Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Was Miranda niet de Astrid in het eerste huwelijk?

Die Erik wil eerst nieuwe schoenen hebben voor hij de oude weggooit....
Voor degenen die het gisteren niet hebben gezien en nieuwsgierig geworden zijn na dit topic; om 1300 komt de herhaling van de uitzending van gisteren.
quote:ElleMichelle schreef op 12 april 2012 @ 11:49:

Wat zou die vent nou elke keer zeggen op de chat:

....."Baar jij mijn volgende stamhouder? Kicke! "
Misschien dat Astrid alleen de oudste zoon over de vloer wil omdat ze dat minder confronterend vindt, die relatie is al langer uit, die ex is misschien al helemaal niet meer met hem bezig. Misschien is ze toch bang dat als Erik teveel contact heeft met Miranda, hij toch weer teruggaat of zo. Anders zouden de kinderen desnoods om en om kunnen komen, de ene week de oudste zoon en de andere week de twee die hij met Miranda heeft.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik heb 5 min gekeken maar ik kon het niet aanzien. Ik snap heus dat soms scheiden onvermijdelijk is maar waarom is deze man uberhaubt getrouwd?

Ik word zo boos van dat soort mensen.
wat een lul ook.. echt..
Weet iemand of er naast de motivatie van de '15 minutes of fame' waar iedereen recht op schijnt te hebben, ook nog incentives van RTL richting het stel zijn gegaan in ruil voor het maken van deze uitzending?

Het is inderdaad trash-TV van het ergste soort, deze keer nog over de rug van een paar kinderen heen ook. :puke:

Ik heb maar een stukje gezien (meer trok ik niet), maar hoe iemand in zo'n uitzending naar voren komt ligt voor 5% aan de betreffende persoon en 95% aan de programmamaker; door cherry picking en montage kan deze iedereen neerzetten zoals het hem/haar belieft.

Nooit vergeten: TV-programma's bij een commerciële omroep worden uitsluitend gemaakt ten behoeve van de kijkcijfers.
Zuigstengel heb je al nieuws van je mans werk???
Ik heb gister de laatste 10 minuten gezien, maar mijn conclusie was ook "wat is die vent een enorme lul". Ik vind het al opmerkelijk dat mensen twee keer gaan trouwen, maar dat moet een ieder weten. Maar om het dan te presteren om na een paar maanden weer een vriendin te nemen, dat is gewoon totaal niet normaal.

Het zal de maatschappij weer heel veel geld kosten denk ik, de vrouw is ongelukkig. Ik hoop dat het heerschap er een knoop in gaat leggen. Voordat je het weet maakt hij weer een kind. Maar wat een sukkel. Tot nu toe de sukkel van 2012. Ik heb medelijden met de nieuwe vriendin van hem.

PS Ga de volgende keer de hele uitzending kijken !!!
ik zit de herhaling te kijken

wat een lamlul ....
quote:claudine1982 schreef op 12 april 2012 @ 11:11:

Eerlijk gezegd snap ik zowiezo niet waarom mensen hun scheiding laten filmen voor op tv, maargoed dat is hun zaak. Opeen gegeven moment zag je een fragment dat die 'vader' tegen zijn kindjes zegt dat hij gaat vertrekken. Dat was het moment dat ik dacht: wat walgelijk! Die kindjes hebben het al moeilijk en krijgen vervelend nieuws.. Ja, wel ff met die draaiende camera op hun neusjes... Wat halen die ouders in hun kop om dat moment te laten filmen!! Dat zij zo nodig op tv hun sores willen laten zien, maar laat die jonge weerloze kindjes daar buiten!

precies, toen heb ik 'em uitgezet. Echt om te kotsen. Aan de andere kant, die vrouw laat het ook met zich doen he?

Je kan ook je man aan de kant zetten, co-ouderschap regelen en zorgen dat je leven leuker wordt voor jou en je kinderen. Ik vind het voor de kinderen ook zwaaro m zo'n moeder te hebben. Get a grip. Ik hoop echt van harte dat zij de levende she-dvil van Fay Weldon wordt. Dikke vinger naar de ex en de 'andere' vrouw.
Zou jij je er echt lekker voelen als je co-ouderschap zou afdwingen bij een ex die zo egoïstisch in het leven staat als hij?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Het deed em echt helemaal niks volgens mij..
Die "regeling" die ze hebben afgesproken en waar hij dus minimaal voor de kinderen zorgt ziet, kan dat wettelijk allemaal? Gaat een rechter daar nou echt mee akkoord? Dus dat je als man (of vrouw) geen zin meer in de kinderen hebt je je ex daarvoor laat opdraaien? Lekker makkelijk zeg. Bah, wat een verschrikkelijke slappe eikel vind ik hem en die muts van een Astrid met d'r kijk-mij-met-mn-Marlies-Dekkers-aan is gewoon een akelig mens als je A. met zo'n getrouwde lul iets begint en B.je de kinderen van je nieuwe "liefde" als een last beschouwd.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Ik zou ook geen co-ouderschap willen met die vent. Vanwege hem alleen al niet maar ook niet met die Astrid.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Co-ouderschap? Pfff, hij komt een enkele keer in de avond oppassen. Oppassen op zijn eigen kinderen.....

Enne dat cliche van geen oude schoenen weg voordat er nieuwe zijn? Hij wil zijn nieuwe schoenen eerst nog even flink ingelopen hebben voordat hij die oude eens wegdoet, zo'n 2,5 jaar ongeveer.

Wat een lapzwans zeg.
Met een beetje geluk heeft heel Etten-Leur (of woont hij nu ergens anders) dit gisteren gezien en wordt hij overal vuil aangestaard, voor zijn voeten gespuugd of uitgescholden. Verdient hij.
Zuigstengel, kom er maar in, liefst met nieuws heet van de naald !
quote:thee schreef op 12 april 2012 @ 15:01:

Zuigstengel, kom er maar in, liefst met nieuws heet van de naald !

Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Susan schreef op 12 april 2012 @ 13:17:

Misschien dat Astrid alleen de oudste zoon over de vloer wil omdat ze dat minder confronterend vindt, die relatie is al langer uit, die ex is misschien al helemaal niet meer met hem bezig. Misschien is ze toch bang dat als Erik teveel contact heeft met Miranda, hij toch weer teruggaat of zo. Anders zouden de kinderen desnoods om en om kunnen komen, de ene week de oudste zoon en de andere week de twee die hij met Miranda heeft.Ik denk dat die Astrid geen trek heeft in zijn hele polonaise over de vloer. Net als hem niet zo maar gratis laten wonen bij haar. In tegenstelling tot moeders, is Astrid geen deurmat en denkt: ja hallo, ik run geen gratis herberg. Hard, maar ze heeft wel grenzen en die bewaakt ze. Als die echtgenoot daar nou een beetje van gehad had, dan was het niet zo ver gekomen met dat droevige huwelijk. Die flapdrol had de ballen moet hebben om zelf een huis te regelen, waar hij alleen kon wonen en zijn kinderen kan ontvangen.
quote:jeane_avril schreef op 12 april 2012 @ 15:15:

[...]

Ik denk dat die Astrid geen trek heeft in zijn hele polonaise over de vloer. Net als hem niet zo maar gratis laten wonen bij haar. In tegenstelling tot moeders, is Astrid geen deurmat en denkt: ja hallo, ik run geen gratis herberg. Hard, maar ze heeft wel grenzen en die bewaakt ze. Als die echtgenoot daar nou een beetje van gehad had, dan was het niet zo ver gekomen met dat droevige huwelijk. Die flapdrol had de ballen moet hebben om zelf een huis te regelen, waar hij alleen kon wonen en zijn kinderen kan ontvangen.

Grenzen? Dat wijf heeft de hele Berlijnse en Chineese muur staan!

Een affaire hebben is 1 ding, maar zij tilt het wel echt naar een hoger niveau. Hij gaat al 2,5 jaar met haar, maar ze wilde in eerste instantie niet dat hij bij haar kwam wonen? Vond het ok dat hij door de weeks nog wel bij zijn vrouw was?

Dat is echt heel laag. Als je dan toch zo graag een getrouwde vent wil, dan kan je toch minstens écht verliefd zijn. Nu heeft ze 3 levens overhoop gegooit voor niets, als het aan haar lag zou hij volgensmij nogsteeds bij zijn ex wonen.

En ja, hij is ook een laplul, en ja, exvrouw is een deurmat.

Maar ik vind Astrid een hele vreemde minnares. Je hoort nooit dat de minnares niet wil dat haar vriend zijn vrouw verlaat om bij haar te komen.
Ik denk dat Erik 1 van de 2 % mannen is die zijn vrouw echt verlaat voor minnares. Alleen in dit geval had ze beter 1 van de 98 % kunnen hebben, want die Erik gaat vroeg of laat weer om andere schoenen, M.a.w dan wist ze waar ze aan toe was geweest, ik denk dat zij zijn derde slachtoffer word, maar heb geen medelijden met een vrouw die voor een man kiest als Erik.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Was Astrid ook niet gescheiden en kan het niet willen dat man komt inwonen niet te maken hebben met haar (partner)alimentatie van vorige relatie?
quote:sondra_74 schreef op 12 april 2012 @ 16:18:

Was Astrid ook niet gescheiden en kan het niet willen dat man komt inwonen niet te maken hebben met haar (partner)alimentatie van vorige relatie?Volgens mij werd dit hier gesuggereerd dat dit eventueel zou kunnen, ik heb het niet voorbij horen komen in de uitzending.
Ik zit de herhaling te bekijken, en het was haar eerste huwelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven