December 2011 - deel 2

11-04-2012 18:31 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze mooie oase droogte uit..

...wat bleef was een woestijn.

Gelukkig hebben we buren, en die buren leven in een prettige oase. We mogen hier aanschuiven en onze dorst lessen met de mooie verhalen
Alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Rouge, wat lekker dat rougefils eindelijk ook zijn langverwachte spekkies krijgt. Ik had al tegen leliebabybolletje gezegd dat ze beter wat aan rougefils kan geven.. Ze heeft genoeg reserves

Het was vandaag niet voor niets vrijdag de 13e. Hier ook niet helemaal mijn dag. Ik maakte de ballen gehakt zonder kruiden.. Realiseerde me dat, toen ze al lekker in de pan lagen te braden. Handig!

Bol, bijna 12 weken! Wat fijn en wat lekker! En bollie mee naar de echo. Ik kijk nu elk moment met weemoed terug naar vorig jaar... Geweldig vond ik het, zwanger zijn. Maar ik had ook geen kwaaltjes en een supermooie huid. Helaas gieren die pukkelhormomen nu weer vrolijk door mijn lijf :( diep in mijn hart zou ik ook wel al een tweede kindje willen... Helaas ben ik geen Maria (onbevlekte zwangerschap) en maak ik die keuze niet alleen
Lelie wat lief!!!

Bol wow 12weken al...
Yeah, Rougefils met spekkies, wat fijn. Dat doet die nieuwe voeding hem dus goed...

Oh, wat moet het toch heerlijk zijn om een baby te zijn, dan mag er tenminste gejuicht worden om je vetjes. Ik ben de mijne zo zat, maar borstvoeding en lijnen is niet zo goed, en meer sporten dan je gewend bent kan ook de productie tegengaan. En ik ben heel weinig sport gewend. Nou ja, gewoon goed opletten wat ik eet en veel wandelen dan maar.

Hier ook echt vrijdag de dertiende, hoor.

Het begon al 's morgens. Muppet werd wakker, ik kom de kamer in... Een walm! Voor het eerst in haar leven had ze 's nachts gepoept, en hoe... Pyjama, slaapzak, hoeslakentje, alles zat onder. Mmm, eerst maar verschonen voor het voeden leek mij een goed plan. Muppet niet, die had honger, dus toen ik haar niet gelijk aanlegde werd ze woest. En dan is het niet gemakkelijk uitkleden kan ik je zeggen. Na een sessie vrijworstelen toch gelukt, ik maak haar luier los, en als wraak zet mijn schattige lieve babietje gelijk haar voeten vol in haar eigen ontlasting. Aaaaaaargh, mopperdemopper, snel doekjes pakken. Aaaaaaargh, nummer twee, doekjes op! Dus luier wegschuiven zodat ze niet meer ellende kon voorzaken met die minivoetjes van haar, en uit de lade van de commode nieuwe doekjes pakken. Toen hoorde ik een doffe, zachte "plof". En ja hoor, Muppet had met haar lange sportbenen een ferme schop tegen haar luier gegeven, en die was van de commode afgevallen, op haar vloerkleed. En dan is het net een boterham met pindakaas; die valt ook altijd met de besmeerde kant naar beneden op de grond. Gatverrrrrrderrie. Met een hand op de buik van een nogsteeds Muppet buk ik me om de luier op te rapen, sta weer op, kijk naar Muppet... E ja hoor...aankleedkussen ondergepiest.

Nou, toen kon ze nog langer wachten op haar voeding, want ik heb haar eerst helemaal afgespoeld onder een warme douche.

Maar mijn hemel, wat een begin van mijn dag. Gelukkig verliep de rest van vrijdag de dertiende minder rampzalig. Die was best fijn zelfs, ze heeft goed geslapen, veel gespeeld en gelachen, dus het lijkt alsof we het sprongetje door zijn. Pfieuw... Alleen wil ze nogsteeds nachtvoedingen, maar ze groeit nu ook als een dolle dus misschien ook wel logisch...

Bollie gewoon al vrijwel 12 weken. Wauw. Wat fijn dat je die door bent!

En maandag komt vast goed.

Goh, maandag is hier echt een heftige dag; bollie nekplooimeting, Rougefils ziekenhuis, en ook Muppet ziekenhuis voor nacontrole na haar opname en het bekijken of de moedervlek achter haar oor verwijdert moet worden. Ach, ik ga er van uit van niet, hij is heel vlak en egaal. We zullen zien.

Lelie, ik herken jouw gevoel wel, hoor. Hier ook een lichte heimwee naar vorig jaar. Net zwanger, en ik vond zwanger zijn fantastisch.

Oh, babyzwemmen, dat wil ik eigenlijk ook wel. Toch eens gaan zoeken naar tijden.

Massage heb ik inderdaad ook gedaan met Muppet, en dat vond ze uitputtend maar heerlijk. Zou ik eigenlijk thuis ook weer moeten doen. So much to do, so little time,

Niet rollen vind ik een vreemd verhaal. Gingen de prikjes wel goed?

En nu wilde ik nog wat typen, maar ik weet echt niet meer wat. Gaat lekker, met die zwangerschapsdementie van mij, zucht...
Wat wilde ik nou toch typen?
Hier een rustige vrijdag de 13de gehad hoor Al was ik dood en doodmoe. Weet niet waar die dip vandaan kwam, misschien van die stomme allergie. Maar ik was echt uitgeput. Heb zelfs geen boodschappen gedaan, en voelde me zo schuldig dat ik niet gewoon lekker kon spelen met schaapje...

Lag dus om 20:30 op bed, en had de wekker gezet om om 23:30 nog even te kolven.... Maar schaapje kwam al om 22:30! En om 1 uur, en daarna nog een keer, en nog een paar keer.... En ik weet het allemaal niet meer. Heb geloof ik een stuk of 3x gevoed. Een keer stond ik voor zijn deur en toen werd hij net weer stil... En een paar keer ben ik ook gewoon weer in slaap gevallen. Hij dus vast ook En vanmorgen werd ik om 9 uur van hem wakker. Heb dus wel wat uurtjes slaap gepakt! Maar geen lange ruk. Nou ja, voel me iig beter dan gisteren! Alleen dat kolven..... Nu moet ik denk ik de godganse dag aan dat apparaat hangen om nog maar een beetje melk te produceren. Heb voor maandag wel weer 4 flessen nodig! Heb er nu iets meer dan 1...

Sowieso lijkt schaapje aan het regelen geslagen en ik heb daarover een nieuwe theorie. Ik heb namelijk van dinsdag tot en met donderdag op mijn werk slechts 2 flessen per dag gekolft. En schaapje krijgt er 4. Dus mijn productie is gewoon enorm gekelderd omdat ik niet kan kolven! Ga maandag de HA maar eens bellen voor zo'n oxytocine spray, want als mijn theorie klopt zal schaapje elk weekend opnieuw moeten regelen en ik ben bang dat ik dat niet overleef.

Mims, wat een nachtmerrie! Ben ook altijd (of nou ja, eens in de twee weken hier ) als de dood dat die voeten in de luier verdwijnen! Wat een smeerboel!

Jeej voor de spekkies van Rougefils!! En bol, spannend maandag, krijg je daar gelijk de uitslag van?

Lelie, ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Loop inmiddels al een tijdje met een stiekeme wens voor een tweede... Maar vind dat rationeel gezien zo snel!! En daarnaast, ook hier geen Maria! En ik heb zo'n vermoeden dat MrSchaap op zijn kop gaat staan als ik het onderwerp aansnijdt. Dus ik durf niet zo goed... En het is ook raar! Ik vind 1 kind al zo zwaar!! En die zwangerschap vond ik nou ook niet bepaald leuk... En toch... Het wordt een meisje, ze staat al met ongeduld te wachten
Wat fijn Luaska dat de nacht beter gaat! Hoop dat jullie met meer rust ook minder ruzie hebben. Je hebt elkaar zo hard nodig (heb ik gemerkt)..

Wat fijn dat de school een goed vooruitzicht geeft.

Jammer Mimsey dat het KDV juist voor zoveel zorgen zorgt. Het zou juist wat zorg uit handen moeten geven.

Schaap, hoop dat het beter gaat op je werk! En lelie, ik kan niet bij het privé gedeelte maar ik hoop dat de sollicitatie goed ging. Werk is toch een belangrijk onderdeel van je leven.. Ben blij dat ik weer aan de slag ben. Het is effe inkomen maar ik heb het echt nodig om even 'iets voor mezelf' te doen. Ik geniet ook meer van mij fairy-tijd.

Rouge; gaaf hé die ontwikkeling! Nooit gedacht dat ik ook zo'n happy-mum zou worden. Ik moet me echt inhouden om niet iedere willekeurige voorbijganger eeb foto van mini-fairy onder de neus te houden.

Wij zijn lekker een weekend met z'n tweetjes. Papa is de Amstel Gold Race aan het rijden.

Gisteren een nare ervaring in het zwembad gehad bij het babyzwemmen. Een mede-moeder hoorde ik roddelen over mini-fairy. Dat ze zo klein is en dat dat nooit goed kon zijn. Vorige week al van haar de vraag gehad of ze dwerggroei had. Heb echt zitten huilen in dat hokje. Ik keek naast me in de maxi cosi en zag daar een tevreden meisje slapen. Ik huilde omdat ze net 3mnd oud is en nu al met oordelen te maken krijgt. Ze is klein ja, maar doet in niets onder voor haar leeftijdsgenoten. En ze mag ook nog niet meedoen met alle zwemoefeningen. Ze is KLEIN, niet gehandicapt.... En voor mij is ze de mooiste!

Fijn weekend allemaal!
@fairy mummy even snel een knuffel voor jou en wat een stomme vrouwen zeg! Bollie behoort hier ook tot de kleintjes volgens het cb maar ze doet alles heel goed en is voor de kleinere baby's mooi gemiddeld.

ik zou zeggen dikke vinger naar die dames en lekker van je mooie meisje genieten!!
Fairymummy, wat mijn dochter van zeven (en inderdaad met dwerggroei) altijd zegt als iemand haar plaagt met haar klein-zijn; "Liever klein maar fijn dan groot en idioot!" En die mensen die zo negatief over jouw kleine, dappere lieve minifairy roddelen, die zijn dus groot en idioot. Zo!

(Mopsey was trouwens twee-en-een-half toen ze zichzelf bij het aankleden in de spiegel eens goed bekeek, mij in mijn ogen aankeek, zuchtte, glimlachte en zei; "Ikke gewoon heel gjoot binne". Zij was gewoon heel groot van binnen. Precies! Zo is het maar net. En nogsteeds bewijst ze mij bijna dagelijks haar grootsheid, ze leert mij zoveel. ).
Wat wilde ik nou toch typen?
Dank je wel bolletje! Fijn om te horen!
Schaap, ik heb ook gebeld voor die spray. Mijn tsr is in ene foetsie. Leliebabybolletje vindt 'm wel, soms na lang zoeken... Kolven is in ene ook ruk! Zelfs met mijn nieuwe kolf! Misschien is het ook wennen, maar ik wil 'm alvast hebben...

...maar nu zei mijn doktersassistente dat de spray misschien niet meer voorgeschreven wordt. Nou... Maar maandag mag ik op consult. Ik eis 'm. Dinsdag moet ik namelijk weer werken op een andere school. En toiletpotten werken niet mee.

Mims, leliebabybolletje had ook zo'n heeeeeeeerlijke luier, gister. Gelukkig tot in haar trappelzak. Feest der herkenning dus! Ze is gisterochtend dus met lelieman wezen douchen...

Fairy, knuffel! Jouw meisje was al geen beer bij gaar geboorte, dus al zou ze net als leliebabybolletje 2,5 kg zijn aangekomen.. Dan heb je leliebabybolletje haar startgewicht, zeg maar. Als ze goed groeit en tevreden is.. Laat ze dan maar kletsen hoor!

Oh en schaap, hier staat ons jongetje te trappelen.. Lelieman en ik hebben al De Naam. Dus soms benoem ik wel even dat dat kindje ook graag geboren wilt worden. Lelieman weet dus wel dat ik absoluut meer kinderen wil, maar ik weet dat lelieman ze niet zo snel achter elkaar wilt. Tussen de geboorte van cadeaudochter en de positieve test van cadeauzoon zat 4 maanden...

...cadeaudochter was wel een huilbaby en dat maakte het niet makkelijker. Maar of ik het red om een jaar te wachten...
Ik heb twee foto's geprobeerd op het besloten deel geprobeerd te zetten.. Maar ik mag het niet! Het lijkt verdikkeme het viva forum wel. Nu zijn het linkjes geworden..
Leuke foto's Lelie!

Ik heb er net ook weer een bij gezet die ik vanmorgen heb gemaakt. Ook weer via een link want anders lukt het me niet...

En een knuffel voor Fairy! Bah, kan me voorstellen dat het pijn doet als er zo over je kindje gepraat wordt. Mooi laten kletsen hoor!
Zoooo hier zijn er 2 verschrikkelijk aan het bijkomen van hun avontuur op de markt in de stad. Man o man wat was ik kwaad. Rougefils lag de hele weg te krijsen. Geen idee wat er aan de hand was (en jaaa ik schrijf nu en Rougefils rolde 'even' van buik naar rug! Hoera!!) , hij liep helemaal rood aan, uitslag in zijn nek. Krijsen, niet normaal. De groenteboer (niet de lieve, maar zijn werknemer) dacht wel even dat Rougefils een stukje mandarijn wilde. Hij zou honger hebben. Klopte ook wel, maar hij lag ook ergens anders om te krijsen. Dus ik word boos, en zeg: Ja.. hoe zou jij zijn als je hele lijf onder de eczeem zou zitten? Kwaaad!! Nou ja, eindelijk een keer boos omdat iemand zich met mij en Rougefils bemoeide. Zegt mijn vriend later, ja Rouge.. heeft hij het niet gewoon heet? Eh.. oh ja... Hij heeft op de terugweg heerlijk geslapen...

Ik heb een super gaaf speelkleed gekocht, kan ie later met treintjes en auto's spelen... En daar kan hij nu leren rollen en zo..

Dat zwanger zijn vond ik ook wel prima, voelde me heel goed, heb ook tot 38 weken gesport.. Maar de start van Rougefils zou ik niet graag over willen doen, dat vond ik heel erg heftig. Dus voorlopig geen 2e kindje hier.

Schaap, hier ook een super hongerige Rougefils! Dus wie weet inderdaad regelen! Wat vervelend van het kolven zeg. Hoop dat het snel beter wordt met je melk!

Mims... ai die luier!! Hier had vriend 3x geluk gisteren!

Fairy, he bah, wat onwijs naar zeg. Vrouwen kunnen echt verschrikkelijk gemeen zijn. Wat dat betreft ben ik blij dat ik een jongetje heb. Maar ja... die hebben weer andere nare eigenschappen.. Rougefils is ook wel een ukkie hoor.
Rouge, goed meid! Dat je boos bent geworden!!! Petje af Even lekker al die frustraties eruit gooien. Moet de groenteboer zich ook maar niet bemoeien met andermans kind! En jeej van het rollen!!! Lekker zeg!

Lelie, dat klinkt niet best. Waarom willen ze die spray niet meer voorschrijven? Nu ga ik zekerweten maandag bellen!! En of ze mij nog zo'n spray gaan geven!! Ik heb hem nodig want anders kan ik niet werken. Punt.

Rouge, ligt het dan toch niet aan het kolven dat schaap zoveel honger heeft? Toch elke keer weer frapant hoe onze kindjes gelijk op gaan!

Fairy, niets van aantrekken hoor!! Al is dat natuurlijk makkelijk gezegd. Maar wat idioot om te roddelen over andermans kind? Zelf ben ik veel te druk met praten over mijn eigen kind Laat die moeders zich daar maar eens mee gaan bemoeien anders komt het met hun kindjes zeker niet goed!

Over poepen gesproken. Afgelopen week al 3 poepluiers gehad Das een record! Als je de eerste maand van schaapje niet meetelt dan...
Lelie, mooie foto's!!!

Heb schaapjes curve ook weer even geupdate.
Fairy, wij kennen elkaar. Ik had het vermoeden al.

Schaap jouw nacht klinkt killing en het enige dat ik dan denk is: tjeemig meis, respect voor hoe je het doet! Met zoveel doorzettingsvermogen geef jij borstvoeding. De anderen trouwens ook hoor, want als ik jullie verhalen soms lees, dan denk ik dat menig vrouw allang gestopt was. Met flesvoeding en niet kolven ben je zoveel makkelijker af, echt. Dus applausje voor jullie hoor!

Bol, 12 weken alweer zwanger! En bij de rest komen de kriebels alweer! Whaaa dat is echt snel! Pfff, geniet nog maar ff van de rust die je nu hebt met 1 kindje!

Hahaha Mims, die actie van jouw meisje! Ik zie het helemaal voor me en herken het ook. Zoiets heb ik ook een keer met Muba meegemaak, al was dat vast niet op vrijdag de 13e.

Ik ga zo naar een verjaardag maar heb eigenlijk helemaal geen zin. Het is ook nog eens een vriendin van luusman (en niet van mij, hoewel ik haar wel heel aardig vind ). Maar er komen voornamelijk vrouwen, dus luusman stuurt mij maar... hehe.
Schaap, ja vind ik ook apart! Maar ik vind het wel weer heel erg leuk! Even checken bij Luaska of Muba ook zo hongerig is! Ik weet niet of het kolven te maken heeft met een hongerig Schaapje. Wel eens iets gelezen over ingevroren melk die van mindere kwaliteit is, omdat de melk niet meer bij de behoeften van het kindje passen. De nieuwe moedermelk heeft zich dan aangepast.. Maar wie weet, is best mogelijk!

Ik heb net de eerste rompertjes maat 50/56 opgeruimd in de doos en ga ook de Hema shirtjes in maat 56, en laatste broekjes in maat 56 opruimen. Ze zijn nu eindelijk echt te klein! Een broek tot aan zijn kuiten dat kan natuurlijk niet!

Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen met een 4 maanden oude Rougefils. Omdat hij zo dun is, past de kleding nog wel, maar het begint nu echt te kort te worden.. Hoera!

Rougefils heeft vanavond zeer snel opkomend eczeem gehad, ondanks smeren. Zwaar balen, maar gelukkig gebeurd voordat ik weer naar het ziekenhuis moet. Maandag meteen maar even over hebben. Hij ligt nu wel te slapen, gelukkig maar!

Schaap, dat moet Schaapje opluchten! 3x gepoept! Hoera!!
Nou muba is niet heel hongerig. Drinkt nog steeds niet alle flessen even goed.
Ik heb ook Rougefils' curve op het besloten deel gezet! Niet schrikken hoor!

Nou ja.. Luaska, dan weet je dat Muba zeer binnenkort heel hongerig zal zijn.

Fijne avond!
Rouge, ik heb ze bekeken hoor - en een reactie gegeven.. Rougefils is nu officieel uit maatje 56? Volgens mij valt petit bateau lang en smal. Of de jongenskledin leuk is, weet ik niet. Maar misschien kan je er wat mee?

Knappe rougefils met zijn rollen!

Luaska, ik hoop dat het allemaal mee valt. Vaak is dat wel zo, bij feestjes waar je eigenlijk geen zin in hebt.

Schaap, ze wist het niet zeker hoor. Dus ik hoor het maandag wel... Elders schrijven ze 'm nog wel voor. Ik heb namelijk even gepolst op het bv-forum maar ik wil die spray (met herhaalrecept) gewoon hebben. Dat zal ook flink rust geven..

sorry als ik niet op alles heb gereageerd. Nu ga ik lekker tegen lelieman aan schurken... Heerlijk
Wauw, jullie zijn snel.... halve dag verder en hele lappen tekst. Moest eerst ff een kwartiertje "bijlezen''

Rouge; je schreef dat de start van jullie heftig was? Ik heb alleen (nog) niet meegekregen waarom precies. Wil je er iets meer over vertellen? Mini-fairy is geboren met 38/1 maar was dysmatuur. Gelukkig hebben we - buiten haar gewicht - weinig aan haar gemerkt en waren we dezelfde dag nog thuis (hoewel de VK dit achteraf onverantwoordelijk vond). Wel heeft het 9 weken geduurd voordat ze direct uit de borst dronk dus heel wat lactatiekundigen bezocht. Maar gelukkig heb ik nu de keuze; kolven/flesje of direct de borst. Kolven op het werk was daardoor ook geen probleem; ik was niet anders gewend. Maar wat was het fijn om haar eindelijk direct de borst te kunnen geven. Nooit gedacht dat ik zo lang vol zou houden om de BV te laten slagen. Misschien juist wel omdat ze zo'n ukkie was.

Mimsey; ik snap je frustratie maar ik moest wel even lachen om je verhaal. Als het eenmaal mis gaat met zo'n luier ... mini-fairy kan soms haar luier echt torpederen (meerdere keren per dag). Ze schrikt er soms zelf van, dat is dan wel weer schattig

Ik smolt bij de opmerking van je dochter! Fantastisch als zo'n meiske al zo kan relativeren! Dat maakt de wereld een mooier plekje!

Babyzwemmen vinden wij echt heel leuk! (als je die heks wegdenkt...) mini-fairy moet altijd lachen als we het water in gaan en ze ontspant helemaal van het warme water. Bij ons is het in het therapiebad wat een graadje of 38 is, heerlijk!

Schaap; baby massage is inderdaad heel leuk! Papa heeft het gedaan en past het nu nog regelmatig toe! Vooral als ze moet ontspannen werkt het goed! Lastig dat het kolven nu ineens slecht gaat. Ik heb zelf goede ervaringen met baby & borst (de BV hulplijn). Zij hebben allerlei 'trucjes' om de voeding op te voeren of de tsr te helpen. Hoop dat die spray je gaat helpen.

Bolletje; gefeliciteerd met je zwangerschap! Leuk hoor al die verhalen over een tweede... hoop dat ik er ook ooit weer enthousiast over zal worden. Net als rouge moet ik er nog niet aan denken. Naast een 'bijzondere' start was mijn zwangerschap op z'n zachtst gezegd HEL!... nog maar even wachten dus

Lelie; ik neem je tip even over - hoewel deze voor rouge was bedoeld - mini-fairy is ook erg lang en dun dus ik ga eens kijken naar die kleertjes van petit batea, thnx!

Onze vrijdag de 13e verliep verder prima! Wij hebben juist iets bijzonders met de 13e; zijn vorig jaar op vrijdag de 13e getrouwd. En stiekem hoopten we dat mini-fairy op de 13e januari geboren zou worden. Maar die trok haar eigen plan dus ... Ben dus niet bijgelovig zoals jullie wellicht begrijpen

Vandaag een goede dag gehad. Had nog wel wat achterstallig huishoudelijk onderhoud dus lekker met mini-fairy in huis getut. Ik kwam er vanavond achter dat de voordeur nog op het nachtslot zat van gisteren. Ben alleen heel even de tuin in geweest. Ach ook wel eens heerlijk zo'n dag. En mini-fairy geniet van zo'n rustige dag. Van haar hoeft al dat gesjouw niet zo. Maar ja, papa en mama zijn bezige bijtjes dus daar ontkomt ze soms niet aan. Ze heeft goed gedronken en vanavond dacht ik 'doe es gek; ik doe 180cc in het flesje'. En zowaar mevrouw heeft het in één teug weg zitten werken. En nog boos ook dat het op was. Toch maar wel even een hydrofielluier in haar bedje gelegd voor het geval ze veel terug geeft. Heb net nog gekeken en ze lag alweer in een diepe coma. Nu gaat mama maar hetzelfde doen want morgen hebben we een drukke dag. Mijn schoonpaps is jarig en ik ga met een vriendinnetje uit eten.

Hele fijne nacht allemaal! Veel slaapuurtjes toegewenst!
Lelie, hij is weer thuis! Wat lekker! Duurt nu langer voordat hij weer weg moet? Heftig hoor... En jij doet het maar wel mooi.

En dank voor de tip! Is helaas wel een duur werk. Ik heb nu broekjes van de Hema en H&M waar zo'n band in zit, net als in positiebroeken.

Fairy, ik vond de start heftig omdat Rougefils zo huilde, hij kon rustig 3 a 4 uur achter elkaar huilen. Op sommige dagen huilde hij de hele dag. En als we hem oppakten huilde hij nog harder, dus legden we hem maar weer neer. Hij was zo ontroostbaar. En ik schaamde me dat we hem maar lieten huilen en durfde niet te zeggen dat als we hem pakten om hem te troosten hij nog harder begon te huilen.

Nu weet ik waarom: hij had toen al last van zijn huidje en aanrakingen zorgden er voor dat hij nog meer pijn had. Nu zijn huidje rustiger is, zie ik hem ook genieten van aanrakingen en onze knuffels. Nu begrijp ik ook wat de meiden op dit topic voelen: hoe lekker het is om met je kindje te knuffelen.

Deze gevoelens heb ik trouwens nog niet met de rest gedeeld, wel een beetje. Maar dit maakt dat ik de start met Rougefils ontzettend heftig vond. Ben helaas af en toe nog wel een binnenvetter..

Oh het is tijd voor Rougefils' slaapje! Ik ga hem in bed leggen!
Wauw da's inderdaad heftig Rouge, dat ie zo'n pijn heeft gehad. Zoveel huilen, dat moet killing zijn geweest voor jullie! Maar wat fijn dat het nu beter gaat. :Imao:
Rouge en Fairy, er is hier op viva ook een topic geweest over smalle lange kleertjes. Ik zal wel even mijn brein breken over de naam van dat topic

Rouge, lieve lieve rouge. Ik weet dat je het zwaar had, maar dat je het zo ervoer gelukkig kan je nu dan wel op en top genieten van je kleine man!

Ik kan er naast zitten (en dat hoop ik), maar volgens mij zijn we hier ook begonnen aan De Sprong. Gewoon niet willen slapen, alleen maar bij mama of papa willen zijn. Haar en broer en zus mogen alleen naar haar kijken of met haar spelen als wij haar vast houden. Cadeaudochter had haar op schoot= brullen! Cadaeudochter stiekem in tranen. Heb maar geprobeerd om het uit te leggen, maar shit... Dat is lastig! Ze is zo verliefd op haar zusje en dan huilt die alleen maar op schoot...

Hopelijk was het gewoon een stomme dag, en is morgen alles weer 'normaal'
Thanks meiden, alles komt een beetje op zijn plaats nu.

Nu moet ik zeggen dat ik jouw zwangerschap best heftig vind klinken, Fairy. Wel fijn dat het daarna wel zo goed met haar ging en de bv goed is gekomen..

Lelie, succes, het kan best dat ze begonnen is aan De Sprong!

Tijd voor een flesje voor Rougefils! Trusten!
Lelie; succes... Ik begreep dat deze sprong best lang duurt. Lastig dat haar grote zus het er moeilijk mee heeft.

Heb even een vraag over BV;

Ik heb tot 9wk alleen maar gekolft en uiteindelijk met behulp van een dubbelkolf, speciale kruidencapsules en Domperidon (een medicijn ter bevordering van de BV) mijn productie weten op te krikken tot zo'n 6x 140cc

Nu gaat de dame langzaam naar 180cc en het zal vast niet lang duren voordat ze op de 200cc zit. Maar er is geen dg dat ze volledig aan de borst eet. Haar avondvoeding (en meestal 1 andere voeding) krijgt ze (afgekolft) uit de fles. Hoe zorg ik ervoor dat ze gaat regelen of dat ik op een andere manier mn productie omhoog krijg naar die 180-200cc?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven