Idee voor een date?
zaterdag 14 april 2012 om 13:57
Ik heb twee mannen waar ik nu mee date (apart van elkaar natuurlijk) en ik kan dus niet kiezen. Nu gaan we ongeveer naar de derde/vierde date. Ik dacht misschien komen we wat verder als ik eens iets anders op de date ga doen dan in een leuk cafetje of restaurant wat kletsen. Maar ik heb echt geen idee wat we zouden kunnen doen... Liever niet iets extreems (bungeejumpen of zo), maar gewoon leuk en relaxed. Hebben jullie een leuk idee?
zaterdag 14 april 2012 om 14:06
Ga kanoën, bowlen, een kookworkshop doen, naar een museum/pretpark, ga een stuk wandelen in de duinen, ga een stadswandeling doen, huur een step, ga midgetgolfen, ga samen koken, ga naar de film, doe een John-and-Yoko'tje....
Is het nou echt zo moeilijk om iets leuks te verzinnen?
Wat doe je met je vriendinnen? Waar gaan je interesses naar uit? Wil je bepaalde dingen van keuze 1 of 2 te weten komen?
Is het nou echt zo moeilijk om iets leuks te verzinnen?
Wat doe je met je vriendinnen? Waar gaan je interesses naar uit? Wil je bepaalde dingen van keuze 1 of 2 te weten komen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 14 april 2012 om 14:07
zaterdag 14 april 2012 om 14:09
Wandeling over strand of door een natuurgebied, film of theater, een kookworkshop, fietstocht, wijn proeven, museum bezoeken, dierentuin, festival bezoeken, naar de sauna, zwembad, gaan midgetgolfen, een boottocht, kano huren, karten, naar de IKEA, leuke stad bezoeken, picknicken, naar een botanische tuin, een pretpark, winkelen, naar een concert gaan, floaten, tandem huren, koninginnedag samen vieren, paardrijden, een GPS-tocht, stadswandeling met gids, workshop bonbons maken, je woonkamer schilderen of behangen, naar een sportwedstrijd, nordic walking, proefles salsa of tango-dansen.
Zit voor iedere smaak wel wat tussen denk ik zo......
Zit voor iedere smaak wel wat tussen denk ik zo......
zaterdag 14 april 2012 om 14:50
quote:thijs72 schreef op 14 april 2012 @ 14:42:
Als je een man was zou ik zeggen, neem haar mee naar de dierentuin. Want daar worden vrouwen geil van.Tjonge wat een geestelijke armoe. Dat doe je toch met kinderen, de dierentuin?
Als je een man was zou ik zeggen, neem haar mee naar de dierentuin. Want daar worden vrouwen geil van.Tjonge wat een geestelijke armoe. Dat doe je toch met kinderen, de dierentuin?
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
zaterdag 14 april 2012 om 15:18
Eigenlijk moet je met beide mannen iets doen wat jij heel leuk vindt en waarvan je het ook belangrijk vindt om dat samen met je partner te kunnen doen. (bepaalde) dingen samen leuk vinden om te doen is nl. best belangrijk vlg mij in een relatie, iig voor mij. Misschien maakt dat "de keus" wat makkelijker. En anders, gewoon een muntje opgooien
zaterdag 14 april 2012 om 16:30
quote:zonnetje59 schreef op 14 april 2012 @ 15:18:
Eigenlijk moet je met beide mannen iets doen wat jij heel leuk vindt en waarvan je het ook belangrijk vindt om dat samen met je partner te kunnen doen. ..... En anders, gewoon een muntje opgooien
Dit vind ik wel een hele mooie. Dan voel ik me ook meer op mijn gemak en merk dan ook wel aan de anderen hoe zij zich erbij voelen...
Al jullie tips zijn echt een eye-opener.
Eigenlijk moet je met beide mannen iets doen wat jij heel leuk vindt en waarvan je het ook belangrijk vindt om dat samen met je partner te kunnen doen. ..... En anders, gewoon een muntje opgooien
Dit vind ik wel een hele mooie. Dan voel ik me ook meer op mijn gemak en merk dan ook wel aan de anderen hoe zij zich erbij voelen...
Al jullie tips zijn echt een eye-opener.