weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Alle reacties Link kopieren
hoi ook marjo, hier ook aan roseetje
Hoe is het met jou Thee, ik las over je doktersbezoek.

Voel je je al wat beter?
Marjo, van de blaasontsteking had ik geen last/geen idee. De andere dingen lopen al veel langer (qua klachten dan), dus maar afwachten of de onderzoeken van a.s. week iets opleveren.
quote:Marjo41 schreef op 15 april 2012 @ 00:31:

Hoi Thee en Leentje. Aan de wijn zit ik al, ik eet er niks bij

Geen trek, heb pas rond 9 uur gegeten vanavond.

65 kilo is een mooi gewicht, tenminste als je geen 1.40m bent

1,78m. En met 62 kilo gaat mijn bmi te veel richting 20 en als ik niet oppas duik ik daar zo onder. 65 kilo is beter.

Geen trek. Heb ik nou nooit last van.
quote:andersnogiets schreef op 15 april 2012 @ 00:29:

Ik ben verslaafd aan pain d'Ardenne. Heerlijk op een broodje. Net ook al een stuk noix de Provence op. Ik lijk wel een francaise

Kom in mijn armen bijna landgenote!
quote:thee schreef op 15 april 2012 @ 00:35:

Marjo, van de blaasontsteking had ik geen last/geen idee. De andere dingen lopen al veel langer (qua klachten dan), dus maar afwachten of de onderzoeken van a.s. week iets opleveren.Waar ben je precies op getest? Ook vitaminen? D en B12?
Ik hoop voor jou dat er wat uit komt. Ik ken inmiddels verschillende mensen met een B12 tekort. Daar wordt nog weinig op geprikt maar geeft vervelende klachten als je er last van hebt.

Mijn nichtje had het ook, altijd koud en moe, slecht slapen, gewoon niet fit.Na enkele maanden injecties is ze als herboren.
Het zijn overigens ribbelchips naturel van de Aldi geworden. Ook lekker. Vanochtend tijdens dans-/muziekles van de meisjes even met babyleentje de Aldi geplunderd. Daar betaal je voor 2 broodjes bapao uit de diepvries gewoon maar 55 eurocent! Heb een diepvrieslade vol nu, rund en kip. Daarvan geef ik grutjes er van de week eentje mee voor de lunch. Is weer eens wat anders dan een gewone boterham.
quote:leentjedb schreef op 15 april 2012 @ 00:38:

[...]

Waar ben je precies op getest? Ook vitaminen? D en B12?bloedprikken doe ik maandag of dinsdag; D staat er niet op (totaal niet op het briefje want LaRouge zei me dat zelf dan maar aan te kruisen) wel B12 en ook schildklier. Totaal 19 kruisjes. Echo's zijn do/vr. Dus over ca 1,5 weet ik meer (of niet natuurlijk).
Jeetje thee dat is nog al wat. Hopelijk kom je er verder mee zodat het aangepakt kan worden. Je bent eigenlijk al te lang niet lekker. Maar ik weet hoe dat werkt hoor, ga ook nooit naar de medicijnman.
Ik 'hoop' bijna dat het B12 is Marjo, ik weet dat het voor veel mensen helpt die injecties.

leentje, ik had al op dat lunchtipstopic gelezen over de bapao's. Ik houd er niet van, maar het is een leuke afwisseling voor weinig geld.

Pfff, ben flabbergasted van een erg lieve posting net aan mijn adres op ander topic. Ken de forumster wel van naam maar blijkbaar 'kent' ze mij beter
http://stichtingb12tekort.nl/
quote:leentjedb schreef op 15 april 2012 @ 00:37:

[...]

1,78m. En met 62 kilo gaat mijn bmi te veel richting 20 en als ik niet oppas duik ik daar zo onder. 65 kilo is beter.

Geen trek. Heb ik nou nooit last van.

Ik kan snaaien als de beste maar heb ook tijden dat ik maar 3 keer per dag eet en verder niks. Ik ben maar alleen nu en dat snaait niet lekker. In gezelschap is dat veel leuker.

Ik rook (teveel) daar gaat het hongergevoel of het zin in eten gevoel ook wel van weg.

Met jouw lengte mag je inderdaad wel wat meer wegen als 62 kilo.

Ongelooflijk dat zo'n bootwerker zo weinig weegt.

Hoewel ik ook geen aanleg heb om dik te worden.
quote:andersnogiets schreef op 15 april 2012 @ 00:43:

Jeetje thee dat is nog al wat. Hopelijk kom je er verder mee zodat het aangepakt kan worden. Je bent eigenlijk al te lang niet lekker. Maar ik weet hoe dat werkt hoor, ga ook nooit naar de medicijnman.Klopt Ans, mijn omgeving 'roept' al een jaar dat ik naar de HA moest. Hoop dat als er iets gevonden wordt, ook de 'zwellingen' afnemen.
Watervrouw, dank je voor de link, gelijk even opgeslagen (nu te moe het echt te lezen).
Zeker een lief bericht. Heb ff geloept want nieuwsgierig.

Je moet je niks aantrekken van dat geleuter. Het zijn altijd dezelfden die mauwen joh.
quote:leentjedb schreef op 15 april 2012 @ 00:41:

Vanochtend tijdens dans-/muziekles van de meisjes even met babyleentje de Aldi geplunderd. Daar betaal je voor 2 broodjes bapao uit de diepvries gewoon maar 55 eurocent! Heb een diepvrieslade vol nu, rund en kip. Ze hadden geen veg-broodjes zeker?
Ik ga morgen high tea'en in D

We zijn met zijn vijven en daar krijg je een glas prosecco vooraf. En die andere vier lusten het niet.

Heb ik vijf! glazen

Mijn moeder zegt altijd : "Wie goed doet, goed ontmoet"

Dus die kan je mooi in je zak steken Thee
quote:Marjo41 schreef op 15 april 2012 @ 00:49:

Mijn moeder zegt altijd : "Wie goed doet, goed ontmoet"

Dus die kan je mooi in je zak steken Thee Zo is dat.
quote:andersnogiets schreef op 15 april 2012 @ 00:49:

We zijn met zijn vijven en daar krijg je een glas prosecco vooraf. En die andere vier lusten het niet.

Heb ik vijf! glazen

Hahahaha, dat worden een hele high tea
quote:andersnogiets schreef op 15 april 2012 @ 00:49:

Heb ik vijf! glazen

wees dan maar blij dat ik er niet bij ben, dan hadden we allebei 2,5
Bel dan even met je ha en vraag of dat ook gelijk getest kan worden.
quote:watervrouw2 schreef op 15 april 2012 @ 00:49:

[...]

Ze hadden geen veg-broodjes zeker?Nee, die heb ik niet gezien. Ze hebben wel allerlei vegetarische producten, burgers, balletjes en zo. Die Aldi gaat wel met de tijd mee. Vroeger hadden ze een veel beperkter assortiment en al helemaal geen vegetarische producten.
quote:thee schreef op 15 april 2012 @ 00:52:

[...]

wees dan maar blij dat ik er niet bij ben, dan hadden we allebei 2,5Was je er maar bij! Dan word ik niet meteen afgeschilderd als drankorgel. En voor de gezelligheid natuurlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven