Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
J1 vindt het speelhuisje wel erg leuk. Hier hebben we er ook ruimte genoeg voor (er had er nog wel 1 naast kunnen staan en ook ervoor nog meer dan zat ruimte om te rennen). Maar als ik een kleine achtertuin had weet ik niet waar ik voor gekozen had. Alleen schommel of alleen een speelhuisje met glijbaan
Vent wilde eerst zoiets zelf maken.

Maar die we nu hebben konden we gratis krijgen en vinden de kinderen ook leuk genoeg
moet zeggen dat ik ze daar wel erg duur vind. een enkele schommel voor 180 euro!
en kwartet
Hap gebeld, word zo terug gebeld. Zijn temp blijft sterk schommelen... En hij is super onrustig! Nu weer geen plasluier, dus afwachten wat assistente straks zegt...
Wat een spanning rondom j char. Jakkes! Hoop dat het snel beter gaat.

Beck: Hebben jullie een leuke dag gehad?

Hier geen plek voor grote speelset in de tuin. S moet het doen met schelp zandbak, schommeltje aan de pergola en speeltuintje op de hoek van huizen rij (en nog zo'n 10 hier in de wijk).
Wij hadden vroeger ook veel speeltuintjes on de wijk, daar waren we ook vaker dan achterhuis.

In ons hele dorp is 1 speeltuin met een wipkip en glijbaan. daar is ook nooit iemand te vinden
maya, ze zijn idd duur daar. Maar de huisjes vind ik qua afwerking wel net even meer hebben dan de grote merken (jungle gym, blue rabbit etc). Bijvoorbeeld een trap met vlakke treden en leuning ipv ladder, of dat zitje onderin.
Bij hap geweest, door naar zh. Kinderarts wil hem direct zien. Mogelijk

Opname... Jak....
Beter toch char dat je nog een keer bij hap geweest bent!
Goed dat je hebt doorgezet char. Raar dat ze je de eerste keer dan niet erg genoeg vonden. Reken maar op opname, kan het alleen maar meevallen!
Onderweg
Getsie wat een stress Char! Wel fijn dat hij nu in goede handen is. Hopelijk valt t mee. Zo'n kleintje kan van het simpelste virusje natuurlijk al flink ziek worden.

Hoe is t met S, duuv?

Vandaag dagje dierentuin. De helft van de tijd heeft onze aap in de overdekte zandbak gezeten, met allerlei speelhuisjes enzo. Ik denk dus dat het hier een groot succes zou zijn in de tuin. Maar voorlopig houden we het gewoon bij de zandbak in de tuin en het speeltuintje op de hoek van de straat.
Char: goed dat je toch nog weer gebeld hebt en dat hij nu toch nagekeken wordt door de kinderarts! Reken idd maar op een opname, ze nemen bij die kleintjes geen risico's!

Sterkte meid! Kan me heel goed voorstellen hoe je je nu voelen moet...
Jeeeee!!!!! Ik ben weer ongesteld geworden!!!!

Succes char met J.
Jippie Rain! (waar je al niet blij mee kan zijn... Maar ik begrijp je helemaal hoor)
In zh, straks meer info
Netjes Rain, 4weken lna curretage toch?
Jeetje char, toch nog. Goed dat je toch gebeld hebt!

Hier werkt het blijkbaar genoeg om alleen naar de dokter te gaan. Toen we terug waren is S gaan slapen. Vent heeft haar tegen half 5 wakker gemaakt, en de koorts was zo goed als weg! Ze was ook gelijk weer aan de klets. Wat een verschil dan, gister was het zo'n zielig vogeltje. Hopen dat het vannacht niet weer op loopt!

Wij hebben ook geen speelhuisje. D heeft een zandbak en een glijbaan. Zo 1 van little tikes die je ook zo weer in kunt klappen. Wij hebben niet echt een grote tuin, en hier in de straat zijn iets van 5 speeltuintjes.

fijn rain, gaan jullie er nu ook gelijk weer voor?
Haha, ja speec, dit is voor het eerst dat ik er blij mee ben. En hopelijk ook voor het laatst!

Moom, idd morgen precies 4 weken. Erg mooie cyclus dus.

En ja Duuf, we gaan er gewoon weer voor! Ik weet nu wat het is om weer zwanger te zijn en wil heel graag een tweede kindje. Alhoewel???? maar goed, die twijfel zal altijd blijven denk ik.
Char, bah wat een gevlieg met J. Maar wel goed dat er nu goed naar hem gekeken wordt en je niet thuis in onzekerheid zit.

Rain, fijn dat je lichaam doet wat ze moet doen.

Beck, hoe was de preparty van N’s verjaardag?

Wij hebben een zandbak in de tuin en ik wil nog een schommel erbij deze zomer.

M. is ook nog niet fit. De koorts is over maar ze was vandaag alleen maar aan het huilen toen ze wakker was. Ik denk dat haar darmen nog niet helemaal klaar zijn voor fruit en groente want ze laat continue knetterscheetjes.
char, weet je al wat meer??

Rain, veel succes! En waar je al niet blij mee kunt zijn, maar over 2 weken dus weer playdays!
Bloed is geprikt uitslag over uur, antibiotica word alvast gestart dus sowieso 3 dgn hier... Arme mannetje met zn infuus etc...

Ik mag bij hm blijven, doe ik ook. Kan niet thuis zijn
waar denken ze dan dat de ontsteking zit char?

en sterkte, niet leuk ene kind thuis, andere in zh
Ach Char toch.... Heel veel sterkte meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven