The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 15 april 2012 om 21:03
quote:Summerdance schreef op 15 april 2012 @ 20:58:
Wat is ook alweer het verschil tussen modern en jazz?Volgens mij (maar ik weet niet of ik het goed onthouden heb) is jazz een soort moderne versie van klassiek ballet. Dus ballet met gemoderniseerde passen, muziek van nu enzo. Moderne dans is een vorm van expressie, dans waarbij emooooooosie een grote rol speelt.
Wat is ook alweer het verschil tussen modern en jazz?Volgens mij (maar ik weet niet of ik het goed onthouden heb) is jazz een soort moderne versie van klassiek ballet. Dus ballet met gemoderniseerde passen, muziek van nu enzo. Moderne dans is een vorm van expressie, dans waarbij emooooooosie een grote rol speelt.
zondag 15 april 2012 om 21:03
zondag 15 april 2012 om 21:04
zondag 15 april 2012 om 21:04
quote:InyMiny schreef op 15 april 2012 @ 21:01:
[...]
Wil effetjes met je delen (anderen ook hoor) omdat ik je m'n verhaal kort heb verteld in het Masterchef topic... Dat ik, as we speak/type, een broek aan heb met maatje 44!!! (Kom van maat 54/56
Me happy
Wow, wat ontzettend knap! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Lekker, slank de zomer in!
[...]
Wil effetjes met je delen (anderen ook hoor) omdat ik je m'n verhaal kort heb verteld in het Masterchef topic... Dat ik, as we speak/type, een broek aan heb met maatje 44!!! (Kom van maat 54/56
Me happy
zondag 15 april 2012 om 21:06
quote:coolpack2 schreef op 15 april 2012 @ 21:01:
kan het kloppen dat Dan een voorkeur heeft voor MinHee als choreograaf? Ik krijg steeds dat gevoel.
Hmm, weet ik niet. Hij was net toch ook onwijs enthousiast over Vincent.
Maar Min Hee was de afgelopen weken vaak sterker dan de anderen.
En ach, ze is een vrouw hè
kan het kloppen dat Dan een voorkeur heeft voor MinHee als choreograaf? Ik krijg steeds dat gevoel.
zondag 15 april 2012 om 21:07
quote:S0LEIL schreef op 15 april 2012 @ 21:04:
[...]
Ik moet bekennen dat ik een magverkleining en darmomlegging heb gehad in juni 2011.
Elke afvalpoging leidde er toe dat ik kilo's aankwam. Ook onder begeleiding van een dietiste helaas.
Dit was voor mij helaas nog de enige optie. Ben blij dat ik ervoor gegaan ben
[...]
Ik moet bekennen dat ik een magverkleining en darmomlegging heb gehad in juni 2011.
Elke afvalpoging leidde er toe dat ik kilo's aankwam. Ook onder begeleiding van een dietiste helaas.
Dit was voor mij helaas nog de enige optie. Ben blij dat ik ervoor gegaan ben
zondag 15 april 2012 om 21:08
quote:InyMiny schreef op 15 april 2012 @ 21:07:
[...]
Dit was voor mij helaas nog de enige optie. Ben blij dat ik ervoor gegaan bentoch erg knap! je mag erg trots op jezelf zijn hoor!
[...]
Dit was voor mij helaas nog de enige optie. Ben blij dat ik ervoor gegaan bentoch erg knap! je mag erg trots op jezelf zijn hoor!
zondag 15 april 2012 om 21:08
quote:S0LEIL schreef op 15 april 2012 @ 21:06:
[...]
Ja, daarom (dat laatste).
Ik vind 't ook wel een beetje gek hoor, dat gehuil op het podium. Is toch niet echt professioneel? (geldt ook voor zangers bijv, dan zit je gewoon net te diep)
[...]
Ja, daarom (dat laatste).
Ik vind 't ook wel een beetje gek hoor, dat gehuil op het podium. Is toch niet echt professioneel? (geldt ook voor zangers bijv, dan zit je gewoon net te diep)