weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
Misschien is een parc du voyageurs wat anders dan een travellers-kamp?
Dank je Leentje , dat je hebt willen vertalen....

De muziek was al zo mooi maar nu samen met deze betekenis...

Eind van het nummer zegt zoveel als dat er zoveel liefde rond en herinneringen aan moeder zijn dat ze "ons" daardoor nooit zal verlaten.

Dank je!
Leendert denkt dat ik dat ding niet kan rijden. Nou, die ga ik eens even een poepje laten ruiken.

Ik neem net zoveel bus rijlessen tot ik die bus tussen twee bomen in gefileparkeerd krijg.
Ik wilde vroeger toen ik klein was graag zigeunerin zijn omdat je dan bijna altijd buiten was, altijd muziek (en vooral gitaren) om je heen had, alle familie in de buurt. Echt dat romantische idee. Aan wat ik nu allemaal zie, dacht ik niet.
Sorry, ik loop giga achter... hahaha
Goed zo Leen! En dan niets tegen hem zeggen van die lessen.
quote:mocy schreef op 14 april 2012 @ 01:35:

Ik wilde vroeger toen ik klein was graag zigeunerin zijn omdat je dan bijna altijd buiten was, altijd muziek (en vooral gitaren) om je heen had, alle familie in de buurt. Echt dat romantische idee. Aan wat ik nu allemaal zie, dacht ik niet.

Ahhh wat lief.

Ik wilde vroeger altijd non worden en dan op de kindertjes van een weduwnaar passen haha
Je t'en prie, Passie.
quote:mocy schreef op 14 april 2012 @ 01:37:

Goed zo Leen! En dan niets tegen hem zeggen van die lessen.Nee zeg, dan wil hij ook lessen. En ik wil wel "winnen" hè!
quote:andersnogiets schreef op 14 april 2012 @ 01:37:

[...]

Aahhh wat lief.

Ik wilde vroeger altijd non worden en dan op de kindertjes van een weduwnaar passen haha

Naief meer.

Ans, non? Je had ook gewoon au pair of gouvernante kunnen worden toch.
en dan had ik dit voor ogen
Ging je dan ook jurkjes maken van gordijnstof, Ans?
quote:leentjedb schreef op 14 april 2012 @ 01:39:

[...]

Nee zeg, dan wil hij ook lessen. En ik wil wel "winnen" hè! Niet over die lessen praten. Gewoon doen en laat hem lekker flabbergasted zijn haha
Vind de film nog steeds geweldig. Niet om het verhaal maar echt het jeugdsentiment. Onschuldig en mierenzoet!
quote:andersnogiets schreef op 14 april 2012 @ 01:40:

en dan had ik dit voor ogen
quote:andersnogiets schreef op 14 april 2012 @ 01:44:

Vind de film nog steeds geweldig. Niet om het verhaal maar echt het jeugdsentiment. Onschuldig en mierenzoet!

Mij doet het niks. Die film heeft jaaaaaaarenlllaaaaaaaaaaaaang in onze buurtbios gedraaid. Een buurvrouw is 30 x geweest. Ik heb hem nooit helemaal gezien.

De meezingversie lijkt me dan weer wel grappig. Is trouwens een groot succes want toert al jaren.
Lach maar Moos

Ik weet nog dat ik naar de bios ging met mijn moeder. Want die film hoorde bij de opvoeding wellicht. Ik was 6 en zo trots dat ik de ondertiteling helemaal kon volgen. Wat was het leven simpel toen..
Mijn god, 30 x. Dan mankeer je toch ook wel iets!
Er zijn mensen die hem nog vaker hebben gezien. Echt!

Ans, in R is de meezingversie ook wel geregeld. Moet je gaan, lig je echt in een deuk. Wij hebben ''ja zuster, nee zuster'' in de meezing gezien.
Ik zal eens googlen moos. Dan ga ik natuurlijk als Maria haha. Maak ik wel een jurk van mn ouwe gordijnen

Lijkt me echt heerlijk. One of my favourite things doremi edelweis etc
Ikkakin!

Weltrusten allemaal en een fijn weekend!
Slaap lekker Ans.

Ik ga mijn nest ook maar eens opzoeken. Morgen weer vroeg dag met voetbal, dansles en muziekles van grut.

Welterusten allemaal.
Ik zak ook. Val zowat van mijn stoel. Trustuh allemaal.
Truste allemaal!
Goedemorgen!

Gaat er nog iemand musea bekijken vandaag? Wij gaan waarschijnlijk een kasteel bezichtigen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven