Longdistance deel 10!!!!
dinsdag 18 maart 2008 om 17:16
Afrikaanse artsen, praat me er niet van.
En dan te bedenken dat die ziektes waar ze aan doodgaan, hier simpel zijn.
En dan heeft deze familie ook nog genoeg geld voor 'goede' ziekenhuizen.
Er was ook nog een oudere broer, die was ik even vergeten want die heb ik niet gekend, die is ook allang dood.
Al 2 zussen en 2 broers, welcome to Africa. Ik ben blij dat ik er niet voorgoed ben gaan wonen.
En dan te bedenken dat die ziektes waar ze aan doodgaan, hier simpel zijn.
En dan heeft deze familie ook nog genoeg geld voor 'goede' ziekenhuizen.
Er was ook nog een oudere broer, die was ik even vergeten want die heb ik niet gekend, die is ook allang dood.
Al 2 zussen en 2 broers, welcome to Africa. Ik ben blij dat ik er niet voorgoed ben gaan wonen.
dinsdag 18 maart 2008 om 17:21
Same here. Al is het bij B wel iets anders qua doodsoorzaken: broer 1 reed zichzelf op zijn 25e tegen een boom. Broer 2 werd in zijn hoofd gestoken met een mes en raakte halfzijdig verlamd. Overleed daarna jaren later tijdens het duiken, waarbij B hem nog heeft proberen te reanimeren. Broer 3 kreeg een motorongeluk en had een dwarslaesie, heeft nog 15 jaar geleefd en is toen aan de gevolgen van die dwarslaesie overleden. Broer 4 heeft een ernstige vorm van autisme met veel lichamelijke agressie en is opgeborgen. Zo gaat dat daar, geen contact meer met de familie, mag niet. En vader vond dat allemaal wat veel van het goede en heeft zichzelf doodgezopen. Amen.
dinsdag 18 maart 2008 om 18:19
dinsdag 18 maart 2008 om 21:11
Yas: ik ben 't effe gaan proberen, kopieren en plakken in Word, maar dat is heel vreemd met die avators ertussen en bij iedere posting regels tekst terwijl je hier icoontjes ziet (bekijk profiel, bekijk items, voeg toe aan favorieten). Word liep de hele tijd vast maar dat kan ook aan m'n computer liggen, die heeft de laatste tijd kuren.
Klusje voor als ik ooit tijd over heb
Klusje voor als ik ooit tijd over heb
donderdag 20 maart 2008 om 00:06
Zullie benne niet bij te houden.
Present vanaf het begin (geleuf ik) maar dat weet Fieje dan denk ik beter?
Oooh, nou ben ik alweer vergeten wat er allemaal geschreven was.
Onze kat is dit weekend overleden, Dochterlief is er best wel een beetje erg verdrietig over. 1e Paasdag krijgt poes 'n kruis Gemaakt door mijn vader, in opdracht van mijn dochter en gedragen door mijn kleine Kinneke J. (Die bleef er maar mee rondsjouwen en als mijn vader een kruis maakt....volgens mij voor een panter ofzo.....)
Ik las iets over puntjes?.....No problemo......Sorry, ben vandaag erg recalcitrant. Heb bijna 12 uur gewerkt (jajaja, geef me maar aan bij de kinderbescherming).
Nu lijkt het me wel mooi tijd om weer eens naar bed te gaan. Dat mis ik een beetje...........
Present vanaf het begin (geleuf ik) maar dat weet Fieje dan denk ik beter?
Oooh, nou ben ik alweer vergeten wat er allemaal geschreven was.
Onze kat is dit weekend overleden, Dochterlief is er best wel een beetje erg verdrietig over. 1e Paasdag krijgt poes 'n kruis Gemaakt door mijn vader, in opdracht van mijn dochter en gedragen door mijn kleine Kinneke J. (Die bleef er maar mee rondsjouwen en als mijn vader een kruis maakt....volgens mij voor een panter ofzo.....)
Ik las iets over puntjes?.....No problemo......Sorry, ben vandaag erg recalcitrant. Heb bijna 12 uur gewerkt (jajaja, geef me maar aan bij de kinderbescherming).
Nu lijkt het me wel mooi tijd om weer eens naar bed te gaan. Dat mis ik een beetje...........
donderdag 20 maart 2008 om 09:51
hello ladies!
Ik ben vorig jaar januari hier mee komen schrijven. Dus de tijd vliegt!
Met mij alles goed, afgelopen maandag de 3e date gehad. Was heeeeeeeeeeel erg gezellig en er zijn duidelijk vonkjes tussen ons. Vrijdag zien we elkaar weer. Hij is echt heel erg leuk, van mijn kant totaal geen twijfels of dingen waaraan ik me stoor. Hij geeft me ook het gevoel dat hij me erg leuk vindt en laat dat ook merken.
Nog 2 dagen werken en dan heb ik een week vrij! Echt heerlijk, ben ik aan toe.
Ik ben vorig jaar januari hier mee komen schrijven. Dus de tijd vliegt!
Met mij alles goed, afgelopen maandag de 3e date gehad. Was heeeeeeeeeeel erg gezellig en er zijn duidelijk vonkjes tussen ons. Vrijdag zien we elkaar weer. Hij is echt heel erg leuk, van mijn kant totaal geen twijfels of dingen waaraan ik me stoor. Hij geeft me ook het gevoel dat hij me erg leuk vindt en laat dat ook merken.
Nog 2 dagen werken en dan heb ik een week vrij! Echt heerlijk, ben ik aan toe.
donderdag 20 maart 2008 om 10:22
Ik schrijf inmiddels ook alweer een jaartje mee, sinds (ik geloof) eind januari 2007, toen ik net terug was uit Engeland.
Etosha, nooit geweten dat jij er toen ook pas net bij zat!
Yas, jeetje zeg! Wat ongelooflijk dat daar mensen bezwijken aan zulke simpele dingen.
La Moon: Je eerste lading Senseo-pads! Geloof ook niet dat ik zonder mijn Senseo zou kunnen, gelukkig hebben ze die in Duitsland wel gewoon (ook al zijn pads daar wel veel duurder)
Verwacht ook niet dat - mocht ik ooit verhuizen - ik Duitsland inkom zónder m'n Senseo, denk dat J. me accuut terugstuurt.. Enigszins verslaafd ook aan die koffie..
Ow ja, wat betreft tentamens.. Ook tentamen 3 ging wel redelijk, was makkelijker dan verwacht. Nog even afwachten of dat ook betekent dat ik hem gehaald heb, maar kans zit er wel in..
Magnolia, wat leuk dat je date zo gezellig was! Ben natuurlijk benieuwd naar het vervolg..
Met mij gaat het even niet zo geweldig. Mail afgelopen dinsdag nog vrolijk naar Jooles dat het een stuk beter met me gaat de laatste tijd, en vanochtend ga ik weer vrolijk plat.
Nu nog steeds ongelooflijk duizelig en zit hier ontzettend te trillen.. Probeer nu mn broertje te pakken te krijgen zodat ik straks met hem mee kan reizen naar mn ouders (hij studeert in dezelfde stad, maar woont nog wel thuis) Zie alleen in bussen en treinen zitten nu even niet zo'n lekker idee.
Genoeg geklaagd weer, weer een duidelijk teken dat ik rustiger aan moet doen.
Ik kruip weer even in m'n bed.. hopelijk dat het straks weer wat beter gaat.
x
Etosha, nooit geweten dat jij er toen ook pas net bij zat!
Yas, jeetje zeg! Wat ongelooflijk dat daar mensen bezwijken aan zulke simpele dingen.
La Moon: Je eerste lading Senseo-pads! Geloof ook niet dat ik zonder mijn Senseo zou kunnen, gelukkig hebben ze die in Duitsland wel gewoon (ook al zijn pads daar wel veel duurder)
Verwacht ook niet dat - mocht ik ooit verhuizen - ik Duitsland inkom zónder m'n Senseo, denk dat J. me accuut terugstuurt.. Enigszins verslaafd ook aan die koffie..
Ow ja, wat betreft tentamens.. Ook tentamen 3 ging wel redelijk, was makkelijker dan verwacht. Nog even afwachten of dat ook betekent dat ik hem gehaald heb, maar kans zit er wel in..
Magnolia, wat leuk dat je date zo gezellig was! Ben natuurlijk benieuwd naar het vervolg..
Met mij gaat het even niet zo geweldig. Mail afgelopen dinsdag nog vrolijk naar Jooles dat het een stuk beter met me gaat de laatste tijd, en vanochtend ga ik weer vrolijk plat.
Nu nog steeds ongelooflijk duizelig en zit hier ontzettend te trillen.. Probeer nu mn broertje te pakken te krijgen zodat ik straks met hem mee kan reizen naar mn ouders (hij studeert in dezelfde stad, maar woont nog wel thuis) Zie alleen in bussen en treinen zitten nu even niet zo'n lekker idee.
Genoeg geklaagd weer, weer een duidelijk teken dat ik rustiger aan moet doen.
Ik kruip weer even in m'n bed.. hopelijk dat het straks weer wat beter gaat.
x
donderdag 20 maart 2008 om 14:48
donderdag 20 maart 2008 om 23:36
quote:La Moon schreef op 20 maart 2008 @ 14:48:
Spees: ooowww, rust even lekker uit,
Magnolia: dat klinkt hartstikke goed! Wanneer is volgende date gepland?
Cadi: ach gossie, kat overleden, komt er weer een nieuwe? En jij moet natuurlijk ook even uitrusten! Heb je nog een gaatje in je agenda over?
Uitrusten? Wat is dat?
Spees, veilig thuisgekomen? Hyperventileren is idd een idee. Wellicht is Mensendieck therapie oid iets voor je? Waar je leert ontspannen. Ik heb net een goede achter de rug, vergeet telkens de naam Maar ik heb er veel baat bij gehad, zit een stuk rustiger in mijn vel.
Spees: ooowww, rust even lekker uit,
Magnolia: dat klinkt hartstikke goed! Wanneer is volgende date gepland?
Cadi: ach gossie, kat overleden, komt er weer een nieuwe? En jij moet natuurlijk ook even uitrusten! Heb je nog een gaatje in je agenda over?
Uitrusten? Wat is dat?
Spees, veilig thuisgekomen? Hyperventileren is idd een idee. Wellicht is Mensendieck therapie oid iets voor je? Waar je leert ontspannen. Ik heb net een goede achter de rug, vergeet telkens de naam Maar ik heb er veel baat bij gehad, zit een stuk rustiger in mijn vel.
zaterdag 22 maart 2008 om 11:44