Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
Dag dames, daar was ik ook weer, even een tijdje minder geforumd.

@Veleine: goed weekend

@Italiagirl: ik ga nog duimen voor je, het kan nog alle kanten op lees ik wel.

@Boekenlegger: succes met de laatste dingen, is altijd pittig die laatste loodjes!

@Neweve: fijn weekend, heb je een beetje leuk broertje, dat het een leuk weekend wordt.

@Mrskrijgsman: ben je al ongesteld geweest sinds je mirena (of andere ding). Hoe lang kan zoiets duren? Heb er geen verstand van. Hoop dat je volgende week alsnog een keer kan testen, maar dan positief.

@Hier: het gaat wel aardig. ben weer aan het werk, dus dat is wel fijn. Ben nog steeds niet gegroeid qua kilo's en alleen in één bepaald jurkje zie je een klein bobbeltje, verder nog niks. Dus dat is nog wel jammer, maar het zit tenminste nog niet in de weg. Vanochtend op kraamvisite geweest, toch wel weer heel leuk, maar komt het ook weer dichter bij. Over een aantal maanden zit dan ook zo.

Goed weekend allemaal
@ Soufle. Ja voor jou gaat het nu echt opschieten. Nog even en je zit op de helft denk ik he? Jammer dat je nog geen buije ziet, maar ik denk dat dat snel genoeg komt en dan ineens heel hard gaat. Maak je wel al buikfoto's? Hier kan het inderdaad alle kanten nog op.

@ Veliene. ja erg he die wachtweken. Ik heb al weinig geduld, maar nu wordt het wel extra op de proef gesteld
Hallo lieve rammeldames!! Ik ben weer terug in Nederland. Huwelijksreis was helemaal geweldig!! Ben erg vermoeid van de lange reis en de jetlag, dus ik hou het nu even kort. Ik zie dat jullie veel hebben geschreven en ik ga zo snel mogelijk bijlezen. Ben nu alleen te moe en morgen 2 verjaardagen, dus weet nog niet wanneer ik bijgelezen ben.

1 vraagje aan mrs krijgsman: wil je mijn NOD in de tabel zetten? 22/23 april

Begin het nu wel spannend te vinden, want ik zit nu echt in ronde 1....! Nog ruim een week geduld....

Dag dames, tot snel! Fijn weekend allemaal!
Heeej dames!

Sorry dat ik er even niet ben geweest. Nog steeds erg druk en eigenlijk ook de afgelopen week even flink in een dipje gezeten..ik vind het zonder muisman toch wel erg moeilijk..

Veliene, een hele dikke knuffel voor jou!! En je klaagt niet, gooi alles er hier maar lekker uit. Het lijkt me heel moeilijk om telkens geconfronteerd te worden met andere stellen die zwanger worden. Het besef dat jullie kindje helaas niet bij jullie bleef komt dan telkens terug. Wel heel fijn dat je er met vriend over kan praten, dat is denk ik wel heel fijn en belangrijk. Nogmaals een knuffel voor jullie!

Itialiagirl, Lastig inderdaad, sommige stellen raken heel snel zwanger, terwijl andere al lang de wens hebben en nog niet zwanger mogen raken. En dan is het helemaal moeilijk wanneer er, voor ons, niet geprobeerd zwanger te worden voor de mooie redenen..en soms niet de meest optimale omstandigheden hebben..

Ik duim duim duim voor je!!! Ik hoop zo dat het raak is!

Lovelylady, fijn dat je vriend nu zelf ook vaker over kindjes begint. Dan hoef je zelf niet altijd het spits af te bijten en kunnen jullie er lekker over kletsen.

Souffle, fijn dat het goed met je gaat. Fijn dat je weer aan het werk bent. Ik hoop dat je snel een buikje krijgt zodat je nog meer kunt gaan genieten.

Krijgsman, jammer van de negatieve test. Maar wie weet, het is nog erg vroeg. Ik duim voor je!

Boekenlegger, lekker dat het einde van je studie in zicht is! Hopelijk haal je alles, ik duim voor je!

Barba, gefeliciteerd met je kleintje!! Geniet ervan!!!

@ hier. Momenteel dus even behoorlijk in een dipje vanwege de afwezigheid van muisman..ik tel echt de weken af, maar het duurt voor mijn gevoel nog zó lang..nog vijf weken ongeveer..

Verder voel ik me lichamelijk wel goed, alleen nog wat extra moe. Maandag mag ik weer voor een echo, hoop zo dat alles nog steeds goed is!

Ik heb besloten om als muisman terug is (dan ben ik 17 weken) een extra echo te doen als verrassing..het lijkt me erg leuk voor hem, hij heeft immers alleen nog de eerste echo gezien..we horen dan waarschijnlijk ook al het geslacht!
Mommy, ohhh heerlijk dat jullie huwelijksreis helemaal top was! Ik ben nog heeeel benieuwd naar hoe jullie dag helemaal is gegaan en wat jullie allemaal op huwelijksreis gedaan hebben?

Spannend zeg, je eerste NOD! Ik duim voor je!!
Dames ff ego:

Heb net een vroege test gedaan om mezelf te overtuigen dat hij negatief zou zijn. Was het zo zat om tussen hoop en vrees te leven...

Maar aaahhh ik zie een tweede lijn!!! Hij is wek minder duidelijk dat de test lijn, maar hij staat er echt. Kan het eigenlijk nog niet geloven ook omdat morgen pas mijn nod is.

Moet nu naar het werk. Straks meer!!! En welkom terug mommy!
Italia!! Wow! Wat gaaf! Een streep is een streep meid!! Een voorzichtige gefeliciteerd! Ga je morgen nog een keer testen?
Wauw Italiagirl: dat klinkt goed! Ga je morgen nog een keer testen! Gefeliciteerd, een tweede lijn is een tweede lijn !

Welkom terug Mommy, klinkt gelijk weer druk je weekend, geniet nog wel goed na van je huwelijksreis.

Muisje: erg leuk idee om een pretecho te doen als muisman terugkomt, is voor hem dan ook al zo lang geleden dat hij het kindje heeft gezien. Moet muisman straks nog vaker weg voor zijn werk of is dit uitzonderlijk? Succes bij de echo vandaag!

Veleine druk weekend gehad:
Aaaaahhh italiagirl!!! Gaaf!!! Wat een goed begin van de dag!! :-D voorzichtig gefeliciteerd maar zoals mommy zegt een streep is een streep!! Mooi man, je geduld wordt beloond!
@ mommy: welkom terug! Heb je genoten? En ik duim voor een mooi 'kadootje' zondag!

@italia: whaa een streep! Dat klinkt goed! Alvast gefeliciteerd!

@barba: gefeliciteerd met jullie zoon!

@ de rest: zwaai zwaai!
Ja italia!!!!!!! wow, gefeliciteeeeeeerd!! Wat gaaf! Dis toch een paasei gebroed!

Ik kom straks uitgebreid reageren, ff snel boodschappen doen.
Ja idd toch een paasei. Heb gelijk de bijsluiter gepakt, daar staat idd dat de "zwanger" streep onduidelijker kan zijn dan de teststreep. Ben je niet zwanger is dat vak gewoon wit. Wil nog wel een andere test doen. Zo'n digitale van clearblue. Maar daar wil ik eigenlijk tot woensdag mee wachten. En daarna de beta hcg test via de huisarts. Dat doen ze hier standaard.

Italiaman kan ik niet eens bereiken. Op het werk heeft hij slecht bereik en ik krijg nu gelijk de vm. Pfff ben zo blij, ook al verschuift het piekeren gelijk naar een ander niveau.
Omg Italia! Een jompel! Gefeliciteerd!!!!
.
Ik breek even in om italiagirl te feliciteren! Super! Geniet ervan meid
Zo meiden, ik ben gaan bijlezen en probeer zoveel mogelijk op iedereen te reageren. Sorry alvast, mocht ik dingen vergeten…Ik heb de reacties misschien een beetje kort gehouden, maar anders is het niet echt te doen…haha…

@veliene: jammer dat je negatief getest hebt laatst en ongesteld bent geworden. Wanneer verwacht je je nieuwe NOD?

Helemaal niet raar trouwens dat je vorige week weer wat emotioneler was, zeker niet als je van anderen hoort dat er een baby komt. meis! Ik duim weer voor je deze ronde!

@italia: wat goed dat je je loon hebt aangekaart op het werk! Heel knap van je!

En fijn dat je het tripje naar NL erop hebt zitten. Klinkt heerlijk, je paasweekend! Fijn dat jullie zo hebben genoten samen!

@boekenlegger: denk goed aan jezelf he meid! Hard werken is goed, maar tijd voor rust is heeel belangrijk! Ik heb het zelf voor mijn vakantie ook weer ondervonden. Rust doet heel goed en zorgt ervoor dat je er later weer beter tegenaan kan. En gecondoleerd met het overlijden van de moeder van je vriend!

@neweve: lekker dat je een weekje meivakantie hebt straks! Wanneer is dat?

@souffle: vervelend die misselijkheid steeds! Hoe gaat het nu met je? Ik lees verderop dat je weer aan het werk bent. Hopelijk gaat dat allemaal goed.

@muisje: ik lees dat je vandaag, 16 april, weer een echo hebt. Spannend meid! Laat je straks even weten hoe het was? Jeetje en dan ben je alweer 12,5 week. Wat gaat het snel!

Balen dat muisman er niet is…:hug: Wanneer komt hij weer thuis?

@lovelylady: Inderdaad slim om je laatste strip wel af te maken, dan weet je het beste waar je aan toe bent met menstruatie enzo. Leuk dat jullie in juni dus al gaan stoppen! De bruiloft komt ook steeds dichterbij, spannend hoor! Maar vooral helemaal geweldig!!

@barba: wow!! Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!! Wat fijn dat alles goed is. Geniet er lekker van, samen met barbaman!

@mrskrijgsman: balen van je negatieve test meid! Inmiddels wel ongesteld of nog steeds niet?

Dames, ik ben weer helemaal terug op het forum! Heb jullie wel gemist hoor! En dan meteen de tweede streep van Italia, wat wil ik nog meer?!

Even een update van mij: nu dus een getrouwde vrouw, haha! Ik moet nog erg wennen aan het feit dat ik een andere achternaam heb en dat mommyman nu mijn ‘man’ is.

Onze bruiloft was in 1 woord fantastisch! Het was precies zoals we wilden en we zouden het zo weer een keer helemaal hetzelfde doen! Tijdens de ceremonie heeft mommyman een zelfgeschreven lied voor mij gezongen, zo romantisch en emotioneel! Er hebben wat tranen gevloeid. Mijn jurk en het pak van mommyman pasten perfect bij elkaar en we voelden ons echt een prins en een prinses! Heerlijk! Ik was die dag ook helemaal niet meer zenuwachtig en heb er heerlijk van kunnen genieten. We genieten nu nog veel na met vrienden en familie en door foto’s te kijken. Helaas is het te langdradig om een dagverslag te schrijven, maar woorden schieten toch tekort. Lovelylady: super dat jullie dit in het vooruitzicht hebben meid. Geniet van elke seconde! Het avondfeest was ook super gezellig en veel mensen hebben het er nu nog over dat het zo ontzettend gezellig was.

Huwelijksreis was ook geweldig! Wat is Mexico mooi zeg! We hebben veel excursies gedaan, naar Maya opgravingen en naar 1 onbewoond eiland. Zooo mooi. En we hebben met dolfijnen gezwommen en gesnorkeld! Verder ook lekker aan het strand en zwembad gelegen en relaxed gedaan! En, niet onbelangrijk, ons best gedaan om zwanger te raken. Haha!

Ik verwacht mijn NOD op zondag/maandag. Heb mijn eisprong niet gevoeld, wel vruchtbaar slijm opgemerkt. Heb een aantal dagen gevoelige tepels gehad, maar kan ook puur aan mijn eisprong hebben gelegen. Soms ook wat misselijk, maar kan ook aan jetlag liggen…kortom: er is geen pijl op te trekken! Ben benieuwd of ik mezelf kan bedwingen met testen. Het zal of zaterdag (vind ik eigenlijk te vroeg) of maandag zijn dan ik kan testen, want ik ben zondagochtend waarschijnlijk bij mijn ouders….we gaan afwachten. Vind het wel erg spannend!

Nu weer aan het werk, gelukkig maar 1 afspraak vandaag dus het is vooral mail bijwerken….
Weer een druk weekend gehad hier, vandaag dat ik even afwezig was!

@mommy, wat fijn om te horen!! Lees maar lekker op je gemakje bij inderdaad. Fijn dat je er weer bent! En ben natuurlijk (zoals iedereen hier wel haha) erg nieuwsgierig hoe jullie dag en huwelijksreis is geweest!

@muisje4, snap dat je het moeilijk hebt zonder muisman

Komen er wel eens vriendinnen langs of ouders of zo? Nog een paar weekjes volhouden, maar snap dat voor jou gevoel dat nog heel lang gaat duren, een ! Wel een leuk idee inderdaad om voor muisman nog een pretecho te doen als hij terug is.

@Italia, wat goed!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!! Waarom wil je eigenlijk tot woensdag wachten met nog een keer testen? Zou het knap vinden Bij die test van Clearblue kun je ook meteen zien hoe ver je al bent, lijkt me ook wel fijn. Ben echt supeerrrrr blij voor je!!! Wat vervelend dat je hem niet kan bereiken..... Vooral op zulke momenten...

@Hier, niet zo veel nieuws. Rammels zijn enorm aanwezig en we hebben het er best vaak over. Ook mijn moeder ''droomt'' een beetje mee. Zo zagen we afgelopen weekend in de stad een opa en oma met hun kleinkinderen en dat ziet ze hun al helemaal lopen straks zo vertelde ze. Echt leuk!
@Italia: GEFELICITEERD..!!!!! Ben zoooo blij voor je.

Zie je wel paaseieren zijn extra goed

@Mommy: Welkom thuis..!! Even lekker bijlezen en "genieten" van dit hollandse weer hahaha

Heb je NOD in de tabel aangepast

@Hier: Had vanmorgen een beetje rood/paarsig slijm bij het afvegen. Geen buikpijn of zo dus laten we hopen dat ik woensdag kan testen een ook mijn paasei geluk brengt.

Zo niet ook goed, dan weet ik tenminste wel dat alles nog werkt en evt ook gelijk mijn NOD.
Had je post nog niet gezien Mommy! Wat klinkt jullie dag geweldig!! En de huwelijksreis ook al zo goed geslaagd! Super fijn om te horen! Ook leuk dat je van andere gehoord heb dat het feest 's avonds zo gezellig was. Wij krijgen er nu ook steeds meer zin in, ouders zijn om kleding geweest en hebben de kaarten voor de daggasten verstuurd. Wel fijn dat het nu wat dichterbij komt hoor. Ben ook zeer benieuwd hoe vriendlief er uit ziet!
@mrskrijgsman, Ook voor jou spannend dus! Hoop dat je woensdag ook kunt testen en dan ook een streep tevoorschijn komt! Maar dat hoop ik voor alle meiden hier!
@Italia: Een streep is een streep is mij altijd verteld, dus zwanger ben je echt hoor! Wat balen dat je Italiaman niet kan bereiken, zul je altijd zien. Ohhh ik ben zooo blij voor je, this makes my day! En ja....dat piekeren verandert gelijk haha!

@krijgsman: Wat balen dat de test negatief was...maar je was te vroeg dus dat zegt nog helemaal niks. Spannend!

@Neweve: Heb je een fijn weekendje op je broertje gepast? Lekker relaxed of nog leuke dingen gedaan?

@Boekenlegger: Gelukt met je essay? En natuurlijk was het je laatste werkgroep ooit, je haalt gewoon alles! ;) Positief blijven meid!

@ Souffle: En of we druk geweest zijn Volgens mij had ik gister mijn ei dus ik zit weer weer de komende 2 weken in onrust. Wat fijn dat je weer aan het werk bent. Jammer dat je nog geen enorme buik hebt, maar die komt er vast en zeker. Misschien moet je juist blij zijn en kun je het straks op het eind veel beter volhouden met een iets minder grote buik. Maar ik snap wel goed dat je wilt dat mensen het kunnen zien, zodat je lekker kan pronken.

@Mommy: Je bent terug!! Ik ben erg nieuwsgierig naar je honeymoon-verhaal. Maar eerst even lekker bijkomen...En je staat in de tabel...whaaaa! Spannend! Jouw NOD is een week voor de mijne :-)

@Muisje: Een voor jou omdat je Muisman zo mist. Lijkt me ook helemaal niet leuk om in zo'n bijzondere tijd het zonder partner te moeten beleven. Erg leuk en lief idee van je om een extra echo te laten doen voor Muisman. Succes vandaag met de echo, toch weer spannend!

Dank je voor je lieve berichtje. Soms komt inderdaad alles weer even naar boven bij het zien van een baby of een ooievaar ergens in de tuin. Maar vond het vooral zo lullig dat ik nou juist moet brullen bij mn zwager en schoonzus. Want het is niet dat ik bij elke baby moet huilen ofzo. Dat zal wat zijn ;) Maar goed, ze begrepen het gelukkig en het zal vast een gevoelig punt blijven. Zo zie ik ook best tegen de datum op waarop in uitgerekend was...en waarom? No idea!

@Rest: hoi!

@Hier: Lekker weekend gehad, geen afspraken dus heerlijk thuis gerommeld en genoten van het mooie weer. Flink druk gehad dit weekend en volgens mij heb ik gisteren mijn ei gehad gezien de herkenbare pijn die ik had in mn buik. Ik had ook ovulatietesten van de Kruidvat gehaald, omdat ik vorige maand niks gevoeld had was ik benieuwd of er dus wel een eisprong is als ik niks voel. Wel gevoeld dus nu had ik er eigellijk niks aan Maar wat een prutdingen zeg! Alle 5 de staafjes zijn even donker aan gekleurd terwijl op de verpakking staat dat als je geen piek hebt, het vak wit moet blijven of evt een licht streepje kan geven. Lijkt me toch niet dat ik 5 dagen een piek heb....Doe ik dus ook nooit weer, zonde van het geld.
@mrskrijgsman: het weer hier is echt afkicken! Hoop dat het snel beter wordt! Wat maak jij het trouwens spannend zeg! Ik duim voor je!

@lovelylady: leuk je, als anderen er ook zo mee bezig zijn en kleding gaan kopen enzo Geniet van de voorpret meid!
@Mommy: Je trouwdag klinkt fantastisch en de vakantie heerlijk! Fijn dat jullie er zo relaxed van hebben kunnen genieten op de dag zelf. Wat ontzettend lief dat Mommyman een eigengeschreven lied voor je gezongen heeft, kan me voorstellen dat je het toen niet droog kon houden. Heel goed dat je ook aan het zwanger worden hebt gedacht, duh! Spannend meid! Ik duim voor je dat het in 1 keer raak is.

Succes vandaag weer met je eerste werkdag. Lekker rustig aan weer beginnen!

En dank voor je duimen alvast :-)

@Krijgsman: Oefff, spannend! Ik duim voor je!

@Lovely: hoi!
Zo, ik zit nu op het werk en dat werk kan nog wel even een paar minuten wachten. Eerst even wat aandacht voor de lieve rammelaar meiden

@ Mommy. Zo dat klinkt echt als een super geslaagd feest en een super mooie huwelijksreis. Wow, met dolfijnen zwemmen, dat lijkt mij helemaal super. Het staat in ieder geval nog op mijn lijstje wat ik ooit eens wil doen! Je klinkt echt super blij! Raar he dat je nu ineens een andere achternaam hebt? Dat weet ik nog van mijn zus, zij vergat het nog wel eens. Hopelijk zet deze positieve flow hier door en ben jij de volgende met een positieve test.

@ Lovely. Wat fijn dat je de kinderwens met je moeder kan delen! is ze al oma, of zouden jullie voor het eerste kleinkind gaan zorgen? Ik wil graag tot woensdag wachten omdat het hcg hormoon om de dag verdubbelt. Ik wil eigenlijk gewoon een knaltest hebben

@ Krijgsman. Ik hoop zo dat de paashaas nog meer gelukseieren voor ons heeft verstopt. Op naar allemaal positieve testen!!!!

@ rozehanddoek. Schrijf lekker mee hier joh. Ik zag dat je ook al op het zwanger/zwanger worden in het buitenland topic mee schrijft. Leuk! Ik ook. Wij schrijven hier nu met een heel gemengd groepje. Een aantal zwangeren, een neo mama en een aantal dames die nog volop aan het rammelen zijn en nog op hun vriend of op de juiste situatie moeten wachten.

@ Muis. Oh wat gaat het hard bij jou zeg. Vandaag weer een echo dus. Ik hoop dat alles goed is en dat je de komende weken zonder Muisman goed door kan komen. Even een

@ Barba. Hoe is het met de kleine?

@ Amelie. Hoe voel je je nu? Nog steeds zo misselijk, of gaat het wat beter?

@ Muffin. Ik duim ook voor jou!!!!!! Jij hebt je NOD toch ook één dezer dagen?

@ Jorni. Hoe is het?

@ Souffle. Hoe gaat het met jou? Heb jij binnenkort eigenlijk nog weer echo's?

@ allen

@ hier. Ik voel me nu zo raar. Ergens zweef ik al op een roze/blauwe wolk. Maar het is zo onwerkelijk. Voorafgaand aan deze cyclus had ik echt het gevoel dat ik nergens op moest hopen. Ik dacht: ik ben druk, moet naar NL de dag na mijn eisprong, dus dat zal wel niet lukken.

Rond mijn eisprong ben ik bijna flauw gevallen. Zelf wijt ik het aan de hitte in de trein, maar ergens bleef ik het wel een beetje raar vinden. Verder ben ik de afgelopen dagen af en aan een beetje misselijk geweest. Dat weet ik aan een opgeblazen buik. (heb ik wel vaker last van) Toch kwamen er steeds meer "vreemde dingen" bij. Ik heb minder last van menstruatie buikpijn als normaal en heb een gek gevoel in mijn liezen en een soort van spierpijn/beurs gevoel in mijn heup/bil. Kortom, ik was mijzelf gek aan het maken met allerlei klachtjes. Zou het? Zou het niet? Dus vanochtend in bed had ik zoiets van "ok nu is het klaar, ik doe een test, zie dat die negatief is en morgen word ik ongesteld." (dan sta ik tenminste weer met beide benen op de grond)

Opgestaan, test gepakt, in een plastic bekertje geplast en al heel snel zag ik de controle streep. Maar binnen een minuut zag ik nog een lijntje verschijnen. Waahaaat!!!!!!!!!!!!! Heb echt de slaap uit mijn ogen moeten vegen om te kijken of ik niet aan het dromen was. En nee, ik zie toch echt een lijn. Weliswaar minder scherp als de controle streep, maar er staat echt een lijn. Heb gelijk met mijn mobiel een aantal foto's gemaakt en ook daarop zie ik een tweede lijn. In de bijsluiter staat dat de "zwanger streep" minder duidelijk kan zijn dan de controle streep en dat het lijntje binnen 3 minuten moet verschijnen. Mocht het een vals positieve lijn zijn, dan zou hij binnen 10 minuten weg moeten zijn. Nou, heb na 50 minuten nog weer gekeken en hij stond er nog steeds dat lijntje. In de pauze ga ik een clearblue digital halen. Als ik geduld heb wacht ik tot woensdag en anders doe ik hem morgen vroeg. Maar eigenlijk wil ik gewoon een knalstreep en dan kan ik beter wachten tot woensdag.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven