Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Ja, hier is het ook weer echt vrektijd.

Maar dat is prima, want ik stel het boodschappen doen gewoon uit. Voor vanavond heb ik al eten en morgen wordt 't denk ik maar een blik soep.

Als ik nou ook het tanken nog wat verder uit kan stellen... Maar daar heb ik nog geen oplossing voor (behalve zo veel mogelijk op de fiets doen dan...) Wat is de benzine duur zeg...
Heeft iemand een huis-tuin-en-keuken-truukje voor het verwijderen van stickerresten? (Zodat ik geen stickerverwijderaar hoef te kopen?)
Alle reacties Link kopieren
Nagellak remover!
Pindakaas.
quote:Artemis schreef op 11 april 2012 @ 14:21:

Zitten er spaarbiljetten in de mini's?! In de mijne niet...Jawel, in het boekje wat erbij zit.
Ik ga zoveel mogelijk bij onbemande tankstations. En Tango bijvoorbeeld heeft op donderdag nog eens 2 cent extra korting.
Haha, dat doe ik ook ja, het tanken rekken zeg maar.... Zoveel mogelijk op de fiets, is nog gezond ook ;)
quote:ahmose schreef op 11 april 2012 @ 14:30:

Nagellak remover!Ja! Het werkt! Thanks!
quote:frizzy schreef op 11 april 2012 @ 14:35:

En Tango bijvoorbeeld heeft op donderdag nog eens 2 cent extra korting.Elke donderdag bij alle Tango's?
quote:lydiam1 schreef op 11 april 2012 @ 14:34:

[...]

Jawel, in het boekje wat erbij zit.

Ach, ik heb de mijne via de Albert gekregen op kantoor. Denk dat de spaarbiljetten door collega's zijn ingepikt.

Maar ze zijn wel schattig he? haha! ik kan niet wachten tot ik de mini pindakaas en nutella heb! haha!
Wordt een meterstand (electra) op 0 gezet na de jaarafrekening?

Of moet ik de netbeheerder weer bellen voor technisch mankement?
Bij mij wordt die niet op nul gezet, maar telt gewoon verder (dacht ik).
quote:lydiam1 schreef op 11 april 2012 @ 14:48:

Maar ze zijn wel schattig he? haha! ik kan niet wachten tot ik de mini pindakaas en nutella heb! haha!Ik vind ze echt te leuk! Smartie is bijna 1,5, maar ik spaar ze al lekker voor haar (en haar toekomstige zus), zodat ze er later mee kan spelen. Gaat gewoon in een schoenendoos in de kast.
Volgens mij telt het ook gewoon verder, Watervrouw.
Tanken bij de makro scheelt aanzienllijk en je hoeft er geen makro pas voor te hebben. Dus voor degene die in de buurt van een makro wonen...

Stickerresten gewoon met een sopje warm water en veel sop. En dan een behangkrabbertje met zo'n mesje er in. Zoon heeft hier 1 stickerraam die ik eens in de zoveel tijd leeg haal en werkt perfect.De stickers goed nat maken, even inweken en krabben maar
quote:sweetfirefly schreef op 11 april 2012 @ 13:53:

Bij Try Now kun je je opgeven voor een code om Beckers Rundvlees kroketten gratis uit te proberen.Iemand schreef dat het zowel voor de 8 stuks als voor de 4 stuks verpakking geldt, ik kan dat alleen nergens terugvinden. Weet iemand dit?
quote:watervrouw2 schreef op 11 april 2012 @ 14:51:

Wordt een meterstand (electra) op 0 gezet na de jaarafrekening?

Of moet ik de netbeheerder weer bellen voor technisch mankement?Hij wordt niet op 0 gezet nee. Dus ik denk dat er iets niet helemaal goed gegaan is...
Nee, je meter wordt niet op nul gezet na je afrekening hebt.

Wat wel kan is dat wanneer je een dubbele meter hebt, dat 1 van de 2 telwerken altijd op 0 staat, omdat je enkeltarief hebt.

Bij een ouderwetse analoge meter, zitten die 2 telwerken boven elkaar, maar bij een digitale meter, zie je maar de stand van 1 telwerk en moet je eerst op een knopje drukken om de stand van het 2e telwerk te zien.

Misschien is er zoiets aan de hand?
In ieder geval wel bij de twee Tango's waar ik kom Jan. Scheelt dan 12 cent op de dagprijs doorgaans.
quote:chrissiy schreef op 11 april 2012 @ 14:58:

[...]

Iemand schreef dat het zowel voor de 8 stuks als voor de 4 stuks verpakking geldt, ik kan dat alleen nergens terugvinden. Weet iemand dit?Ja dat was ik, het staat op de site waar je de code kan invoeren zeg maar, dan staat er dat het geld op de grote en kleine verpakkingen (en er bestaan er maar twee, dus die moeten allebei mogen dan)
Klopt niet Lydiam. Ik heb net gelezen dat op een 8 stuks verpakking maar 1,65 vergoed wordt ofzo.

Ik zoek de link even.
Klik
En het schijnt dus ook zo te zijn dat de vragen niet correct zijn die worden gesteld. Dus ik wacht heeeul even af met kopen en invoeren
Erg vreemd inderdaad... op de site van try now staat het heel anders uitgelegd....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven