weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
En goedemorgen allemaal. De dag begon hier heel zonnig, de zon schijnt nog steeds maar als ik naar de flat aan de overkant kijk komen er ineens best veel donkere wolken. Laat die maar gauw overwaaien.

Zo eerst maar even Koffietijd kijken. Straks even een tosti maken en brengen naar waar ik op vrijdag ook vaak voor kook. Gister al afgesproken. Als ik iets voor iemand anders maak, eet ik momenteel zelf ook wat beter. Dus win-win

Ik heb niks met de Franse taal/muziek, het Frans is voor mij te lastig om te snappen. Doe me dan maar Spaanse muziek, zowel vrolijke als ook 'dramatische' nummers.
Hoi Bankje.

Ik denk niet dat ik naar een museum ga dit weekend, haha, tenzij koffietijd zo nog leuke tips heeft. Maar ik heb het er eigenlijk ook te druk voor en ben momenteel 't liefst thuis.
Het mailaanbod blijft staan, voor als je een keer in de buurt bent.
Goedemorgen!

Hier nog steeds zon Thee, ziet er uit als een lekkere dag!

Ow, das wel leuk bankje, kastelen bezoeken! Kan ik ook wel weer eens doen, of een leuk museum opzoeken
Ben weer terug! Supervakantie gehad!

Wat heb ik allemaal gemist??
Haaaj Yas!

Mooi gehad?

Je hebt voornamelijk vino tinto gemist
Lichtbron
Dank je,Bankje!!

alles goed hier met iedereen??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Moge allemaal.

He de vakantieganger is er weer.

Bron
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Bron, ook van mij een , moest eerst even zoeken waarom je die nodig had, maar dat was snel gedaan.
Bron! Mail ging helemaal fout op mobiel. Alles werd in 1 x zwart. Ben nu onderweg. Kom er vanavond op terug.
Geen idee op welk topic Bron is aangevallen maar LB iig een
Discussie over Zembla uitzending van gisteravond.
ah, ben er inmiddels achter om welk topic het gaat.... alleen de laatste paar pagina's gelezen. :(
Het begon als een algemene discussie..

(zoals wel vaker geloof ik.......)

quote:andersnogiets schreef op 14 april 2012 @ 11:45:

Bron! Mail ging helemaal fout op mobiel. Alles werd in 1 x zwart. Ben nu onderweg. Kom er vanavond op terug.

Is goed,Ans..

Ik ga Nien onder mijn negeerknop zetten..
Yas,waar was je naar toe dan? kan goed zijn dat je het al gezegd hebt,mar ik weet het niet meer.

In ieder fijn dat het leuk was.

Ha,en dan durft ze nog te zeggen dat het geen persoonlijke aanval is!! mijn neus!!

zielig als je zo ongenuanceerd over kinderen kunt praten..

Mijn vriendin heeft ook geen kinderen,maar als je ziet wat ze doet voor haar neefje.. geweldig mens!
Bron, misschien qua naam even je posting (snel) aanpassen!!!!
quote:thee schreef op 14 april 2012 @ 12:16:

Bron, misschien qua naam even je posting (snel) aanpassen!!!!Ik heb het al gezien.. schaam me dood!!
quote:lichtbron schreef op 14 april 2012 @ 12:26:

[...]

Ik heb het al gezien.. schaam me dood!!

Lieverd, kan gebeuren, had het gister ook, alleen zag ik het net voor ik op verzenden drukte. En het is nu toch vrij rustig

Ik ga snel m'n tosti's in 2 smaken wegbrengen, tot later!
Zelf ook wat eten,Thee!! tot kijk!
Goeiemiddag allemaal. Zonnetje schijnt hier volop.

Voel me een beetje een inbreker hier

Thee, ik las dat de vit D op je afnameformulier niet ingevuld is. Ik zou dat zelf even doen. Weet de huisarts ws toch niet meer dat ie dat vergeten is. Heb het zelf ook ooit eens gedaan met iets anders

Ik mijn grijze haren gisteren weer keurig verstopt onder een laag verf. Ik weet niet meer wie het zei: maarook hier lijkt het wel of grijze haren harder groeien dan normaal

Ik vind dit een warm en fijn topic, dat wil ik nog even kwijt.
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.
hallo allemaal!

Ik zag vanmorgen een grijze haar op mijn kussen larouge hoe kan dat nou heb het verdorrie vorige week geverfd grrrr

Heb net onze aanhanger op marktplaats gezet. tja zonder auto is het eigenlijk doelloos en om hem nou echt te houden alleen voor familie en vrienden gebruik vind ik ook weer zoiets. De buurman gebruikt hem nu veel net even gevraagd of alles het nog doet en dat is het geval gelukkig. Hij gaat erover denken om hem zelf te kopen. Zou wel ideaal zijn natuurlijk!

Thee is koffietijd dan ook op zaterdag? Dat wist ik niet.

Bankje, leuk een kasteel bezichtigen wil je ook zeggen welke?

Lichtbron, kan gebeuren heb het zelf vaak maar dan lees ik het nog even na voor het posten gelukkig. Fijn dat thee ook alert was hiervoor.
He Moge Ieb,

Vandaag zou je tante komen he?

Bevalt je haarkleur je wel?

Zou lekker en makkelijk zijn als je buurman het zou willen kopen, zal voor je duimen.

Durf het bijna niet te zeggen maar ik moet ook nog steeds mijn haar verven, nog niet gedaan.

En verder idd Bron, foutje kan gebeuren. Niet druk om maken, het heeft er toch niet lang gestaan toch.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ja verwacht tante ieder moment. Gezellig!

kleur bevalt prima. Wat houd jou tegen om je haar te kleuren MV?

Ben al gebeld over aanhanger en heb het kreng op moeten meten. Helaas was die te klein voor beller. Maten maar gelijk in de advertentie gezet.

Had de vaatwasser leeg aangezet met zo'n schoonmaak ding erin voor vaatwasser zelf. Volgens mij is die klaar dan kan ik de vuile vaat van lunch er even in zetten staat wat netter voor tante.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven