hongere baby
zaterdag 14 april 2012 om 13:06
goeie dag dames ik ben nieuw hier
ik had eigenlijk een vraag over mijn zoontje van 7 weken,hij meet nu 60 cm en 5k200 het is een flinke jongen dus
maar de probleem is hij drinkt om het 1,5 uur 1 fles leeg van 125cc
en 7 flessen per dag,vinden jullie dat teveel?
want als ik het hem niet geef begint hij hard te huilen en schreeuwen van de honger wat kan ik het beste doen?
ohja en ik geef de nan ar 1
ik hoop dat iemand me meer raad kan geven
alvast bedankt xxx
ik had eigenlijk een vraag over mijn zoontje van 7 weken,hij meet nu 60 cm en 5k200 het is een flinke jongen dus
maar de probleem is hij drinkt om het 1,5 uur 1 fles leeg van 125cc
en 7 flessen per dag,vinden jullie dat teveel?
want als ik het hem niet geef begint hij hard te huilen en schreeuwen van de honger wat kan ik het beste doen?
ohja en ik geef de nan ar 1
ik hoop dat iemand me meer raad kan geven
alvast bedankt xxx
zaterdag 14 april 2012 om 19:56
In 2 maanden tijd 5 soorten voeding geprobeerd? Is dat ook niet erg veel? Je geeft je kindje zo geen tijd om te wennen aan een soort voeding, misschien dat hij daarom zoveel poept?
Ik zou het voorlopig bij dezelfde voeding houden hoor, en meer aanbieden om te zien wat hij drinkt en of hij er dan meer tijd tussen gaat laten!
Ik zou het voorlopig bij dezelfde voeding houden hoor, en meer aanbieden om te zien wat hij drinkt en of hij er dan meer tijd tussen gaat laten!
zaterdag 14 april 2012 om 20:00
5 Soorten is wel heel veel idd! Waarom zoveel gewisseld? En 7 poepbroeken is ook vrij veel volgens mij. Hier hooguit 2 per dag, maar vaak maar 1. Misschien dat het idd komt door die wisselende voedingen. Die darmpjes kunnen nergens aan wennen zo en zijn zo te lezen een beetje van slag. Hou het nu bij deze voeding en laat em daaraan wennen.
zaterdag 14 april 2012 om 20:27
gewoon geven maar niet meer dan 1 literl vocht per dag
anders slecht voor nieren je kan ook de flessen verhogen dus minder flessen maar langer vol
Vraagje AR is dat hypoallergeen van dat merk dat is dus licht verteerbaar
je hebt ook forte voor hongerige baby heb ik een tijdje gemengd 3 scheppen standaart 3 forte
of inderdaad gewoon rijstbloem ik doe nu nog steeds elke fles 1 schep
zo word het ook dikker en dus doen ze langer over de fles
het heeft ook te maken met hoe snel ze de fles opdrinken
misschien anders speen
heeft bij mij nooit geholpen en jpohannes broodpitmeel word ook door cb aangeraden maar niet doen als ze moeilikjke darmen hebben
verder gewoon lekker geven en niet moeilijk doen
anders slecht voor nieren je kan ook de flessen verhogen dus minder flessen maar langer vol
Vraagje AR is dat hypoallergeen van dat merk dat is dus licht verteerbaar
je hebt ook forte voor hongerige baby heb ik een tijdje gemengd 3 scheppen standaart 3 forte
of inderdaad gewoon rijstbloem ik doe nu nog steeds elke fles 1 schep
zo word het ook dikker en dus doen ze langer over de fles
het heeft ook te maken met hoe snel ze de fles opdrinken
misschien anders speen
heeft bij mij nooit geholpen en jpohannes broodpitmeel word ook door cb aangeraden maar niet doen als ze moeilikjke darmen hebben
verder gewoon lekker geven en niet moeilijk doen
zaterdag 14 april 2012 om 22:47
zondag 15 april 2012 om 08:00
7 flessen per dag om de 1,5 uur dat klopt ergens niet helemaal. Of hij krijgt 's nachts 18 uur lang niks maar dat lijkt me onwaarschijnlijk...
Zo'n klein kindje heeft best even nodig om te wennen aan nieuw soort voeding, dus wissel niet te snel en te vaak! Vijf soorten voeding in 7 weken vind ik erg veel.
Flesjes van 125 cc klinken mij niet raar in de oren bij zijn gewicht en leeftijd, maar bespreek het eens op het consultatiebureau! Daar kunnen ze je advies geven welk type voeding je, in jouw situatie, het beste kunt geven, en hoeveel. In ieder geval nooit meer dan 1 liter per dag vanwege de niertjes.
@ Natanja: sjongejonge wat een lullige opmerking. Het kindje krijgt kunstvoeding dus borstvoeding is kennelijk een gepasseerd station. Daar zal TO heus wel haar redenen voor hebben en die gaan ons geen bal aan.
Zo'n klein kindje heeft best even nodig om te wennen aan nieuw soort voeding, dus wissel niet te snel en te vaak! Vijf soorten voeding in 7 weken vind ik erg veel.
Flesjes van 125 cc klinken mij niet raar in de oren bij zijn gewicht en leeftijd, maar bespreek het eens op het consultatiebureau! Daar kunnen ze je advies geven welk type voeding je, in jouw situatie, het beste kunt geven, en hoeveel. In ieder geval nooit meer dan 1 liter per dag vanwege de niertjes.
@ Natanja: sjongejonge wat een lullige opmerking. Het kindje krijgt kunstvoeding dus borstvoeding is kennelijk een gepasseerd station. Daar zal TO heus wel haar redenen voor hebben en die gaan ons geen bal aan.
zondag 15 april 2012 om 08:12
zondag 15 april 2012 om 08:37