Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
quote:Boogschutter10 schreef op 14 april 2012 @ 14:00:

Nou ja, hier ook dan ook nog maar twee gratis vrekkentips:

- knip je tandpastatube doormidden als je het restje er bijna niet meer uitgeperst krijgt. Schuif de twee helften daarna in elkaar zodat het niet uitdroogt. Van het overgebleven restje - waar je ook voor hebt betaald - , kun je nog zowat een week tandenpoetsen;

- knip de onderkant van de papieren stofzuigerzak open, leeg de zak en niet hem daarna weer dicht met een nietmachine. Stofzuigerzakken gaan zo bijna eindeloos mee.Die láátste!
quote:hiltje schreef op 13 april 2012 @ 18:41:

Waarom ben ik weer de enige die zo veeeeel heeft uitgegeven bij het Kruidvat. Ben een slechte vrek. Had ook best alles van essence kunnen kopen ipv l'oreal en max factor......

Je bent niet de enige hoor! Ik heb ook mijn favoriete merk gekocht, 3 mascara's van loreal en een oogpotlood van Gosh. Als ik goedkopere had gekocht was het toch in de kast beland omdat ik ze niet prettig vind, die fout heb ik al een keer of 10 gemaakt.

Duss, geniet ervan!
Ik heb trouwens ook een dure mascara gekocht. En dat monstertje van Dior foundation gooi ik ook gelijk weg: géén gezicht is mijn gezicht inmiddels. Ziet er echt niet uit.
Bedankt voor de tip van de Kruidvat, net ook even geweest. Twee goedkope lipglossjes gekocht en een duurdere mascara en lippenstift. Fijn! Ook nog Sanex 1+1 gratis en Sensodyne in de aanbieding, al met al slechts 33 euro uitgegeven en 17 euro korting.
Hoi Vrekkendames,

Normaal een meelezer, maar nu toch even een vraagje. Ik heb zojuist de ariel tabs gekocht bij Kruidvat alleen zit er geen coupon in het doosje. Enig idee hoe ik de 4,99 euro kan terug vragen?

Oo en ik heb nog 2 optimel codes. Iemand interesse? Dan mail ik ze even...

Gr, Wander
Ik raakte op dreef. Ontdekte dat je bij de site van www.everydayminerals.com 7 samples kan bestellen, dan hoef je alleen de verzendkosten te betalen. Dat kwam dus op 2.59. En een goeie investering, want misschien kan ik toch beter minerale make up gaan gebruiken voor mijn lastige huid.
Ik ben naar de Kruidvat geweest en heb het gepresteerd om géén nieuwe lippenstiften te kopen, alhoewel er nog wel twee mooigekleurde streepes op mijn hand staan.

Wel een flesje make-verwijderaar van hun eigen merk gekocht, en zo'n gedroogde tegel "potgrond". Drie kruidengevallen bij Lidl gekocht, en die met die potgrond in een grote pot gedrukt, die nu in de keuken staat.

De pepermuntplant van de Lidl hoef je niet te kopen, er zit weinig smaak aan, 't is maar dat je het weet.

Morgen gaan we naar de condoleance. Nog even kijken of we Snoezekind ergens kwijt kunnen. Snoezeman wil hem niet naar "dooie mensen" toe hebben. Eigenlijk is dat Snoezemans' probleem, hij heeft er zelf veel moeite mee. Wat mij betreft is Snoezekind groot genoeg. Maar goed, de vader heeft natuurlijk net zoveel zeggenschap, en als hij dit zo wil, dan moet dat maar.

Ik ben een paar bloemenwinkels afgegaan, en heb een strakgebonden groen-wit boeket gekocht. De prijzen liggen overal ongeveer gelijk, maar de manier van boeketten maken verschilt soms wel heel erg.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Je hebt de coupon nodig om het geld terug te vragen Wander. Er had een geel plakcouponding op de verpakking moeten zitten.
@ Wander, ik heb wel interesse in de Optimel-codes.
Net ook bij Kruidvat geweest, 2 mascara's gekocht van Essence (gebruik ik altijd) en 2 foundations, ook van Essence. Mijn huid is echt een ramp sinds ik zwanger ben, overal rode vlekken, pukkels en een zwangerschapsmasker(tje).

Verder was ik op zoek naar een goede anti-transpirant, en mijn oog viel op de Deoleen. Er zat een mooie rode sticker op "Nu tot 5 euro korting; altijd prijs". Da's mooi, dacht ik nog.

Kom ik thuis, ben ik dubbel geflesd:

(1) Blijk je een aantal code's te moeten invoeren om überhaupt geld terug te krijgen en (2) de code die ik heb is niet meer geldig. Over de geldigheid heb ik inmiddels gemaild.
quote:frizzy schreef op 14 april 2012 @ 15:52:

Ik raakte op dreef. Ontdekte dat je bij de site van www.everydayminerals.com 7 samples kan bestellen, dan hoef je alleen de verzendkosten te betalen. Dat kwam dus op 2.59. En een goeie investering, want misschien kan ik toch beter minerale make up gaan gebruiken voor mijn lastige huid.Heb je enig idee wat je dan krijgt? Zijn dat van die proefjes die je weleens in een blad tegenkomt? Dat je een velletje weg moet trekkenen dan spul ziet?
@artemis, deoleen is wel echt Fijne deo.
Ik hoop het, Sunfl0wers... Ook sinds mijn zwangerschap zweet ik peentjes, dus ik heb wel iets stevigs nodig.

Had hem denk ik ook wel zonder de actie gekocht, maar voel me toch een beetje bij de neus genomen.

#zweetlucht

Oo dan ga ik morgen terug naar de kruidvat voor de coupon. Ik heb uiteraard de bon nog..

Sunfl0wers, je hebt mail. Via mijn eigen mailadres dus mocht je denken dat het spam is: mijn naam begint met een B en er staat 24 in de titel (van een aantal lichtjaren geleden toen ik nog een jong blompje was...).
*breekt in*

Ik zie hier iemand iets schrijven over minerale make-up, dat die beter zou zijn voor een moeilijke huid.

Dat is niet per definitie goed! Minerale olie bvb. klinkt heel aantrekkelijk, maar het is niets anders dan zwarte aardolie die bewerkt is, goedkope potvulling dus. Dit verstopt juist je huid en is niet bepaald een aanrader bij een moeilijke huid.

*breekt weer uit*
quote:Jannemaan schreef op 14 april 2012 @ 17:17:

[...]

Heb je enig idee wat je dan krijgt? Zijn dat van die proefjes die je weleens in een blad tegenkomt? Dat je een velletje weg moet trekkenen dan spul ziet?Dat lijkt me stug, het zijn namelijk allemaal poeders. Ik las er hier over en daar zie ik potjes. Al is de link wel al 5 jaar oud.
Ha Molie, jij weet er ook heel wat vanaf! Ik las toch echt in die link hierboven en op meerdere andere plekken dat het juist wel goed zou zijn.

Zucht. Ik weet het ook allemaal niet meer...
Er zit ook een kortingscoupon voor Arieltabs in de nieuwste Allerhande. Geen idee of je een AH kassabon moet bijvoegen of dat het niet uitmaakt waar je ze gekocht hebt.

De proefjes van Edm zijn gewone minipotjes.
Heb je ervaring met hun producten IBA?
Ja, Frizzy.
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 april 2012 @ 18:17:

Er zit ook een kortingscoupon voor Arieltabs in de nieuwste Allerhande. Geen idee of je een AH kassabon moet bijvoegen of dat het niet uitmaakt waar je ze gekocht hebt.

De proefjes van Edm zijn gewone minipotjes.Alleen bij aankoop bij AH en maar 1x per adres, dus al gedaan, niet nogmaals proberen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Actievoorwaarden

Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op actie "Wieckse 0.0% gratis"

Algemeen

•Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de actie "Wieckse 0.0% gratis" van HEINEKEN NEDERLAND B.V.

•Door deelname aan deze actie wordt de deelnemer geacht op de hoogte te zijn van de actievoorwaarden en verklaart de deelnemer zich akkoord met de actievoorwaarden.

•Het betreft een tijdelijke actie. De actie loopt van 1 april 2012 tot en met 11 mei 2012. Na de einddatum worden er geen verzoeken tot uitbetaling van refund bedragen meer in behandeling genomen. Het maximale aantal vergoedingen voor deze actie bedraagt 1.000, die op volgorde van binnenkomst behandeld zullen worden.

Voorwaarden voor deelname:

•Minimumleeftijd voor deelname is 18 jaar.

•Om deel te kunnen nemen aan deze actie dient men één van de hieronder genoemde Wieckse 0.0% 6-pack verpakkingen te kopen:

•De aankoop moet zijn verricht in de periode vanaf 1 april 2012 tot en met 30 april 2012.. Er kan aan u gevraagd worden een kopie van het legitimatiebewijs (voor de geboortedatum) ter verificatie op te sturen naar onderstaand adres.

•Het terug te betalen bedrag kan de deelnemer verkrijgen door de hieronder vermelde informatie en stukken te sturen naar Wieckse Consumentenservice, Antwoordnummer 10608, 5200 WB Den Bosch.

•De deelnemer is zelf verantwoordelijk voor de correcte aanlevering van de gevraagde gegevens. Onvolledige, onduidelijke of onjuiste aanmeldingen kunnen niet in behandeling worden genomen.

•Maximaal 1 deelname per bank-/girorekening of huishouden. U kunt dus maximaal 1x een bedrag terug krijgen.

•De actie geldt niet voor losse flessen of blikken, maar alleen voor een 6-pack.

•Deelname is alleen mogelijk met een Nederlandse betaalrekening.

•Correspondentie over deze actie verloopt uitsluitend via antwoordnummer.

•Uitgesloten van deelname zijn medewerkers van de organisator en haar leveranciers, alsmede degenen die (in)direct betrokken zijn bij de organisatie van deze actie.

•6-pack Wieckse Witte 0.0% blik (6 blikken), refund bedrag ¤3,29

•6-pack Wieckse Rosé 0.0% blik (6 blikken), refund bedrag ¤3,89

•6-pack Wieckse Witte 0.0% fles (6 flessen), refund bedrag ¤3,09

•6-pack Wieckse Rosé 0.0% fles (6 flessen), refund bedrag ¤3,89

• Originele kassabon met daarop één van de genoemde 6-pack verpakkingen

• Uitgeknipte streepjescode van de omverpakking van het op de kassabon vermelde 6-pack (karton in geval van fles of plastic in geval van blik).

•Naam, adres en woonplaats

•Rekeningnummer met bijhorende naam

•Telefoonnummer

Betaling

•Het terug te betalen bedrag wordt zo spoedig mogelijk na correcte ontvangst van de gevraagde gegevens uitbetaald.

•De deelnemer dient de gekochte actieverpakkingen te bewaren tot de betaling heeft plaatsgevonden. De organisator kan de deelnemer verzoeken deze op te sturen. De organisator kan (telefonisch) contact met de deelnemer opnemen voor extra controlevragen. Indien er, naar het uitsluitende oordeel van de organisator, een vermoeden van misbruik wordt geconstateerd, zal niet tot betaling worden overgegaan.

Privacy

•HEINEKEN NEDERLAND B.V. is de verantwoordelijke voor de verwerking van uw (persoons)gegevens die bij deze actie gevraagd worden. Hierop is de privacy verklaring van toepassing die op www.wieckse.nl staan vermeld.

Aansprakelijkheid

•HEINEKEN NEDERLAND B.V. en de door hen ingeschakelde hulppersonen of derden zijn niet aansprakelijk tegenover de deelnemer voor schade voortvloeiend uit deze actie en/of daarmee samenhangende (rechts)handelingen.

•HEINEKEN NEDERLAND B.V. is niet aansprakelijk voor schade ontstaan door handelen of nalaten van de bank- of giro-instelling ten opzichte van de deelnemer.

•Voor zover HEINEKEN NEDERLAND B.V. aansprakelijk is, is zij niet aansprakelijk voor indirecte schade (waaronder gevolgschade en gemiste besparingen).

•In alle gevallen is de aansprakelijkheid van HEINEKEN NEDERLAND B.V. beperkt tot maximaal het terug te betalen bedrag waarop de deelnemer bij een correcte afwikkeling van de actie recht zou hebben gehad.

Slotbepalingen

•In gevallen waarin de actievoorwaarden niet voorzien, beslist uitsluitend HEINEKEN NEDERLAND B.V..

•HEINEKEN NEDERLAND B.V. is te allen tijde bevoegd de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen.

•HEINEKEN NEDERLAND B.V. is te allen tijde bevoegd de actie tussentijds, zonder aankondiging en zonder opgaaf van reden, stop te zetten of te wijzigen.

•HEINEKEN NEDERLAND B.V. is te allen tijde bevoegd om deelnames die haar frauduleus of onrechtmatig voorkomen van deelname uit te sluiten.

•Op deze actie is Nederlands recht van toepassing.

•Voor vragen, klachten en/of andere reacties die betrekking hebben op deze actie of de verwerking van persoonsgegevens kan de deelnemer zich kosteloos wenden tot Wieckse Consumentenservice via mail (bcs@wieckse.nl), per telefoon ( 0800 - 0238832 ) of per post (Wieckse Consumentenservice, Antwoordnummer 10608, 5200 WB Den Bosch).
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vandaag naar een weggeefwinkel geweest.

niks mee genomen, want niks nodig.

was wel nieuwsgierig hoe het eruit zou zien enzo.

het is zeg maar een soort kringloop in een antikraakpand.

maar je hoeft er dus niks voor de spullen te betalen, best gek mensen die zo met de spullen weer naar buiten lopen.

bij de meeste weggeefwinkels hebben ze wel een limiet van wat je mee mag nemen, dit om te voorkomen dat handelaren de boel op halen en verder verkopen.

er stonden daar banken die echt nog helemaal gaaf waren, voor niks. en deze waren echt stukken mooier dan de banken die bij de kringloop bij ons 25 euro kosten ( wat sowieso een belachelijk hoog bedrag is voor een bank van de kringloop, zij krijgen het ook gratis).

zo doen dit omdat er gewoon zoveel spullen zijn die mensen niet meer gebruiken maar die anderen wel kunnen gebruiken.

het motto: er is genoeg voor ieders behoefte, maar te weining voor ieders hebzucht.

het wordt gerund door vrijwilligers en omdat ze in antikraakpanden zitten wil de locatie nogal eens wisselen.
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 april 2012 @ 18:19:

Ja, Frizzy.Wil je er ook iets over vertellen?
Italie meisje, ik begreep trouwens je posting over Tango niet. Je ziet zowel op de borden als op de pomp toch wat de literprijs aldaar is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven