit?
Wat is speels pijlen trouwens?

[img]http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/0000422 ... isboog.jpg[/img]
'Aangezien ik zwanger ben geworden en speels probeerde te pijlen naar zijn reactie hoe het zou zijn om papa te zijn. '

- jullie waren het er dus niet samen over eens om een gezin te stichten. Jij bent dus op eigen houtje gestopt met anticonceptie? Vind ik zeer zeer kwalijk! Of jullie waren alletwee heel dom en deden daar in het geheel al niet aan?

- je bent vreemd gegaan, of jullie hebben een open relatie. Als je vreemd ging: bah. En dan ook nog zwanger worden.... Stom en zeer kwetsend ook voor je partner.

- het is peilen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 11 april 2012 @ 14:12:

Jij schreef toch ook mee op Zwanger van man of minnaar? 't Is dat ik niet mag quoten uit een ander topic...Wel duidelijk hoe ze er zelf over denkt..
Jammer maar helaas, ik vrees dat we het nooit zullen weten... TO kom je nog terug?
Of ze is zwanger geworden tijdens een seminair van haar werk, waar ze na een lange dag nog even in bad in het hotel is gegaan, waar het sperma van de Hunk van de Concurrent die daar de vorige dag had geslapen nog rondwaarde. En deze sterke kanjers deden een wedstrijdje wie het eerste bij haar smachtende eitje was!

Toch?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waar zit de reclame verstopt?
quote:himalaya schreef op 11 april 2012 @ 14:19:

Of ze is zwanger geworden tijdens een seminair van haar werk, waar ze na een lange dag nog even in bad in het hotel is gegaan, waar het sperma van de Hunk van de Concurrent die daar de vorige dag had geslapen nog rondwaarde. En deze sterke kanjers deden een wedstrijdje wie het eerste bij haar smachtende eitje was!

Toch?

Ja, dat klinkt nog het meest waarschijnlijk.

Of anders een wc-bril in een pretpark.

Of het bubbelbad in de sauna.

Je weet t niet, hè.
Euh...?
quote:himalaya schreef op 11 april 2012 @ 13:56:

Jullie hebben een open relatie?

Zo half ja. We gaan niet vreemd, maar we hebben wel eens een pleziertje gehad op een parenclub.quote:himalaya schreef op 11 april 2012 @ 13:56:

Hij nam het voor kennisgeving aan? Wat een lapzwans.

Vrienden kwamen langs halverwege het gesprek waardoor we het gesprek niet hebben afgemaakt. En hij is met de vrienden mee genomen naar de sportavond.quote:norahdubois schreef op 11 april 2012 @ 13:57:

Weet je zelf wel wie de verwekker is?Ja. En eerlijk gezegd zie ik hem liever niet de vader rol spelen.
quote:yezka schreef op 11 april 2012 @ 14:14:

Lekker, Rodina!

En Angel, wat doe jij hier?? Ging jij niet iets serieuzers doen? Dit is ook serieus, ik wil TO helpen! :-)
.
Is er nog iets over van de Toblerone (en nog plek op de bank)?
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 14:23:

[...]

Zo half ja. We gaan niet vreemd, maar we hebben wel eens een pleziertje gehad op een parenclub.

Zonder condoom, en nu ben je *oeps* zwanger

quote:Vrienden kwamen langs halverwege het gesprek waardoor we het gesprek niet hebben afgemaakt. En hij is met de vrienden mee genomen naar de sportavond.

Uiteraard. Sport voor alles.

quote:Ja. En eerlijk gezegd zie ik hem liever niet de vader rol spelen.Dan had je er niet mee moeten neuken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh, dus je weet nu nog niet wat je vriend ervan vindt? En of hij uberhaupt wel papa wil spelen. Tja ik denk dat het afhangt van hoe sterk jullie relatie is. Ik denk dat ik niet blij zou worden als mijn partner zoiets flikt.
quote:-yazz- schreef op 11 april 2012 @ 14:06:

Ooit van condooms gehoord?

Die dingen kunnen scheuren. Zoals ik nu duidelijk weet.

En het is van een ex die ik weer tegen kwam.

quote:pimpelmeesje67 schreef op 11 april 2012 @ 14:12:

Jij schreef toch ook mee op Zwanger van man of minnaar? 't Is dat ik niet mag quoten uit een ander topic...Correct. Daarom vindt ik het erg dubbel om nu zelf in het pakket te zitten.
Goed genoeg om te neuken,

Maar niet om de vaderrol opzich te nemen.

En hebben we al gedacht aan de vrucht van deze man waarin jij geen vader ziet??
Sjesus, dus je hebt een relatie met iemand waarvan je niet weet dat hij onvruchtbaar is, maar je had hem eigenlijk het vaderschap in de schoenen willen schuiven. Val jij even door de mand!
Tis idd niet handig om te gaan swingen zonder anticonceptie of zonder morning afterpil.........
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 14:23:

[...]

Zo half ja. We gaan niet vreemd, maar we hebben wel eens een pleziertje gehad op een parenclub.

[...]

Vrienden kwamen langs halverwege het gesprek waardoor we het gesprek niet hebben afgemaakt. En hij is met de vrienden mee genomen naar de sportavond.

[...]

Ja. En eerlijk gezegd zie ik hem liever niet de vader rol spelen.

Wel eens een pleziertje gehad op de parenclub? En de afspraak is dat dat gewoon onveilig mag? Lekker dan.

Als je die ander niet als vader voor je kind wil.... Had je er voor moeten zorgen dat je niet zwanger kon worden.

Zucht.
quote:miss_marvellous schreef op 11 april 2012 @ 14:27:

Tis idd niet handig om te gaan swingen zonder anticonceptie of zonder morning afterpil.........

Dit.

Onbegrijpelijk....
Hoe lang weet je al dat je zwanger bent? Hoe zie jij het allemaal voor je? Hoop je dat je partner zal zeggen: Kan gebeuren, maar ik wil graag voor dit kindje zorgen, we doen alsof het mijn kindje is? Wordt de echte vader nog op de hoogte gesteld?
quote:orriens schreef op 11 april 2012 @ 14:26:

[...]

Die dingen kunnen scheuren. Zoals ik nu duidelijk weet.

En het is van een ex die ik weer tegen kwam.

[...] Er bestaat zoiets als een morning afterpil.

Correct. Daarom vindt ik het erg dubbel om nu zelf in het pakket te zitten.Yup, en wat ga je nu doen?
*iemand bonbonbloc?*

Maar TO, hoe ga je ditnu aanpakken?
OK, kun je even in klare taal uitleggen wat er is gebeurd, wie jou heeft bezwangerd, waarom dat is gebeurd, etc.
Wat wil jij?

Wat wil je vriend (behalve gaan sporten)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven