Genant probleem!

11-04-2012 17:10 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey viva'ers...

Weet eigenlijk niet waarom ik dit hier plaats, en wat jullie er verder aan kunnen doen, maar heb op de een of andere manier behoefte om het hier eens anoniem over te hebben, en dit forum leek me dan toch wel geschikt door de vaak serieuze reacties...

Zoals de TT al zegt, bepaald trots ben ik er niet op, en al is het een forum, en is het anoniem, alsnog vind ik het niet heel fijn, maargoed daar gaat ie:

Ik ben echt verschrikkelijk slecht in seks! Ik ben nu 23 jaar, heb wel enigszinds seksuele ervaring met een relatie van krap een jaar achter de rug een tijdje geleden, en nog 2 andere seksuele partners gehad...

Maar ookal heb ik ''het'' nu toch al voldoende keren gedaan om op zijn minst de ervaring van een ''beginner'' te hebben, het is nog steeds net zo slecht als de eerste keer eigenlijk. Er zit geen verbetering in...

Hierdoor merk ik dat ik vrouwen op een afstand hou. Ik heb het geluk dat ik er volgens mij niet slecht uitzie, en een mooi, groot lichaam heb, en krijg best veel aandacht meiden. Ook op feestjes van mijn studentenvereniging heb ik al menigmaal een smoes moeten verzinnen om 's avonds alleen naar huis te kunnen gaan. Want ookal is het een hele leuke meid : Ik heb gewoon geen zin in een afgang. En iedereen kent elkaar op die vereniging, en stel je toch eens voor dat er over geluld gaat worden. Dat wil ik ten aller tijden voorkomen..

Ik zal jullie de details besparen, maar het komt erop neer dat ik de eerste keer met een ''nieuw'' meisje vaak zo zenuwachtig ben dat ik het ten eerste al lastig vind om een stijve te houden. Ten tweede valt er totaal geen pijl op te trekken hoe snel ik klaar kom. Soms gewoon (voor mijn doen netjes) ergens tussen de 10-15 minuten, soms echt letterlijk al na 10 seconden. Verder heb ik het probleem dat ik niet gigantisch groot geschapen ben. Niet dat iok hier heel erg mee zit, want het is gewoon ''gemiddeld'', of misschien net iets eronder, maar niet absurd klein ofzo.

Maar toch zit ik daarmee, omdat ik zelf vrij groot en atletisch/gespierd gebouwd ben, en altijd het idee heb dat vrouwen bij mij wel iets meer verwachten zeg maar :P

Kortom : Allemaal dingen die meespelen in mijn hoofd, wat het er allemaal niet beter op maakt, en waardoor ik echt ''hard to get'' ben om mee naar bed te nemen voor een meisje. Laat staan dat ik snel met een meisje naar bed zal gaan waarop ik echt smoor verliefd ben, want dan zou de vernedering al helemaal compleet zijn, dat durf ik echt niet aan...

Nou, dat is van mn hart. Ik hoop gewoon eigenlijk op tips of iets dergelijks, groetjes!
tim, lieve leuke tim, je bent niet, ik herhaal niet slecht in bed als je soms van de zenuwen een slappe krijgt, soms al na tien tellen klaarkomt en geen monsterpenis hebt. Je bent pas slecht in bed als je het meisje in kwestie vergeet, haar niet overlaad met lieve woordjes, haar niet verwend ( sex is meer dan alleen neuken he) en haar nooit eens lekker masseerd, uitgebreid zoent, en niet praat over wat jij en zij lekker vinden maar denken aan te nemen dat het wel goed zit. Seks moet je niet te serieus nemen, dat doen jonge lui wel vaker, wat jammer is, want seks is vooral heel erg leuk!

Geniet!
Allereerst; ben je echt wel ''ondergemiddeld''? Een gemiddelde penis is zo'n 16 cm in erecte toestand.

Daarnaast; volgens mij overkomt veel mannen wat jij noemt, vooral mannen die nog niet veel ervaring hebben of net een nieuwe partner hebben. Althans, ik vond de eerste keer met een nieuwe partner altijd een garantie voor té snel klaarkomen van de mannelijke kant. ;)

Ik zou me niet laten remmen als ik jou was, desnoods bespreek je dit vlak voor je daadwerkelijk het bed in duikt.
@ Mali

Subtiliteit is my middle name:D
Ik spreek toch geen Chinees?!
Tinkerbell, match made in heaven, toch? Je kunt ook te subtiel zijn
ik zit helemaal niet te wachten op een monsterpenis en 10-15 min neuken.. ik ben tevereden met lang voorspel en enkele minuten neuken.. En een slappe penis is zeker in het begin wel normaal.. komt vanzelf wel goed.
De goede ervaring van vandaag is geen garantie voor een goede ervaring morgen. Je kan angst om iets niet goed te doen daarom het beste geheel laten varen en je alleen instellen op zoveel mogelijk lol hoe dan ook samen met een meisje waar je echt veel voor voelt.
it's a big club and you ain't in it
Ah joh maak je geen zorgen! Zo te lezen zijn er hier genoeg (oude en nieuwe?) fietsjes die het je wel even willen leren;-)
quote:_lupine_ schreef op 11 april 2012 @ 17:31:

Hoe bedoel je dat je slecht in bed bent? Het echte neuken kan iedereen wel, daar kan je nou niet zozeer slecht in zijn.

Wat ik als slecht in bed zie is egoïsme, mannen die alleen voor hun eigen genot gaan en niet aan het mijne denken.Nou!?!? Ik had ooit een vriendje die nog nooit van voorspel gehoord had,en er"droog opdook"zeg maar,en dan ook nog neukte als een konijn! Echt.......... Hij ging net zo snel! Pfff......
Beste to, seks is veel en veel meer dan alleen een stijve en penetreren. Als je dat in je achterhoofd houdt en aandacht besteed aan het complete pakketje dat lijfelijkheid heet, dan kan je onmogelijk slecht zijn in bed!

Vrijen doe je met al je zintuigen. Kussen, strelen, aaien, plagen, lachen, masseren, vingeren, zuigen, likken, teasen. Als je dit met een meisje doet dat je een beetje kent en waarmee je een vertrouwdheid opbouwt, dan geloof ik niet dat je langzaam maar zeker ook steeds beter een erectie kan vasthouden. Simpelweg omdat je meer vertrouwen in jezelf en haar krijgt.

En als dat er is, ligt er nog een hele weg open om nog veel meer onderdelen in je bed te introduceren. Maar eerst maar even het begin he
1) je wilt niet weten hoeveel mensen genante ervaringen hebben gehad met mislukte seks rond hun 20e

2) wat heb je liever: het nu goed leren (door af en toe te blunderen) of op je 30e het nog steeds niet kunnen?

Ervan uitgaande dat je inderdaad nog niet zo vaardig bent: op deze leeftijd is dat niet zo erg. Maar leer het nu je de kans hebt. Een 30-jarige komt niet meer weg met geklungel
quote:Snormel schreef op 11 april 2012 @ 21:05:

1) je wilt niet weten hoeveel mensen genante ervaringen hebben gehad met mislukte seks rond hun 20e

2) wat heb je liever: het nu goed leren (door af en toe te blunderen) of op je 30e het nog steeds niet kunnen?

Ervan uitgaande dat je inderdaad nog niet zo vaardig bent: op deze leeftijd is dat niet zo erg. Maar leer het nu je de kans hebt. Een 30-jarige komt niet meer weg met geklungel Helemaal eens met Snormel!
Kan iemand even staffen? Forum mobiel...
Uhh, dat wil ze toch juist, gestaft worden?

Het belangrijkste orgaan bij seks is je hoofd, niet je pik.
kijk van dit soort topics kunnen zo'n Martin of Willem wat leren. Zo doe je dat, en niet al die onzin hahaha

Good luck andere Tim, niet te druk maken, het komt allemaal vanzelf.
Dit is puur psychisch: Je piekert teveel. Laat jezelf gewoon gaan, en denk niet dat je een kleintje hebt oid. Weg met die zenuwen en weg met dat slechte zelfbeeld en het zal ongetwijfeld een stuk beter gaan.
quote:Snormel schreef op 11 april 2012 @ 21:05:

Een 30-jarige komt niet meer weg met geklungel

Oei dan mag ik het wel vergeten nu =^).

Timver, je kan je best zo weinig mogelijk concentreren op het penetreren maar om alles eromheen (eventueel zelfs niet penetreren). Nu moet ik voor de rest niet veel advies geven want m'n bijna ex-vrouw vind me ook gewoon slecht in bed =)
Goede seks is: lol hebben, van elkaar genieten, niet alleen maar penetratie maar juist ook andere dingen en niet moeilijk doen over condooms maar die gewoon gebruiken.

Als een man dat doet dan is hij goed in bed.
Zeg maar Spijker.
@ Timver...heb alle reactie's gelezen en kan me alleen maar bij aansluiten..sex moet leuk en ontspannend zijn.

Mijn vriend heeft door medicatie last van erectiestoornissen en hij heeft hier veel problemen mee.Denkt tijdens de sex veel aan zn erectie en dan gaat het juist mis...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven