weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Lekker sliepe

Lekker koese mag ook
@Babtouma en @Petrasum: Jullie zijn allebei precies vandaag lid geworden, hebben 1 post op dit forum geplaatst en zijn het roerend met elkaar eens dat er wel wat aan Moon zal mankeren?

Alle reacties Link kopieren
Lekker sliepe dan maar
Bij de naam Zus moet ik denken aan de hoogbejaarde zus en ouwe vrijster van opa boertje die ook zo heet. Ik vind het geen mooie naam.
Hoorde ik dat er een vino tinto werd aangeboden?
Lekker sliepe Maroon!

Gaat goed hoor Jo, met jou ook?

Ik heb de knoop doorgehakt en heb 1 vrijwiligersbaan opgezegd. Ze waren not amused. Ik had het niet meer naar mn zin en het ontbrak aan communicatie. Iedereen zat door elkaar te lullen met een vergadering. Degenen die niet gehoord werden zetten qua volume extra in. Daar hou ik niet zo van. Blij dat ik er vanaf ben.
lekker sliepen / sliep lekker

(google kan slechter frysk dan mar )
anoniem_40566 wijzigde dit bericht op 12-04-2012 23:09
Reden: mosterd
% gewijzigd
quote:mocy schreef op 12 april 2012 @ 23:05:

Hoorde ik dat er een vino tinto werd aangeboden?Alstenblieft Moos. Ik deel wel met jou
Welterusten Maroon.
en proost Moos.
Ans ik wil niet delen, wil een hele voor mezelf alleen!
En ook @ de rest.
Goed van je Ans, dat je er één hebt opgezegd.
Proost meisjes.
quote:mocy schreef op 12 april 2012 @ 23:07:

Ans ik wil niet delen, wil een hele voor mezelf alleen!Kan geregeld worden hoor. Jij een fles en ik één
Heb ook blokjes Gorgonzola met een pitloze witte druif erop in de aanbieding.

Mijn fles deel ik vanavond ook niet hoor. Leendert gaat maar lekker een fles voor zichzelf uit de kelder halen.

Burp.
Schijf had haar ook soeur kunnen noemen. Of zeur.
Vrijwilligerswerk moet wel leuk blijven hoor. Lijkt me niet de bedoeling dat je dat met tegenzin moet gaan doen.
Precies leentjedb. En dan de klusjes voor de betaalde krachten moeten doen. Dahaaag
quote:andersnogiets schreef op 12 april 2012 @ 23:09:

Schijf had haar ook soeur kunnen noemen. Of zeur.

Vind het ook een achterlijke naam, Zus.Je noemt een jongen toch ook geen Broer!

Griet had ook nog gekund, ook zo erg.
Soeur, Sister, Schwester, Hermana, Sorella keuze zat.
quote:andersnogiets schreef op 12 april 2012 @ 23:11:

Precies leentjedb. En dan de klusjes voor de betaalde krachten moeten doen. DahaaagO. In de zorg?

Ik doe gezellig een glaasje mee.

Wbt vandaag, daar wil/mag ik geen mening over hebben. Daar kom ik nog veel te kort voor hier.Wel vind ik dit een behoorlijk open topic, ik ben tenminste warm welkom geheten. Dat was ook een nacht dat ik er ff helemaal doorheen zat. Was ik erg blij mee!

Dat het 's nachts wat aparte figuren aantrekt is ook wel logisch, het staat dan bovenaan de topic lijst omdat de rest van het forum dan op een oor ligt.
Ans, wat goed dat je voor jezelf zo bent opgekomen!

En idd, die namen... agja...

Ga zo ook maar eens lekker n wijntje nemen, vriend is zo gestrest vandaag, alsof dr n 30 miljoenenzwaard boven m hangt...........
Ha Moos is er ook!

Proost hoor, was even afgeleid door een zeurende kat.

Gaat hier ook wel goed Ans. Dochter heeft een baan gevonden daar ben ik erg blij om. Niet helemaal wat ze zoekt qua studie, maar je moet ergens beginnen he? En de banen liggen op het moment niet voor het oprapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven