Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
quote:yasuko schreef op 15 april 2012 @ 07:49:

http://actie.senseo.nl/

Voor 3 gratis Senseo proefjes.

Die zijn lekker! Echte vrekkentip: laat ze niet ook zulke proefjes naar je koffieverslaafde vriend sturen Hoewel die benzine-app naar hem sturen goed lijkt te werken haha. Hiervandaan loont het bijna om om te rijden langs de macro voor de benzine daar... en hij moet toch al regelmatig daar in de buurt zijn.

Hm het is trouwens dat ik echt geen kleding nodig heb, anders had ik even bij de wehkamp gekeken vandaag
Gisteren bij de kruidvat een oogpotlood puntenslijpertje gekocht, een zakje met 3 nieuwe oogschaduwkwastjes, 2 oogschaduwtjes en 2 nagellakjes en was samen met 2 van die nep swifferdoekpakjes 9,95 oid kwijt, goede deal dus.
Ik kwam net dit berichtje tegen op een blog:

'Vandaag zag ik bij de Jumbo een display met Ambi Pur Air Effects staan. En daarbij zat een coupon waarmee je het gratis kan proberen. Het geld wordt terug gestort op je rekening (wel even de kassabon meenemen!). Ik heb zelf een fles "ochtend dauw" meegenomen. Ruikt lekker en gelukkig niet te overheersend. Het is trouwens wel een actie specifiek bij de Jumbo (staat ook op de coupon), maar wie weet volgen er nog andere winkels.'

Heeft iemand deze actie bij Jumbo gezien? Ik kon hier niks vinden, maar dat kan ook aan mij liggen.
De 10% korting van C&A is op je gehele bestelling.
Avondjurkje gescoord voor een bruiloft, voor maar 12.50!
geld terug actie van Page Grone & zacht toiletpapier

http://pagegroenenzacht.nl/

enquete invullen en je krijgt een GTA-bon
Leuke actie, Mugske! Dat ga ik wel doen.

Weet iemand hoe ik zelf reinigende tonic ofzo kan maken? Ik koop nu altijd die van Nivea (wel met korting) maar die is toch best duur.

Ik maak mijn gezicht altijd schoon met een wattenschijfje en daarop wat tonic. Ik krijg de indruk dat het niet super moeilijk te maken moet zijn.

Ik heb wel eens goedkopere geprobeerd (Kruidvat huismerk) maar dat irriteerde mijn huid enorm...
Wie kan ik blij maken met een mini van de ah?
Willemeen probeer die van de Aldi eens, die is goedkoop en komt goed uit de test.
Je kunt ook rozenwater nemen, is wel goedkoop.
quote:willemeen schreef op 15 april 2012 @ 17:31:

Leuke actie, Mugske! Dat ga ik wel doen.

Weet iemand hoe ik zelf reinigende tonic ofzo kan maken? Ik koop nu altijd die van Nivea (wel met korting) maar die is toch best duur.

Ik maak mijn gezicht altijd schoon met een wattenschijfje en daarop wat tonic. Ik krijg de indruk dat het niet super moeilijk te maken moet zijn.

Ik heb wel eens goedkopere geprobeerd (Kruidvat huismerk) maar dat irriteerde mijn huid enorm...

In het boek van James Wong (Grow your own drugs) staat volgens mij hoe je dat kunt maken. Wanneer je het boek te duur vind om te kopen kun je misschien heel cheap in de boekenwinkel het boek opzoeken en onopvallend op een papiertje overschrijven hoe je de tonic kunt maken.

Iemand noemde hier dat je ook rozenwater kunt gebruiken. Ik heb daar nog 2 flessen van staan. Ik weet niet waar je woont, maar wanneer je in de buurt van Heerenveen woont mag je ze wat mij betreft wel komen ophalen. Ik gebruik het namelijk neit.
quote:flowerpower91 schreef op 15 april 2012 @ 18:58:

Wie kan ik blij maken met een mini van de ah?

Mij!

flashy@live.nl
Ik heb van de week een kipling portomonee voor 8,90 inclusief verzendkosten gekocht. Het motief lijkt heel erg op mijn nieuwe kipling tas.

Ergens volgende week / die week erop komt de portomonee binnen.
he flashy mag ik vragen waar je die hebt gekocht? ik zoek nog een nieuwe en das niet duur
Flashy, heb je gemailt!
heb een optimel code voor wie hem wil. Wel graag even melden als je hem gebruikt:

822svlbjv (v kan ook u zijn ik zie het niet goed)
quote:mi-jo schreef op 15 april 2012 @ 19:26:

[...]

In het boek van James Wong (Grow your own drugs) staat volgens mij hoe je dat kunt maken. Wanneer je het boek te duur vind om te kopen kun je misschien heel cheap in de boekenwinkel het boek opzoeken en onopvallend op een papiertje overschrijven hoe je de tonic kunt maken.

Iemand noemde hier dat je ook rozenwater kunt gebruiken. Ik heb daar nog 2 flessen van staan. Ik weet niet waar je woont, maar wanneer je in de buurt van Heerenveen woont mag je ze wat mij betreft wel komen ophalen. Ik gebruik het namelijk neit.

Goeie tip! Ik zal het eens proberen (of ik dat durf, dus, bedoel ik )

Het aanbod van het rozenwater vind ik fantastisch lief! Maar ik woon echt heel ver bij Heerenveen vandaan. Misschien is er een andere meelezer geïnteresseerd?
Ik ben gisterochtend nog bij de Trekpleister die gratis dagcreme gaan halen (tegen inleveren van een leeg potje). Prima creme zo te zien, met beschermingsfactor 30. Normaal ruim 15,- dus echt een leuk gratis cadeautje.

Nu heb ik twee goede potten op voorraad. Voelt altijd lekker, voorraad hebben.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 15 april 2012 @ 21:11:

822svlbjv (v kan ook u zijn ik zie het niet goed)Ik wil hem graag hebben IBI, maar ik heb alle mogelijke combi's ingevoerd voor die V-die-een-U kan zijn,m aar hij doet het niet..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:willemeen schreef op 15 april 2012 @ 21:16:

[...]

Goeie tip! Ik zal het eens proberen (of ik dat durf, dus, bedoel ik )

Mocht je een smartphone hebben: even snel een foto maken van het recept
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 15 april 2012 @ 21:21:

[...]

Ik wil hem graag hebben IBI, maar ik heb alle mogelijke combi's ingevoerd voor die V-die-een-U kan zijn,m aar hij doet het niet.. ow ik ga nog eens kijk vond het moeilijk te lezen deze keer
quote:himalaya schreef op 15 april 2012 @ 21:22:

[...]

Mocht je een smartphone hebben: even snel een foto maken van het recept Vrek!
ik denk dat het is s22svlbjv
Als ik de coupon van het gratis pak Page uitprint staat er bij mij een grote groene boom dwars over de tekst . Hebben jullie dit ook?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ik heb geen printer om em uit te printen, dás pas erg. Bovendien zag ik dat het potje capsules wat ik vorige week bij de Tuinen heb gehaald nu 1+1 gratis is op de site. Grrrr!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven