doorgeefvraag
woensdag 19 maart 2008 om 21:24
ik zou het niet doen, verkopen van mijn lijf voor dat doel voel ik niks voor. Ik zou het er zelfs zwaar mee hebben als vriendlief het okee zou vinden als ik het wel deed .Ben veels te bang ook voor de gevolgen na die tijd dus (zie die film van toen met Demi Moore)
hoeveel vriendjes heb je momenteel?
hoeveel vriendjes heb je momenteel?
donderdag 20 maart 2008 om 14:35
donderdag 20 maart 2008 om 15:16
Pff, wat is machtspositie ... belangrijke mensen in zakenwereld of politiek zeggen mij niets....
Politiemannen, sportmannen enz hebben doorgaans een fantastisch lichaam, toch diegenen waar ik mocht kennis mee maken, laat dat nu net één van mijn zwaktes zijn ...
Ooit al zo geil geweest dat je met je eigen geen blijf weet ?
Politiemannen, sportmannen enz hebben doorgaans een fantastisch lichaam, toch diegenen waar ik mocht kennis mee maken, laat dat nu net één van mijn zwaktes zijn ...
Ooit al zo geil geweest dat je met je eigen geen blijf weet ?
donderdag 20 maart 2008 om 16:06
Ooit al zo geil geweest dat je met je eigen geen blijf weet ? Dat zul je inmiddels wel al weten, Moppie. Absoluut: als je dan niet de lucht kan in gaan is de enige oplossing masturberen tot je er bij neervalt.
Glory hole: niet gedaan, en niet ontvangen. Betwijfel of dat wel zo leuk is, ben nogal visueel ingesteld.
Waarom vind je het (niet) leuk om te posten op het fototopic?
Glory hole: niet gedaan, en niet ontvangen. Betwijfel of dat wel zo leuk is, ben nogal visueel ingesteld.
Waarom vind je het (niet) leuk om te posten op het fototopic?
donderdag 20 maart 2008 om 16:29
Ik zou begot niet weten hoe geil een ander zich voelt hoor.
Voor mezelf kan ik enkel zeggen,er is maar 1 op dit ogenblik die mij kan bevredigen, tenminste dat denk ik .... damn, moest ik een lul hebben, ik liep hem achterna.
Ik post niet meer op het fototopic omwille van het "rode lap op stier effect" en meer zeg ik hier nu meer over. Ik weet inmiddels meer dan genoeg.
Jouw vraag blijft staan.
Voor mezelf kan ik enkel zeggen,er is maar 1 op dit ogenblik die mij kan bevredigen, tenminste dat denk ik .... damn, moest ik een lul hebben, ik liep hem achterna.
Ik post niet meer op het fototopic omwille van het "rode lap op stier effect" en meer zeg ik hier nu meer over. Ik weet inmiddels meer dan genoeg.
Jouw vraag blijft staan.
donderdag 20 maart 2008 om 17:02