The Never Ending Question deel 85
zaterdag 14 april 2012 om 11:48
Momenteel even niets. Laatste boek dat ik las was dat boek van heleen van Rooijen dat je gratis bij de kruidvat kreeg. Was niet eens heel slecht eigenlijk! Vond "de ontsnapping" ook goed van haar. Aanrader: "de Passievrucht" van Karel Glastra-van Loon en van Marion Pauw: "Zondaarskind"
Welk boek zou jij anderen aanraden?
Welk boek zou jij anderen aanraden?
zaterdag 14 april 2012 om 12:12
Ik zoek bijna ALLES op met Google... Als ik ergens niet op kan komen zoals de naam van een liedje waarvan ik me maar 1 woordje kan herinneren, of ik bepaalde woorden wel goed schrijf, als ik een plaatselijke rommelmarkt, openingstijden avn een winkel, een route naar een bepaald adres etc zoek
heb jij een goed richtingsgevoel?
heb jij een goed richtingsgevoel?
zaterdag 14 april 2012 om 13:24
Nee, geen gedicht. Wel een soort van korte columns. Krijg regelmatig complimenten voor de stukjes die ik schrijf. Meestal over dingen die ik in mijn dagelijks leven tegenkom, waar anderen niet echt over nadenken. Heel eenvoudige dingen. Over de zuurpruim van de Lidl bijvoorbeeld, hoe het toch kan dat ze zo verzuurd is geraakt. Te kleine schoenen? Geen koekje bij de koffie gehad?
Als je echt heel nodig moet poepen, wordt je dan ook week in je kniëen en krijg je tranen in je ogen?
Als je echt heel nodig moet poepen, wordt je dan ook week in je kniëen en krijg je tranen in je ogen?
zondag 15 april 2012 om 00:34
*Ikbenik, laatste post, sorry. Zit in een te liefdevolle en genietende bui en ben nog best onzeker over dat mensen dat als vervelend kunnen ervaren. Nee, ik heb een jaar AD geslikt en wilde er vanaf. Was pittig, heb het echt moeilijk gehad 'op eigen benen' maar na assertiviteitscursus, cognitieve gedragstraining etc ben ik nu goed op weg. Slik het niet te lang is mijn advies en geloof in jezelf. Niemand is perfect maar hou van jezelf en je echte vrienden houden ook van jou om wie je bent. Mijn avond is daar een perfect voorbeeld van Ik heb mijn beste vriend terug omdat ik mezelf terug vind. Choco 2.0 noem ik het maar. En nu ga ik mijn lief knuffelen. Omdat mijn leven het weer waard is. Zet hem op dame! *
zondag 15 april 2012 om 00:59
Ik kan dat niet van iedereen accepteren. Waardoor het erop neer komt dat mijn lieve vriend, die heel veel van me houdt, me knuffelt en vasthoudt als ik dat nodig heb. Met mijn zus kan ik goed praten en relativeren. Mijn moeder zou dat graag willen, maar dat gaat niet (misschien over een tijdje). Ook een procesje.
Ben jij een festivaldier?
Ben jij een festivaldier?