Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
woensdag 11 april 2012 om 21:48
woensdag 11 april 2012 om 21:55
Hebben we het over dezelfde man suzy???? Haha, nee...deze meneer is ongebonden en niet op zoek naar een relatie. Hij geniet met volle teugen van het vrijgezellenleven en is hier heel open over. Hij is eigenlijk heel zachtaardig. Ik zou hem zo aan mijn ouders voorstellen zeg maar. Hij is alleen dominant in bed. Ik ben in het dagelijks leven vrij dominant en in bed dus niet.
woensdag 11 april 2012 om 21:56
@longamanu mijn vorige post was trouwens ook voor jou. en ja die combi dominantie en humor vind ik erg opwindend, ben zo benieuwd naar zijn fysiek. Foto's kunnen bedrieglijk zijn
@radijsje ja dat risico loop je via zo'n site. Ik heb slechts met 1 man tot nu toe een date gehad, mijn huidige nr2. En zondag dus waarschijnlijk derde date met potentiele nr3. Voordat ik een afspraak maak heb ik eerst uitvoerig mailcontact enz. Maar goed het risico blijft maar neem
Ik graag. Zeggen bij een date dat je iemand niet ziet zitten kost weinig tijd.
Je kent je event. Nr2 van je sportschool? Ik
Zou daar mee uitkijken. Zou nooit daten met iemand zo dichtbij. Via via kan info zo bij nr1 terecht komen...ik zou zeggen kijk uit. Succes dame!!
@radijsje ja dat risico loop je via zo'n site. Ik heb slechts met 1 man tot nu toe een date gehad, mijn huidige nr2. En zondag dus waarschijnlijk derde date met potentiele nr3. Voordat ik een afspraak maak heb ik eerst uitvoerig mailcontact enz. Maar goed het risico blijft maar neem
Ik graag. Zeggen bij een date dat je iemand niet ziet zitten kost weinig tijd.
Je kent je event. Nr2 van je sportschool? Ik
Zou daar mee uitkijken. Zou nooit daten met iemand zo dichtbij. Via via kan info zo bij nr1 terecht komen...ik zou zeggen kijk uit. Succes dame!!
woensdag 11 april 2012 om 21:59
@suzy; Ja ik kan het niet echt een nummer noemen, maar ik zou wel een nr2 zijn in dit geval! Het probleem zit er meer in dat hij eigenlijk te dichtbij staat voor het geval dat het 'mis' gaat. Het zou 100% geheim moeten blijven en dan gaat het vooral om het gedeelte van de week dat we elkaar de hele dag zien.
Ik weet van mezelf dat ik het kan handelen, maar kan hij het ook? Dit kunnen jullie niet beantwoorden, maar dat is wel waar ik mee in mijn maag zit. Als het mis gaat, heb ik veel op het spel staan. Hij noemt me nu steeds 'gevaarlijk' met een knipoog en dat het niet 'handig' is als we weer privé zouden afspreken, maar drie zinnen later stelt hij het wel weer voor en zegt hij dat hij weer eens langs iets rijdt waar ik dan ben etc..
Ik weet van mezelf dat ik het kan handelen, maar kan hij het ook? Dit kunnen jullie niet beantwoorden, maar dat is wel waar ik mee in mijn maag zit. Als het mis gaat, heb ik veel op het spel staan. Hij noemt me nu steeds 'gevaarlijk' met een knipoog en dat het niet 'handig' is als we weer privé zouden afspreken, maar drie zinnen later stelt hij het wel weer voor en zegt hij dat hij weer eens langs iets rijdt waar ik dan ben etc..
woensdag 11 april 2012 om 22:00
quote:dieza schreef op woensdag 11 april 2012 21:55 Hebben we het over dezelfde man suzy???? Haha, nee...deze meneer is ongebonden en niet op zoek naar een relatie. Hij geniet met volle teugen van het vrijgezellenleven en is hier heel open over. Hij is eigenlijk heel zachtaardig. Ik zou hem zo aan mijn ouders voorstellen zeg maar. Hij is alleen dominant in bed. Ik ben in het dagelijks leven vrij dominant en in bed dus niet.hee Dieza grappig dat je dat zegt. In bed ben ik ook niet dominant in dagelijs leven wel. Nr2 is ook lekker dominant in bed maar ook zeer gericht op mij plezieren...fijne combi! heb de indruk dat nr3 al lang verl tekort komt dus wat meer ik-gericht kan zijn....ben benieuwd.
woensdag 11 april 2012 om 22:08
woensdag 11 april 2012 om 22:20
quote:longamanu schreef op woensdag 11 april 2012 22:14 @suzy; schot in de roos, dus ik moet inderdaad heel goed oppassen.. maar veel te leuk natuurlijk het kan overigens ook nog uitdraaien op een goede vriendschap als er nu niets meer gebeurt .. dus dat is ook zeker het overwegen waardja ja die goede vriendschappen met enorme fysieke aantrekkingskracht ken ik
woensdag 11 april 2012 om 22:26
woensdag 11 april 2012 om 22:41
quote:longamanu schreef op woensdag 11 april 2012 22:26 Haha nou ik meende het serieus!! We praten abnormaal 'gemakkelijk' met elkaar, dus wie weet.. Dus ik ga wel even kijken waar het op uitloopt.. Alleen als hij game is en het moment is/komt er dat het kan, garandeer ik niet dat ik zo sterk kan zijn haha..dat bedoel ik ben benieuwd!
donderdag 12 april 2012 om 06:47
Mijn ervaringen met zo'n site zijn wisselend. Foto's zeggen niet alles. Al vrij snel na aanmelding, kreeg ik een mailtje van minnaar1, meteen dacht ik wauw. dat gevoel is er nog steeds. Ik heb ook nog andere minnaars ontmoet, maar daar is de klik toch minder. Ik heb nog wel een minnaar2, hij is ongelofelijk sexy, erg dominant en vrijgezel. Met hem is het puur fysieke aantrekkingskracht en hij woont meer in de buurt. En zondag nog een date met een mogelijke nr 3.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie elkaar ontmoeten. Minnaar1 & 2 zijn nu beide ook bij mij thuis geweest, maar vraag me soms af wat de buren zullen denken.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie elkaar ontmoeten. Minnaar1 & 2 zijn nu beide ook bij mij thuis geweest, maar vraag me soms af wat de buren zullen denken.

donderdag 12 april 2012 om 08:56
Ik heb beide minnaars op een site ontmoet. Wel op 2 verschillende sites. Nr2 op een datingsite voor gebonden mensen(niet de site waar veel reclame voor op tv is) en nr3 op een site voor mensen met een specifieke interesse. En nr3 en ik blijken wel erg likeminded te zijn!
Bij thuis lijkt me toch wel erg eng hoor. Idd de buren! Maar ik heb een achterom en daar is het erg donker....Toch voelt dat wel nogal respectloos naar mijn nr1.
Bij thuis lijkt me toch wel erg eng hoor. Idd de buren! Maar ik heb een achterom en daar is het erg donker....Toch voelt dat wel nogal respectloos naar mijn nr1.

donderdag 12 april 2012 om 09:05
Doornroosje, weten jouw minnaars van elkaar?
Hier spreek ik soms bij mij thuis af en Minnaar zie ik altijd bij hem thuis of in een club en dan naar zijn huis. Wat de buren denken boeit me niet. Al heb ik ook stiekem liever niet dat er 4 buurmannen voor mijn huis staan te kletsen als ik bezoek krijg
Dieza, als je een vreemdganger bent vind ik afspreken in jullie huis, in jullie bed idd respectloos naar je onwetende 1.
Hier pas een date over 1,5 week... het is oké, mijn hoofd staat ook even naar andere zaken. Ik vind het wel jammer dat de spannende afspraak van zaterdag niet door kan gaan maar er komt wel weer een moment. Geen idee meer hoe Modh voelt en ruikt, volgens hem lekker maar dat zou ik toch echt even graag zelf proefondervindelijk ontdekken zeg maar.
Vandaag komt mijn ex-FwB behangen en schilderen. Gaaf toch! Met een ex minnaar je slaapkamer opknappen woeha!! Nu maar kijken of we het bed links kunnen laten liggen
Hier spreek ik soms bij mij thuis af en Minnaar zie ik altijd bij hem thuis of in een club en dan naar zijn huis. Wat de buren denken boeit me niet. Al heb ik ook stiekem liever niet dat er 4 buurmannen voor mijn huis staan te kletsen als ik bezoek krijg
Dieza, als je een vreemdganger bent vind ik afspreken in jullie huis, in jullie bed idd respectloos naar je onwetende 1.
Hier pas een date over 1,5 week... het is oké, mijn hoofd staat ook even naar andere zaken. Ik vind het wel jammer dat de spannende afspraak van zaterdag niet door kan gaan maar er komt wel weer een moment. Geen idee meer hoe Modh voelt en ruikt, volgens hem lekker maar dat zou ik toch echt even graag zelf proefondervindelijk ontdekken zeg maar.
Vandaag komt mijn ex-FwB behangen en schilderen. Gaaf toch! Met een ex minnaar je slaapkamer opknappen woeha!! Nu maar kijken of we het bed links kunnen laten liggen
donderdag 12 april 2012 om 10:18
@roos...sterkte dan..idd byzonder om dat met een ex minaar te doen.
@longamanu. als je nr1 niets weet, ben je erg gevaarlijk bezig als je zo dichtbij zoekt. Dat komt vaak uit.
Zo'n site lijkt me trouwens niets. Nooit geprobeerd, wie weet
Mijn date gister ging niet door. Zij moest helaas werken. Wel ff contact gehad. Nu pas volgende week weer.
Pff straks is ze er 4 maanden niet...wordt lastig. Toch maar een nr3 zoeken.
Wel heel leuk gechat met een lief meisje
@longamanu. als je nr1 niets weet, ben je erg gevaarlijk bezig als je zo dichtbij zoekt. Dat komt vaak uit.
Zo'n site lijkt me trouwens niets. Nooit geprobeerd, wie weet
Mijn date gister ging niet door. Zij moest helaas werken. Wel ff contact gehad. Nu pas volgende week weer.
Pff straks is ze er 4 maanden niet...wordt lastig. Toch maar een nr3 zoeken.
Wel heel leuk gechat met een lief meisje
donderdag 12 april 2012 om 11:46
Jammer is dat Tasje, maar gelukkig is een week te overzien. Mijn date ging gisteren wel door dus ik zweef nog even heerlijk rond, mij voorbereidend op een zachte landing. Het was weer een feestelijk weerzien.
Ik zou trouwens nooit met m'n minnaar thuis afspreken, te link en te belastend.
Suzy en Dieza, mag ik jullie vragen om even een avatar toe te voegen? Gaar is al oud en haalt alle nieuwelingen door elkaar. Mijn welkom is niet minder hartelijk, overigens.
Wat zijn we ineens weer in de nrs. 3 zeg! Ik heb echt m'n handen vol aan twee mannen in m'n leven, dus ik zou het best lastig vinden om daar nog een 3e man aan toe te voegen. Wel handig als je dat kunt, trouwens.... zeker voor de vakantieperiode, loll.
Ik zou trouwens nooit met m'n minnaar thuis afspreken, te link en te belastend.
Suzy en Dieza, mag ik jullie vragen om even een avatar toe te voegen? Gaar is al oud en haalt alle nieuwelingen door elkaar. Mijn welkom is niet minder hartelijk, overigens.
Wat zijn we ineens weer in de nrs. 3 zeg! Ik heb echt m'n handen vol aan twee mannen in m'n leven, dus ik zou het best lastig vinden om daar nog een 3e man aan toe te voegen. Wel handig als je dat kunt, trouwens.... zeker voor de vakantieperiode, loll.
donderdag 12 april 2012 om 11:53
Ik denk dat je -als je gebonden bent- thuis nooit met je minnaar moet afspreken. Zoals Gaar zegt: te link en te belastend. Ik denk ook dat je in dat geval moet waken voor een soort van "overmoedigheid", onder het mom van "het-kan-toch-wel-en-hij/zij-komt-er-toch-niet-achter-en-anders-moeten-we-weer-VanderValken-en-dat-kost-knaken". Dat levert risico's op en het laatste wat je denk ik moet willen in zo'n situatie, is risico's lopen.
donderdag 12 april 2012 om 13:18
Is het niet zo dat op het moment dat je vreemd gaat, je bewust ervoor gekozen hebt een risico te lopen?
Of je nu in je echtelijk bed sekst, of in een hotel, je loopt per definitie een risico, willens en wetens vind ik.
En mbt respectloos zijn naar je nr1, als je seks hebt in het echtelijk bed : is er sprake van enige vorm van respect als je vreemd gaat? Ik vind van niet.
Bestaat er dan zoiets als respectloos, meer respectloos, meest respectloos, het aller aller respectloos?
Of je nu in je echtelijk bed sekst, of in een hotel, je loopt per definitie een risico, willens en wetens vind ik.
En mbt respectloos zijn naar je nr1, als je seks hebt in het echtelijk bed : is er sprake van enige vorm van respect als je vreemd gaat? Ik vind van niet.
Bestaat er dan zoiets als respectloos, meer respectloos, meest respectloos, het aller aller respectloos?
donderdag 12 april 2012 om 14:30
quote:toppertje schreef op 12 april 2012 @ 13:18:
Ja dat bestaat. Je leest ook in verhalen waar het uitkomt dat het gevoel dat de ander in hetzelfde bed geslapen heeft een grote invloed heeft. Beetje het zelfde gevoel dat als er ingebroken is, er iemand aan jouw spulletjes heeft gezeten.
Zelfs mijn minnares die een enigszins open relatie heeft spreekt tot nu toe niet in haar huis af. Dat blijft ook dan een grens.
Ja dat bestaat. Je leest ook in verhalen waar het uitkomt dat het gevoel dat de ander in hetzelfde bed geslapen heeft een grote invloed heeft. Beetje het zelfde gevoel dat als er ingebroken is, er iemand aan jouw spulletjes heeft gezeten.
Zelfs mijn minnares die een enigszins open relatie heeft spreekt tot nu toe niet in haar huis af. Dat blijft ook dan een grens.