Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 14 april 2012 @ 19:10:

Italie meisje, ik begreep trouwens je posting over Tango niet. Je ziet zowel op de borden als op de pomp toch wat de literprijs aldaar is?klopt maar op donderdag zou je 13 cent korting krijgen en de prijs was gewoon het zelfde als bij alle andere benzine stations. dus niks goedkoper. ( volgens vriend ook de normale gewone prijs, ik heb geen auto dus let er normaal niet op)
Mmmm heb nu alweer spijt van mn oogschaduw.. :( In de winkel leek het de goede kleur, maar thuis op mijn ogen ziet het er niet uit, óf ik ben zo'n kluns. Jammer. Gelukkig zijn de lippenstiften wel goed.
quote:italie_meisje schreef op 14 april 2012 @ 19:13:

[...]

klopt maar op donderdag zou je 13 cent korting krijgen en de prijs was gewoon het zelfde als bij alle andere benzine stations. dus niks goedkoper. ( volgens vriend ook de normale gewone prijs, ik heb geen auto dus let er normaal niet op)Je zou dacht ik 12 cent korting krijgen, dat wil zeggen: normaal zitten ze 10 cent onder de adviesprijs, op die dag zitten ze er 12 cent (of 13) onder. Dat andere tankstations ook een eind onder de adviesprijs gaan zitten daar kan Tango natuurlijk niks aan doen.
Oke, zo lees ik het op de site, maar hier is de tango sowieso niet de goedkoopste ( waar ze die tien cent onder de adviesprijs vandaan halen weet ik dan niet). Wij wonen aan de grens dus daar is het goedkoper en veel tankstationen in de buurt passen zich hier redelijk op aan.
Hier een app om het goedkoopste tankstation in je buurt te vinden.
Heb vandaag lekker gevrekt bij Etos:

2flessen zonnebrandcreme van lab.Garnier (2e gratis).

4 pakken pampers gewoon ( in de aanbieding in combi met een bon voor een 4e pak grtis)

1 pak pampers simply dry ( nog een pampers bon voor 5 euro korting)

Normaal zou het 86 euro gekost hebben en nu 46.

Ik heb laatst geschat dat ik per jaar 1200-1500 euro bespaar door op te letten. Dat is toch de zomervakantie terugverdiend. En dan hebben we de 'standaard' die we wensen. Ik bedoel, we zouden ook een goedkoper merk luiers kunnen kopen, maar we willen graag pampers. Zo ook graag Ariel, maar dan wel alleen in de aanbieding. Inslaan bij aanbiedingen op alles wat niet bederft.

(wij zijn vrijwillige vrekkers, financieel is het geen must).

Hier haal ik ook altijd fijne tips weg, bedankt!
Thnx frizzy.
Heb die app zelf ook pas net ontdekt hoor. En verrek, wat blijkt? Er zit hier ergens op een industrieterrein een goedkoop station verstopt (Tango ga ik alleen als ik daar in de buurt ben), goedkoper dan de rest!
@Frizzy: De minerale foundations zijn prima en in veel kleuren te krijgen. Ik heb voornamelijk de original glow gebruikt. Ik heb meerdere proefsetjes besteld om de beste kleuren te vinden. Je kunt de kleuren ook onderling mengen, wat gemakkelijk is omdat ke huid zomer en winter nogal van kleur verschilt.

Ze hebben ook goede concealers. Ik vond alleen dat, wanneer ik en groene concealer én foundation gebruikte, dat dat te poederig oogde. Dat krijg je dus met een couperose huid en laag over laag. Als je alleen de foundation gebruikt, dan heb je dat poederige niet (maar kwam bij mij het rood nog te veel door).

De bronzers zijn ook prima. Ik vond alleen de oogschaduws niet fijn om mee te werken.

Het zijn wel allemaal super zuinige producten in het gebruik en Edm is betrouwbaar.

Ik heb nu 2 andere producten om de couperose wat af te zwakken, producten die los van elkaar gebruikt worden en waar je niet hoeft te "stapelen", zeg maar.
Dankje voor je info! Gebruikte je dan ook een minerale concealer? Die heb ik niet gezien. Maar goed, ik kon ook door de bomen het bos niet meer zien.
Ja, de mint concealer (lekker mintgroen).

Ze hebben nogal veel keus, zeker ook omdat ze alle kleuren in verschillende formules hebben. En dat kan in een winkel fijn zijn, maar in een webshop is het nogal overdonderend.
Ik dacht: ik zie het wel als ik die samples binnen heb.
quote:frizzy schreef op 14 april 2012 @ 19:42:

Hier een app om het goedkoopste tankstation in je buurt te vinden.Ook handig, een site om de laagste brandstofprijzen te vinden.
quote:Teigera schreef op 14 april 2012 @ 21:21:

[...]

Ook handig, een site om de laagste brandstofprijzen te vinden.Op zich handig, maar helaas onvolledig en niet altijd up to date. Maar dat geldt misschien voor mijn link ook wel.
Die site is inderdaad niet altijd up to date, maar ik vind het toch altijd wel handig. De pompen die er als goedkoopste bovenaan staan zijn vaak het goedkoopste, dus ook al is de site niet helemaal up to date toch is het het wel waard om de site te checken.:D
Ik tank vrijwel altijd bij makro. Is zowat het goedkoopste hier ik was laatst in NL en zag dat jullie ruim 20cent boven onze tankprijs zitten. Schrok me wezenloos zeg, wat een prijzen!

Nuja ik ben van Belgie maar hoop met volgende tip toch een duit in het laatje te doen; nu kan je je oude

Hp cartridges en toners bij de makro binnenleveren in ruim voor een kortingsbon per stuk. Zo vrekkerig als ik ben, heb ik mn oud inktpatroon ingeleverd en alweer 2 nieuwe gekocht

Had dan deze bon + een bon van 4euries ok, de huidige zijn nog niet op maar ik moet dit weekend alleen al zo'n 50pagina's printen voor school

En dat is dan maar 1 opdracht :(
Ik bedoel dus 1euro per stuk met een maximum van 20stuks per klant

(kan op mn mobiel niet meer wijzigen)
quote:italie_meisje schreef op 14 april 2012 @ 19:13:

[...]

klopt maar op donderdag zou je 13 cent korting krijgen en de prijs was gewoon het zelfde als bij alle andere benzine stations. dus niks goedkoper. ( volgens vriend ook de normale gewone prijs, ik heb geen auto dus let er normaal niet op)Een aantal benzinestations waren uitgesloten van de actie. Dat weet ik omdat die waar wij altijd tanken ook niet meedeed aan de actie. De lijst met benzinestations die niet meededen stond onderaan de overzichtslijst.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
@ jas klopt, maar die van ons deed wel mee. Stond ook wel aangeplakt. Vriend had het al uitgezocht. Die 13 cent was op basis van de duurste nationale benzinepomps. Tja die zitten niet bij ons, dus vandaar dat het even duur leek. Weten we dat weer voor de volgende keer.
quote:frizzy schreef op 14 april 2012 @ 21:25:

[...]Op zich handig, maar helaas onvolledig en niet altijd up to date. Maar dat geldt misschien voor mijn link ook wel. Haha, ongetwijfeld geldt het voor beiden! Maar niet iedereen heeft een smartphone en maakt gebruik van apps, vandaar de aanvulling . Vond het wel een erg handige app trouwens, afgelopen dagen was ik op vakantie in België en toen hebben we er gebruik van gemaakt. Scheelde soms wel 15ct per liter van het ene station naar het andere (en dat vond ik veel!).
quote:italie_meisje schreef op 14 april 2012 @ 22:57:

@ jas klopt, maar die van ons deed wel mee. Stond ook wel aangeplakt. Vriend had het al uitgezocht. Die 13 cent was op basis van de duurste nationale benzinepomps. Tja die zitten niet bij ons, dus vandaar dat het even duur leek. Weten we dat weer voor de volgende keer.Ah oke, nu snap ik het!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
http://actie.senseo.nl/

Voor 3 gratis Senseo proefjes.
Vorige week was ik in het oosten van het land en zag daar ergens mensen bezig met het inladen van plantjes die in de berm lagen. Het bleken planten te zijn die een kweker er om die reden neer had gezet ipv ze weg te gooien. Ik vraag me af of dat vaker gebeurt Ik ken wel de kraampjes langs de weg waar je dingen kunt kopen maar dit lag gewoon in de berm.
Als je je opgeeft voor de elektronische nieuwsbrief van C&A, krijg je 10% korting. Ik weet niet of dat op je hele bestelling is of op een artikel, moet de bevestiging nog ontvangen.
Vast mosterd, maar Wehkamp heeft vanaf vandaag 20 procent korting op verscheidene artikelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven