Rammelaars- deel 6

07-03-2012 13:55 2160 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdStartdatumN.O.D.Zwanger!Uitgerekend?BijzonderhedenBarbabientje8130Augustus 2011 Bevallen...!!!!Een Zoon..!!!Zeelinde27Eind 2011/begin 2012Bevallen..!!een dochterBlacheflor23Over een jaar of 2/3Mommy12327Maart2012BevallenEen zoon..!!Jomi27Voorjaar 2013Italiagirl28Maart/April 2012bevalleneen zoonVeliene27Januari 2012Zondag 1 AprilNeweve21Hopelijk voor de 4 jaarPaddle22(Hopelijk) binnen 3 jaarMuisje423Januari 2012bevallen..!!een DochterMrsKrijgsman30Maart 2012bevallen!een zoonSouffle27November 2011Bevallen..!!een ZoonLovelylady8923Juni 2012Boekenlegger024Mei 2013Twinklinstar24Januari 2013Haazz26Mei 2012Tulpje8823liefst binnen een jaarOrzoo232014/2015

In navolging van "Rammelende eierstokken- deel 1 t/m 5" is hier het nieuwste deel van onze avonturen..!!!

Een heerlijke plek om verder te kletsen over het ompraten vd mannen, zwanger willen worden en -zijn, NOD's etc etc. Hopelijk veel cheerleaders in de tabel.

Wil je er ook in (tabeltechnisch gezien) maak je gegevens dan vetgedrukt ben je mobiel dan je gegevens in hoofdletters.

MeelezerTs zijn ALTIJD welkom om mee te schrijven!
@Italia, Ik ga die er inzetten hoor...!!!

(behalve natuurlijk als je liever hebt dat ik wacht)

Maar weet zeker dat de paashaas je een goed paasei heeft gegeven.
@ Krijgsman. Zet hem er maar in hoor. Heb nog weer even gegoogled op Italiaanse websites en ook daar zegt iedereen over die test een lijn is een lijn. Heb zelfs foto's gezien van minder duidelijke lijntjes die toch positief waren. Mis gaan kan het helaas altijd, maar voor nu wil ik gewoon genieten voor zover dat lukt.

Het werken kan ik vandaag wel vergeten, ben er zo niet bij met mijn hoofd. En heb nog steeds Italiaman niet gesproken. Hoop dat hij mij zsm belt, want ik heb om 12 uur een vergadering en laat hij nou net op dat moment vrij zijn.
@Italia: Moet ergens heel hard lachen om hoe je alles omschrijft hoe het vanochtend gegaan was...Ik en vriend waren ook zo knullig en vol ongeloof bezig haha! Meid, je bent hartstikke zwanger! Vriend inmiddels al kunnen bereiken?

@Rozehanddoek: heb ik net over je heen gelezen. Welkom! En schrijf lekker mee wanneer je zin/tijd hebt
@italia: Je jompel en eendje staan erin, dus t'is nu echt officieel..!!!!

Ps echt leuk hoe je met mensen mee kan leven, ben zelf ook helemaal happy nu omdat ik zo blij voor jou ben
Italia vroeg hoe het met mij was, dus bij deze :-)

Ik ben lekker bezig met mijn opleiding, tot nu toe gaat alles goed. Ik ben druk met leren voor de eerste toets die ik deze week heb. Ik vind de opleiding erg leuk, alleen vind ik het soms moeilijk/irritant dat je weer beoordeeld moet worden. Zeker als dat gebeurd door collega's die zelf deze opleiding niet gedaan hebben maar ja.

Qua rammels zit in nu in een erg zwangere omgeving! 1 vriendin is pas bevallen, 3 zijn er zwanger en 1 wil binnenkort gaan proberen zwanger te worden. Ik zit er dus middenin! Ik kan het tot nu toe goed handelen, ik ben alleen maar blij voor ze. Ik ben som ook blij dat ik nog geen kinderen heb, ik kan het laatste jaar veel beter genieten van mijn/onze tijd met zn tweetjes. We gaan er regelmatig op uit en eten dan een hapje hier of daar. Qua zwanger worden wisselt mn gevoel heel erg: het ene moment wil ik gaan beginnen in januari, het volgende wil ik wachten tot mei (2013) of nog langer. Ik zie het allemaal wel. Ik zou het wel fijn vinden als mijn man nu ook eens zijn stem laat horen over wat hij wil (tegen die tijd). Want hij is er klaar voor heeft hij gezegd, dus zal mij benieuwen of en wanneer hij wil starten.

@souffle: hoe ver ben jij nu? Jammer dat je nu nog geen buikje hebt, maar pas op: in 2/3 dagen kan het opeens 'uitschieten'. Dat komt omdat je buikspieren het proberen tegen te houden, en opeens houden ze het dan niet meer. Hoe voel je je verder?

@muisje: succes met je echo! Krijg je nu ook de officiele ud te horen? En leuk dat je een pretecho wilt laten maken als muisman terug is!

@mommy: wat klinkt jouw huwelijksreis geweldig! En je trouwdag was ook al zo geslaagd! Nu nog een positieve test!

@italia: jij bent zo tegen kerst uitgerekend volgens mij? Dat zou toch wat zijn, een paasei en een kerstkindje :-) ik wens je een hele fijne en goede zwangerschap. Ik hoop dat je italiaman snel het goede nieuws kunt vertellen!

Komt zeelinde zich hier nog weleens melden? Ik weet dat ze in een zwanger topic meeschrijft, ik ben benieuwd hoe het met haar gaat. En zou springstof al bevallen zijn?
@ Krijgsman. Thanks! Het is inderdaad ECHT nu. Zit geregeld naar de foto van mijn test te staren Haha mijn collega's moesten eens weten...

@ Jorni. Fijn dat je zo kan genieten van jullie kindvrije periode. Ook dat heeft absoluut wat. Er zomaar op uit kunnen, kan straks gewoon niet meer. Dus geniet daar nog maar extra van! Heb je het er vaak over met je man? Misschien dat dat tegen die tijd helpt om de juiste keuze te maken. Volgens mijn app waar ik mijn clclus op bij hou ben ik inderdaad op 25 december uitgerekend.

Zeelinde hebben we hier inderdaad al een tijdje niet meer gezien. Misschien heeft ze weinig tijd om te schrijven. Ik blijf hier gewoon meeschrijven hoor, vind het veel te gezellig.
Wat is het ineens weer druk zeg!

Ik denk even checken of Italiagirl al Italiaman heeft kunnen bereiken en moet ik gewoon dik twee pagina's bijlezen.

Ik blijf hier ook gewoon meeschrijven, is toch een beetje zo'n gevoel dat ik hier gestart ben.

Ik ben hier inderdaad weer gewoon aan het werk, was blijkbaar weer paar dagen slecht. Ik ben ergens ook wel blij dat ik nog geen buik heb want ik kan gewoon eigenlijk (bijna) alles nog doen. Maar aan de andere kant kijkt iedereen mij ook zo aan, van je was toch zwanger? Ben nu 17 weken trouwens. Tweede week mei heb ik twintig weken echo.

Ben nog steeds soms niet zo bezig met de baby en daar voel ik mij soms wat raar over. Beetje alsof dat zou moeten. Maar dat komt vanzelf wel straks denk ik als we meer met de babykamer bezig gaan etc. Verder ben ik lekker aan het inlezen waar we op vakantie gaan. Nu nog maar 5 weken geloof ik, kan niet wachten.

@Mommy: klinkt echt super die dag. Ik had voor man ook een gedicht extra gemaakt op die dag. Vond hij ook super. Geniet er nog lekker na van met de foto's. Krijg je toch weer wat dat gevoel.

@Veleine: klinkt als een leuk weekend, merk je trouwens al een beetje verandering, nu je 3 dagen bent gaan werken?
@mommy, Ja dat is zeker leuk. De voorpret begint nu echt omdat het nu pas dicht bij komt. Eerst hadden we zoiets van ach.. het duurt nog x aantal maanden. Maar nu is het gewoon al over een paar weken! Tijd vliegt echt!

@veliene terug!

@Italia, wat ben je toch een lieverd dat je aandacht voor ons hebt, terwijl je eigenlijk moet werken. Snap dat je nu je hoofd er niet echt bij hebt bij je werk. Dat is alleen maar logisch. Jeetje wat vervelend zeg dat je hem nog niet hebt bereikt Wat leuk hoe je het vanochtend omschreven hebt. Ik snap dat je ff klaar was met dat gepieker en het gewoon wilde weten. Of je haalt meerdere testen van Clearblue, of zijn die erg duur (geen idee hoor, daar heb ik me nog niet helemaal in verdiept hoe duur ze zijn etc hihi) Wij zouden hun het eerste kleinkind geven. Mijn ouders willen heel graag opa en oma worden! Mijn ouders hebben het er blijkbaar samen ook al over gehad, en mijn moeder heeft laten weten dat mijn vader had bedacht om ons dan (eigenlijk als verassing, maar mijn moeder kan niets geheim houden voor mij haha) ons de babykamer cadeau doen. Echt zoooo lief!! Vind het dus ook erg leuk dat hun er toch ook wel beetje mee bezig zijn. Ik praat er met mijn moeder ook heel erg veel over, en hier natuurlijk, zodat ik me vriend niet helemaal gek maak hoewel we het er nu samen ook regelmatig over hebben. Wat leuk, er staat een jompel bij in de tabel!! Nu de andere dames nog!!

@rozehanddoek, sorry had jouw post helemaal gemist

Maar je kan hier gerust mee schrijven hoor! Wij zijn ontzettend gezellig, dus bij ons houd je het wel vol hoor

@mrskrijgsman hahaha ja leuk hé hoe we allemaal met elkaar mee leven! Ik ben er ook helemaal vrolijk van geworden

@souffle, snap dat je het van de ene kant wel jammer vind inderdaad dat je nog geen buikje ziet. Maar van de andere kant is dat wel weer handig ja. Wat lekker zeg, op vakantie! Waar gaat de reis naar toe?
*breekt even in voor Italiagirl*

Wat goed, van harte gefeliciteerd! Volgens mij ben jij dan ook in december uitgerekend. Wat leuk!

*en breekt weer uit*
Hey Frutje. Ja als het goed is 25 december. We lopen zo goed als gelijk op dan Hopelijk gaat alles goed. Vind het nu al spannend!
Jeetje, wat een verhalen allemaal

Vorige week met manlief een aantal dagen op vakantie geweest. Heb meteen heel wat gemist hier

@ mommy, wat fijn dat jullie dag zo perfect verlopen is en dat ook jullie huwelijksreis zo leuk was. Het klinkt ook echt geweldig, vooral met dolfijnen zwemmen: wauw!

Ik moest ook onwijs wennen aan de nieuwe achternaam. Met schrijven had ik al snel de smaak te pakken, maar vooral aan de telefoon gebruikte ik nog een tijd per ongeluk mijn meisjesnaam haha. Komt vanzelf!

@ italia: gefeliciteerd! een streep is een streep, maar kan me voorstellen dat je extra bevestiging nodig hebt!! volgens mij doen zoveel mensen nog een extra test om het 'zeler' te weten.

Je wachten is beloond!!!

@ de rest: lees mee, maar kan helaas niet overal op reageren.

Hier: gelukkig de laatste 2 weken de rammels wat onder controle gekregen door me even te focussen op andere dingen. Zat mezelf behoorlijk gek te maken door alleen maar aan die lieve schattige baby's te denken hahah... Nog maar een maand of 4/5 voordat ook wij aan de slag gaan
@rozehanddoek

Ik moet ook even wachten voor we kunnen/willen beginnen. Hopelijk rond ik dit

jaar mijn bacheloropleiding af. Dan volgend jaar een masteropleiding. En dan beginnen...

Hoe oud zijn jullie? Wat studeer je?

@italiagirl

Je berichten toveren een glimlach op mijn gezicht! Wat heerlijk meid!

Alvast een voorzichtige felicitatie. Wanneer ga je het italiaman vertellen?
Italia, zwaaaaaaaaanger . Van harte gefeliciteerd meid (of mevrouw, nu ben je wel echt volwassen als toekomstige moeder ).

Je lichaam had gewoon besloten dat ze je originele planning leuker vond .
Ik wilde bijlezen maar het begint met een zeer goed nieuws!

Gefeliciteerd Italia!

(Ik neem nog een hap van mijn broodje filet american(nu het nog kan)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Gefeliciteerd Italia, wat fijn voor jullie. Is best vlot gegaan, binnen een half jaar toch?!

Lekker van genieten samen met Italiaman
Thanks allemaal voor de felicitaties. Moet zeggen dat het nog niet echt door dringt. Net bij de apotheek geweest voor nog een test. Helaas hadden ze niet de cleaublue digital, dus heb maar een andere gekocht en ik wacht tot woensdag met testen.

Net ook Italiaman gesproken. Heb hem pas na mijn vergadering kunnen bereiken, dus hij was verdorie al thuis. En tijdens mijn vergadering kreeg ik een sms van hem "lieverd ben je zwanger?" Aaaahhh, ik wilde het hem eerst zeggen. Toen ik hem sprak had hij al een vreugdedans met de kat gemaakt dat hij papa wordt en onze kat "oom". Hahaha, ik zie het al voor me. Natuurlijk begrijpt hij mijn onzekerheid niet (tja het is en blijft een man), dus hij vond het maar raar dat ik nog een test ging halen. Zal hem vanavond nog maar eens uitleggen hoe de vrouwelijke geest werkt.
@ Spring. Tja uiteindelijk is het allemaal redelijk snel gegaan, dit was ronde 5. Alhoewel het als je er midden in zit allemaal veel langer lijkt te duren.
@Souffle: Lekker, een vakantie in het vooruitzicht over dik een maand, waar gaan jullie naartoe?

Heb je al bedacht hoe het kamertje eruit moet gaan zien? En dat komt vanzelf, het hoeft ook allemaal nog niet af, je hebt alle tijd.

Ik begin nu eindelijk een beetje ritme te krijgen. Was erg geneigd om mijn vrije dagen zonder stil te zitten door te brengen maar dat was niet de bedoeling hiervan ;) Ik slaap erg goed en veel de laatste weken, volgens mij krijgt de vermoeidheid nu kans eruit te komen. Net ook even twee uurtjes mijn ogen dichtgedaan. Heel bejaard maar ik geef er maar gewoon aan toe.

@Italia: Wat reageerde je vriend leuk! Hij had het dus al een beetje in de gaten ;) En over je onzekerheid: dat snappen mannen inderdaad niet haha! Vanavond je vriend maar even flink knuffelen en een klein feestje bouwen
@ Veliene. We gaan zeker een feestje bouwen!!!! Lees trouwens net op internet dat de test die ik nu gekocht heb wordt afgeraden door veel vrouwen. Sommigen hadden een week over tijd nog geen positieve test. Grrrr. dan moet ik misschien maar gelijk een bloedtest laten doen. Ga morgen de huisarts bellen.

Heerlijk dat je nu een ritme begint te krijgen. Ik denk dat je eerst nog even een zware periode door moet en dat je daarna langzaam opkrabbelt en meer energie krijgt. Ik hoop het voor je. Probeer echt die rust te pakken, is zo belangrijk!
@hier: Volgens mij is mijn paasei niet bevrucht.

Had net op het toilet allemaal helder bloed bij het afvegen.

Heb geen oud bloed gezien, komt dit omdat ik sinds het begin van de mirena niet meer ongesteld ben geworden.?
@krijgsman.

Balen zeg! Knuffel voor jou! Wanneer was je NOD?
@ krijgsman. Balen Geen idee waarom je geen oud bloed hebt gezien. Denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken hoor. Hopelijk heb je straks wel meer zicht in je cyclus en NOD.
@Italia: thanks voor de knuffel, en het zou inderdaad wel fijn zijn wat meer inzicht, want denk niet dat ik dat gokken elke maand zo leuk vind.

Alhoewel wel is gebleken dat ik in dit geval gelijk had mijn "afscheidings" theorie-gedoe.

Zou inderdaad rond vandaag/morgen ongesteld moeten worden.

@Boekenlegger: Wist mijn NOD niet, ben tijdens het hebben van mijn spiraaltje nooit ongesteld geweest
@krijgsman: wat jammer! Maar waarom zou je oud bloed moeten hebben gehad? Ik heb zo'n 5 jaar terug ook een spiraal gehad en nadien geen oud bloed verloren. Werd gewoon ongesteld na het verwijderen dus geen zorgen.
Jihaaaa Italiagirl!!! Gefeliciteerd meis!!! Wat geweldig! Een streep is gewoon een streep!! Ik ben zó blij voor jullie! Geniet ervan!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven