weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Ans en Marjo, slaap lekker. Ik ga ook zo.
Heb het nu niet koud Jo, maar verwarming op vol omdat die kleding morgenochtend droog moet zijn.
quote:andersnogiets schreef op 12 april 2012 @ 23:39:

[...]

En u bent? Kent u mij?

Zie mijn post van 23.02u op dit topic.

We reageren er niet op zoals gehoopt door tiramisu. Dus nu nu ben jij aan de beurt.
quote:Marjo41 schreef op 13 april 2012 @ 00:11:

Leentje is haar kleine zorgen nog 's lekker aan het instoppen.Fles in babyleentjes mond stoppen zul je bedoelen. Kind is al zo'n 9,5 maand maar wil nog steeds een flesje rond middernacht. En de volgende ergens rond 6/7 uur 's ochtends. Ben bang dat zij mijn stofwisseling heeft.
Leen, ik denk dat negeren gewoon maar het beste is.

Edit: niet van babyleen hoor, maar van de mafkezen hier
Haha, zie net een leuk mailtje van mijn 'medemuts' (Passie). Gelukkig kan ze weer bij haar mail!
Ik zat vanmiddag rond 13u te mopperen in de auto omdat ik mijn zonnebril op kantoor had laten liggen. Hier dus wel zon vandaag.
Ben ik de enige tiramisunitwit? Of ben ik gewoon niet ingeburgerd genoeg ?
quote:Jonari schreef op 13 april 2012 @ 00:34:

Leen, ik denk dat negeren gewoon maar het beste is.I know. Ik heb dat kneusje al lang en breed onder de negeerknop zitten. Het is dat ze gequot werd anders had ik het niet eens meer gezien.
Haha als er een ingeburgerd hier is ben jij het wel thee. Volgens mij was jij hier al eerder dan ik.
Thee, je weet wel die ene F die hier als iets dat leek op tiramisu langs kwam om mij te vertellen hoe Libelle ik wel niet was.
Denk vanaf begin 2001 Jo
quote:leentjedb schreef op 13 april 2012 @ 00:41:

Thee, je weet wel die ene F die hier als iets dat leek op tiramisu langs kwam om mij te vertellen hoe Libelle ik wel niet was.Ah, dan zat ik er met mijn gedachten toch niet ver naast.
Overigens liever honderd keer Libelle dan één seconde zo gestoord als dat soort types.

Tenslotte, hoe sneu moet je RL wel niet zijn als je online tegen mensen aan gaat zitten trappen die je niet eens kent.
quote:Jonari schreef op 13 april 2012 @ 00:34:

Leen, ik denk dat negeren gewoon maar het beste is.

Edit: niet van babyleen hoor, maar van de mafkezen hier En jij denkt dat babyleentje te negeren valt? Die heeft de stembanden van haar moeder. Dat gaat van "wawawawa" en "prrrrfffffwwwtttt" naar "WÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈHHHHHHHH" en "WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHH" !!!!!!!!!!!!!!! Als het mevrouw te lang af duurt.
quote:leentjedb schreef op 13 april 2012 @ 00:45:

[...]

En jij denkt dat babyleentje te negeren valt? Die heeft de stembanden van haar moeder. Dat gaat van "wawawawa" en "prrrrfffffwwwtttt" naar "WÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈHHHHHHHH" en "WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHHHHH" !!!!!!!!!!!!!!! Als het mevrouw te lang af duurt.
Ik had online een tas besteld, een handtas dacht ik. Komt die binnen in een enorme doos, blijkt het ook een enorme tas te zijn. Volgende keer toch maar wat beter naar de maten kijken.
quote:thee schreef op 13 april 2012 @ 00:41:

Denk vanaf begin 2001 JoIk weet niet eens precies meer hoe lang ik hier ben. Denk iets van 2002.
Over babyleentje gesproken, ik ga maar eens kijken of ze al slaapt en Leendert dan van haar verlossen door haar in haar bedje te leggen. En dan zelf ook maar slapen. Morgen nog een drukke ochtend en daarna weekend!

Voor wie hier nog komt: veel plezier. En voor wie gaat slapen: welterusten!
Trustuh trouwens slapengaanders, die ws al lang op één oor liggen
Slimme meid die babyleentje

Ik ga toch maar kijken of ik kan slapen EN 2 wekkers zetten!

Tot een volgende keer en slaap lekker voor straks.
quote:mocy schreef op 13 april 2012 @ 00:46:

Ik had online een tas besteld, een handtas dacht ik. Komt die binnen in een enorme doos, blijkt het ook een enorme tas te zijn. Volgende keer toch maar wat beter naar de maten kijken.Gebruik je hem toch als weekendtas als je komt logeren
Ik ook zoiets 2002. Had alleen andere nick, weet niet meer welke, kan er jammer genoeg ook niets meer van terug vinden.
Trusten Thee en Leen.
quote:Jonari schreef op 13 april 2012 @ 00:48:

[...]

Gebruik je hem toch als weekendtas als je komt logeren Haha weekendtassen, koffers zat. Nee hij gaat terug, wil een kleinere.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven