1e helft Rocktobermama's
maandag 30 januari 2012 om 21:02
Welkom op het topic voor meiden die uitgerekend zijn in de eerste helft van oktober 2012 (1-15 oktober). Vanwege de overzichtelijkheid is het topic voor oktober in 2 delen gesplitst. Als je tussen 16 en 31 bent uitgerekend kun je je aansluiten bij 2e helft Rocktober mama's Deel 2
Als je toevoegingen hebt dan is het handig als je het even vetgedrukt of als jer mobiel forumt tussen ***sterren*** in je bericht zet.
NaamLeeftijdUitgerekende datumBelangrijke dataBijzonderhedenBoomberg81303 oktober29-06 3D echo1e zwangerschap JongenMow1986255 oktober04-07 3D echo1e zwangerschap JongenDruif832828 september27-06 3D echo, 03-07 Rhesus prik, 24-07 30wkn echo1e zwangerschap JongenVissje225 oktober- ???Irsa-346 oktober-heeft zoontje van 1 Jongen Suy329 oktober-dochter van 26-03-10, perfectpicture2910 oktober -1e zwangerschap Labello862514 oktober-- MeisjeKayleigh872416 oktober-1e zwangerschap, MeisjeSmoezeltje348 oktober-1e kindje, vivaehv2911 oktober-1e zwangerschap lorraine82299 oktober-1e zwangerschap Meisjejnifa267 oktober- Meisjelichtelijk--- Jongen kommaarkleintje3610 oktober- 1e kind JongenBuima309 oktober- 1e zwangerschap ???Miesteph3110 oktober- 3e kindje Meisje
Helaas niet meer in de tabel wegens mk:
Phoehee
Muppey
India74
Als je toevoegingen hebt dan is het handig als je het even vetgedrukt of als jer mobiel forumt tussen ***sterren*** in je bericht zet.
NaamLeeftijdUitgerekende datumBelangrijke dataBijzonderhedenBoomberg81303 oktober29-06 3D echo1e zwangerschap JongenMow1986255 oktober04-07 3D echo1e zwangerschap JongenDruif832828 september27-06 3D echo, 03-07 Rhesus prik, 24-07 30wkn echo1e zwangerschap JongenVissje225 oktober- ???Irsa-346 oktober-heeft zoontje van 1 Jongen Suy329 oktober-dochter van 26-03-10, perfectpicture2910 oktober -1e zwangerschap Labello862514 oktober-- MeisjeKayleigh872416 oktober-1e zwangerschap, MeisjeSmoezeltje348 oktober-1e kindje, vivaehv2911 oktober-1e zwangerschap lorraine82299 oktober-1e zwangerschap Meisjejnifa267 oktober- Meisjelichtelijk--- Jongen kommaarkleintje3610 oktober- 1e kind JongenBuima309 oktober- 1e zwangerschap ???Miesteph3110 oktober- 3e kindje Meisje
Helaas niet meer in de tabel wegens mk:
Phoehee
Muppey
India74
donderdag 12 april 2012 om 17:35
Hier nog iemand met een negatieve rhesusfactor! Ben alleen niet duizelig.
Wat is het toch altijd fijn om het hartje weer even te horen... Balen zeg Druif dat je bezoekje tegenviel.
Voor een vk zijn zwangere dames dagelijkse kost, maar voor ons is elk bezoekje toch weer spannend uitje. Daar mogen ze best rekening mee houden. Ik ben echt superblij met mijn vk-praktijk. Ik heb 2 van de 4 vk nu gesproken en vind ze allebei superleuk. Volgende week heb ik een afspraak met nummer drie.
Wat is het toch altijd fijn om het hartje weer even te horen... Balen zeg Druif dat je bezoekje tegenviel.
Voor een vk zijn zwangere dames dagelijkse kost, maar voor ons is elk bezoekje toch weer spannend uitje. Daar mogen ze best rekening mee houden. Ik ben echt superblij met mijn vk-praktijk. Ik heb 2 van de 4 vk nu gesproken en vind ze allebei superleuk. Volgende week heb ik een afspraak met nummer drie.
donderdag 12 april 2012 om 17:47
hoi, hier even tijdelijk radiostilte. Ik heb het vrij druk en voel me de laatste tijd een beetje belabberd. Vandaar dat ik dus even wat minder reageer, dan weten jullie dat. Hier trouwens rhesus positief maar andere irregulaire antistoffen. Maar door bloedgroep vriend blijkt het onmogelijk zijn dat baby de bloedgroep heeft waartegen ik antistoffen aanmaak en kunnen ze dus gelukkig geen kwaad.
donderdag 12 april 2012 om 18:26
@Suy: Dat zou zo maar eens kunnen. Hmm!
Ik denk het al vanaf het begin maar ik weet nog niet zeker of het zo is.
Heb jij een idee bij de jouwe? En bij de vorige?
@Smoezeltje: Wat fijn dat je vk bezoek fijn was!
Ik hoorde dat 20% van de vrouwen rhesusnegatief is maar het lijkt bijna wel 50%. Gek toch?
@Kayleigh: Ik ben ook O positief met rhesus C negatief. Dat zijn 2 verschillende dingen
maar als ze er niks bij hebben gezegd ben je dus rhesus positief!
@Irsa: Wat gek maar wat fijn!
Minder dat je je zo belabberd voelt. Sterkte!
Ik denk het al vanaf het begin maar ik weet nog niet zeker of het zo is.
Heb jij een idee bij de jouwe? En bij de vorige?
@Smoezeltje: Wat fijn dat je vk bezoek fijn was!
Ik hoorde dat 20% van de vrouwen rhesusnegatief is maar het lijkt bijna wel 50%. Gek toch?
@Kayleigh: Ik ben ook O positief met rhesus C negatief. Dat zijn 2 verschillende dingen
@Irsa: Wat gek maar wat fijn!
Minder dat je je zo belabberd voelt. Sterkte!
donderdag 12 april 2012 om 19:07
donderdag 12 april 2012 om 19:35
Dames, er wordt sinds kort op twee rhesus factoren geprikt: rhesus D, waar altijd al op gecontroleerd werd, en rhesus C, en dat is nieuw.
Als je O positief bent, zoals Kayleigh, is die "positief" kort voor rhesus D positief.
Als je rhesus D of C positief bent, wordt er later in de zwangerschap nog eens bloed geprikt.
(is zwanger en rhesus D negatief)
Als je O positief bent, zoals Kayleigh, is die "positief" kort voor rhesus D positief.
Als je rhesus D of C positief bent, wordt er later in de zwangerschap nog eens bloed geprikt.
(is zwanger en rhesus D negatief)
donderdag 12 april 2012 om 22:23
Ach ja we zien wel. Ik heb bloed gegeven een hele tijd geleden en dan zoeken ze ook uit wat precies je bloedgroep en rhesus factor is. Jammer dat ze alles nu dubbel doen haha had liever een buisje minder gehad.
Ik hoor hier weinig meer over kwaaltjes, iedereen zich beter gaan voelen na de 12 weken grens?
Irsa, hoe komt het dat je je belabberd voelt? Echt de zwangerschap en de kwaaltjes? Hoop dat je je snel beter voelt!
Ik hoor hier weinig meer over kwaaltjes, iedereen zich beter gaan voelen na de 12 weken grens?
Irsa, hoe komt het dat je je belabberd voelt? Echt de zwangerschap en de kwaaltjes? Hoop dat je je snel beter voelt!
donderdag 12 april 2012 om 22:46
Nou ik heb wat meer energie, maar er komen weer andere dingen voor in de plaats. Maar probeer niet daarover ook al te klagen. Doe ik hier al zoveel over mijn onzekerheid, dus laat de klachten maar achterwege.
Rhesus C kunnen ze pas echt goed controleren later in de zwangerschap. Daarom moet je rond je 27ste week weer bloed laten prikken.
Rhesus C kunnen ze pas echt goed controleren later in de zwangerschap. Daarom moet je rond je 27ste week weer bloed laten prikken.
donderdag 12 april 2012 om 23:04
Meiden , even een zwaai vanuit bed!
Kom morgen ff uitgebreid updaten maar wat er veel geschreven zeg, leuk!
Weet niet meer wie het was maar ook ik ben aan het solliciteren maar zit niet echt mee zeg poeh...
En wat lees ik al veel over kinderwagens, gaan jullie allemaal voor nieuw of misschien ook tweedehands? Krengen zijn echt duur he...
Truste x
Kom morgen ff uitgebreid updaten maar wat er veel geschreven zeg, leuk!
Weet niet meer wie het was maar ook ik ben aan het solliciteren maar zit niet echt mee zeg poeh...
En wat lees ik al veel over kinderwagens, gaan jullie allemaal voor nieuw of misschien ook tweedehands? Krengen zijn echt duur he...
Truste x
vrijdag 13 april 2012 om 15:34
@Miffy: Klopt niet hoor. Ik ben degene die O positief is met rhesus C negatief, tenzij ik niet helemaal goed begrijp wat je nou eigenlijk getypt hebt
Kayleigh: Bel even je VK over dat rhesus verhaal. Ze kunnen dit al wel in je bloed hebben gezien. Maar misschien omdat je positief bent hebben ze dit niet gemeld. Ik verwacht niet dat je hier extra voor moet prikken.
@Druifje: Gewoon 'klagen' hoor als je dat wilt!!! We hebben allemaal mindere dagen en ook al zijn het weken... bij je eigen omgeving kun je er toch minder goed mee terecht dus spuw lekker je gal!
@Kommaarkleintje: Ik ga wel voor een nieuwe kinderwagen.
Rot dat het solliciteren zo tegen zit
Rustig aan!!
Kayleigh: Bel even je VK over dat rhesus verhaal. Ze kunnen dit al wel in je bloed hebben gezien. Maar misschien omdat je positief bent hebben ze dit niet gemeld. Ik verwacht niet dat je hier extra voor moet prikken.
@Druifje: Gewoon 'klagen' hoor als je dat wilt!!! We hebben allemaal mindere dagen en ook al zijn het weken... bij je eigen omgeving kun je er toch minder goed mee terecht dus spuw lekker je gal!
@Kommaarkleintje: Ik ga wel voor een nieuwe kinderwagen.
Rot dat het solliciteren zo tegen zit
vrijdag 13 april 2012 om 19:14
@Lorraine
Tsja het is gewoon moeilijk. Maar dat is aard van het beestje. Ik pak ook gewoon alles op qua kwaaltjes. Lage bloeddruk helpt ook niet mee. Zijn ze wel blij mee (minder kans op zwangerschapsvergiftiging)
IK KAN WEER GEWOON PLASSEN!
Vanaf vandaag hoef ik niet meer te plassen voor Moeders voor Moeders! Ik vind het een goed doel, maar na al die weken was ik het echt wel zat!
Ik heb ook vandaag mijn eerste zwangerschapsdoos opgehaald! Bij de Etos, de Felicitas doos. Ik moet zeggen viel me totaal niet tegen wat er in de doos zat!
Hoe is het verder?
Tsja het is gewoon moeilijk. Maar dat is aard van het beestje. Ik pak ook gewoon alles op qua kwaaltjes. Lage bloeddruk helpt ook niet mee. Zijn ze wel blij mee (minder kans op zwangerschapsvergiftiging)
IK KAN WEER GEWOON PLASSEN!
Vanaf vandaag hoef ik niet meer te plassen voor Moeders voor Moeders! Ik vind het een goed doel, maar na al die weken was ik het echt wel zat!
Ik heb ook vandaag mijn eerste zwangerschapsdoos opgehaald! Bij de Etos, de Felicitas doos. Ik moet zeggen viel me totaal niet tegen wat er in de doos zat!
Hoe is het verder?
vrijdag 13 april 2012 om 23:47
@Miffy: Ah, ik dacht dat ze b had
.
@Druif: Heb ook veel kwaaltjes hoor! Achja, ik denk maar zo; dan zit alles gewoon nog goed Probeer er maar het positieve van te denken, hoe ellendig het ook voelt.
Wat super van die doos! Wist niet dat dat al zo vroeg kon. Zal ik ook eens doen!
Heb MvM niet gedaan. Not my cup of tea
@Druif: Heb ook veel kwaaltjes hoor! Achja, ik denk maar zo; dan zit alles gewoon nog goed Probeer er maar het positieve van te denken, hoe ellendig het ook voelt.
Wat super van die doos! Wist niet dat dat al zo vroeg kon. Zal ik ook eens doen!
Heb MvM niet gedaan. Not my cup of tea
vrijdag 13 april 2012 om 23:53
zaterdag 14 april 2012 om 09:44
Druif, hier ook wel een beetje klaar met MVM, hoewel het voordeel van zo'n kannetje wel weer is dat je 's nachts niet op zo'n koude wc bril hoeft. Nog een weekje en dan is het voor mij ook voorbij.
Bloedgroep etc hoor ik komende dinsdag bij de VK, ben benieuwd.
Kommaarkleintje, hier een 2e handse. moeten hem nog wel vinden maar vind het echt teveel geld voor zo'n kinderwagen. We hebben zojuist onze eerste uitgave voor de baby gedaan; een commode en ledikantje, via marktplaats 20 euro. Er moet nog een likje verf overheen, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar leuk. We hebben hem hier 6 km verderop gehaald
Irsa sterkte!
Bloedgroep etc hoor ik komende dinsdag bij de VK, ben benieuwd.
Kommaarkleintje, hier een 2e handse. moeten hem nog wel vinden maar vind het echt teveel geld voor zo'n kinderwagen. We hebben zojuist onze eerste uitgave voor de baby gedaan; een commode en ledikantje, via marktplaats 20 euro. Er moet nog een likje verf overheen, maar dat vind ik eigenlijk alleen maar leuk. We hebben hem hier 6 km verderop gehaald
Irsa sterkte!
zaterdag 14 april 2012 om 15:16
@VivaEhv Ja het is voor een goed doel maar na ruim 8 weken had ik het echt wel gehad!
Hier tot nu toe ook alleen maar de kinderwagen nieuw gekocht!
Gehele kinderkamer (ledikant, commode, kast en wandrekje), voedingskussen, badje, tummy tub, standaard etc. allemaal van Marktplaats gehaald. Ziet er allemaal super uit en was bij elkaar nog geen 125 euro kwijt. Er staat echt ongelovelijk veel op internet en daardoor kan je het ook voor een leuke prijs krijgen!
Hier tot nu toe ook alleen maar de kinderwagen nieuw gekocht!
Gehele kinderkamer (ledikant, commode, kast en wandrekje), voedingskussen, badje, tummy tub, standaard etc. allemaal van Marktplaats gehaald. Ziet er allemaal super uit en was bij elkaar nog geen 125 euro kwijt. Er staat echt ongelovelijk veel op internet en daardoor kan je het ook voor een leuke prijs krijgen!
zondag 15 april 2012 om 15:29
@ Druif, ik had ook graag MvM willen doen. Dit omdat ik ook medicatie heb gebruikt omdat het anders niet gelukt was. Maar ik mocht het niet ivm schimmel infectie.
Nu heb ik die dus weer pffff is zo vervelend. Ga morgen ff zkh bellen of ik toch iets mag innemen, want ik kan daar zo ziek van zijn.
Maar erg goed dat jij er aan mee hebt gedaan! Goed initiatief!!!
@ Lorraine, ik heb geen VK en ik ga niet na bellen. Hoor wel als er iets niet goed is.
Dit weekend vriendenweekend gehad. Nog 2 zwanger. Dus met z'n 4e nu. Het bijzondere is er echt vanaf zo. Heel leuk hoor voor iedereen, maar merk wel dat ik het niet meer graag over baby's heb. Alles lijkt nu zo vanzelf sprekend en er is zoveel vergelijk. Maar met mijn eigen vriendinnetjes heb ik dat gelukkig wel.
@ Druif, dat is weinig geld voor een kamertje en andere spullen! Heb je goed gedaan! Heb je alles al in huis?
Nu heb ik die dus weer pffff is zo vervelend. Ga morgen ff zkh bellen of ik toch iets mag innemen, want ik kan daar zo ziek van zijn.
Maar erg goed dat jij er aan mee hebt gedaan! Goed initiatief!!!
@ Lorraine, ik heb geen VK en ik ga niet na bellen. Hoor wel als er iets niet goed is.
Dit weekend vriendenweekend gehad. Nog 2 zwanger. Dus met z'n 4e nu. Het bijzondere is er echt vanaf zo. Heel leuk hoor voor iedereen, maar merk wel dat ik het niet meer graag over baby's heb. Alles lijkt nu zo vanzelf sprekend en er is zoveel vergelijk. Maar met mijn eigen vriendinnetjes heb ik dat gelukkig wel.
@ Druif, dat is weinig geld voor een kamertje en andere spullen! Heb je goed gedaan! Heb je alles al in huis?
zondag 15 april 2012 om 20:02
Hey Dames
Zo flink stukje teruglezen! drukke week gehad maar wel
meegelezen hoor!
Hier echt een drukke week gehad. Veel gewerkt en een hele dag in de sauna vertoeft met een vriendin! Dat was heerlijk! en heb goed op me lichaam gelet maar het ging echt super! voor de zekerheid de allerheetste dingen niet gedaan en geen dompelbad en infrarood maar er bleef nog genoeg over gelukkig!
Ik ben een heel eind van min kwaaltjes af. Bijna niet meer moe ook! zie de klok s avonds weer steeds later worden voor dat ik naar bed moet.
Morgen ga ik in ondertrouw! Dus de eerste stap is gezet!
Even nog wat persoonlijke reacties. T was wel wat veel dus er kan wat tussendoor geschoten zijn!
<b>@lichtelijk</b>
Oh ik hoop dat ik het ook al met 17 weken ga voelen!
Ik weet echt niet zo goed waar ik op moet letten maar merk het vanzelf wel denk ik.
<b>@druif83</b>
We weten al ongeveer wat we willen met het kamertje.
Ik wil een soort van groeimeter van een sjabloon met figuren er rond
Hoe en wat precies moet ik nog even zoeken! En dan natuurlijk een beetje roze rood
voor een girl en blauw groen voor een jongen denk ik.
Wat vervelend van dat vervelende gevoel bij je VK hopelijk volgende keer beter!
<b>@lorraine82</b>
Wat vervelend dat je jezelf niet zo lekker voelt!
Hopelijk knap je snel op! Je suiker en ijzer gelukkig goed las ik!
Oehhhh dat lijkt wel op een meisje dan! Spannend!!!!
</b>@Suy </b>
Kan me voorstellen dat het zwaar is hoor met al een kleintje!
Gewoon even duidelijk zijn tegen je partner. Mannen zijn vaak
niet zo goed in hints
<b>@kayleight87</b>
Mooi verhaal van je echo! Fijn dat de kleine er goed voor lag.
<b>@Boomberg81 </b>
Nogmaals dank voor het bijhouden van de tabel!
Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!
<b>@Buima</b>
Geen bloedneuzen hier, gelukkig!
Ik heb de kinderkamer al met 11 weken besteld geloof ik maar met 20 ben je vroeg zat.
<b>Over het rhesus negatief positief of zoiets</b>
Ik heb geen idee, ik weet zelfs mijn bloedgroep niet. DAt hebben
ze me allemaal niet verteld. Zal wel goed zijn allemaal denk ik dan maar.
Meiden fijne avond en tot snel!
Zo flink stukje teruglezen! drukke week gehad maar wel
meegelezen hoor!
Hier echt een drukke week gehad. Veel gewerkt en een hele dag in de sauna vertoeft met een vriendin! Dat was heerlijk! en heb goed op me lichaam gelet maar het ging echt super! voor de zekerheid de allerheetste dingen niet gedaan en geen dompelbad en infrarood maar er bleef nog genoeg over gelukkig!
Ik ben een heel eind van min kwaaltjes af. Bijna niet meer moe ook! zie de klok s avonds weer steeds later worden voor dat ik naar bed moet.
Morgen ga ik in ondertrouw! Dus de eerste stap is gezet!
Even nog wat persoonlijke reacties. T was wel wat veel dus er kan wat tussendoor geschoten zijn!
<b>@lichtelijk</b>
Oh ik hoop dat ik het ook al met 17 weken ga voelen!
Ik weet echt niet zo goed waar ik op moet letten maar merk het vanzelf wel denk ik.
<b>@druif83</b>
We weten al ongeveer wat we willen met het kamertje.
Ik wil een soort van groeimeter van een sjabloon met figuren er rond
Hoe en wat precies moet ik nog even zoeken! En dan natuurlijk een beetje roze rood
voor een girl en blauw groen voor een jongen denk ik.
Wat vervelend van dat vervelende gevoel bij je VK hopelijk volgende keer beter!
<b>@lorraine82</b>
Wat vervelend dat je jezelf niet zo lekker voelt!
Hopelijk knap je snel op! Je suiker en ijzer gelukkig goed las ik!
Oehhhh dat lijkt wel op een meisje dan! Spannend!!!!
</b>@Suy </b>
Kan me voorstellen dat het zwaar is hoor met al een kleintje!
Gewoon even duidelijk zijn tegen je partner. Mannen zijn vaak
niet zo goed in hints
<b>@kayleight87</b>
Mooi verhaal van je echo! Fijn dat de kleine er goed voor lag.
<b>@Boomberg81 </b>
Nogmaals dank voor het bijhouden van de tabel!
Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!
<b>@Buima</b>
Geen bloedneuzen hier, gelukkig!
Ik heb de kinderkamer al met 11 weken besteld geloof ik maar met 20 ben je vroeg zat.
<b>Over het rhesus negatief positief of zoiets</b>
Ik heb geen idee, ik weet zelfs mijn bloedgroep niet. DAt hebben
ze me allemaal niet verteld. Zal wel goed zijn allemaal denk ik dan maar.
Meiden fijne avond en tot snel!
zondag 15 april 2012 om 22:34
Kayleigh
Wat vervelend dat je een schimmelinfectie hebt! Morgen idd maar even het ziekenhuis bellen. Of gewoon je huisarts? Zo'n infectie gaat niet vanzelf over en moet over zijn voordat je gaat bevallen!
En OOK JOUW ZWANGERSCHAP IS SPECIAAL!!! Je zit gewoon in een leeftijd en omgeving dat meerdere stellen hieraan beginnen en toe zijn. Dat betekend niet dat het dan minder speciaal is. Kop op!
Ja we hebben al veel. Maar nog geen kleertjes etc hoor. Buiten wat we hebben gekregen van de kinderen van mijn klas, familie en vrienden En ik vind marktplaats gewoon leuk! Het is echt een sport!
Mow
Heel veel plezier morgen met in ondertrouw gaan!!!
Lekker hoor dat je minder last van kwaaltjes hebt....dat is toch belangrijk! Kan je wat meer genieten! En de sauna....owww heerlijk! Ik en mijn vriend gaan snel weer eens als ik bevallen ben. Even eruit met z'n tweetjes!
Wat vervelend dat je een schimmelinfectie hebt! Morgen idd maar even het ziekenhuis bellen. Of gewoon je huisarts? Zo'n infectie gaat niet vanzelf over en moet over zijn voordat je gaat bevallen!
En OOK JOUW ZWANGERSCHAP IS SPECIAAL!!! Je zit gewoon in een leeftijd en omgeving dat meerdere stellen hieraan beginnen en toe zijn. Dat betekend niet dat het dan minder speciaal is. Kop op!
Ja we hebben al veel. Maar nog geen kleertjes etc hoor. Buiten wat we hebben gekregen van de kinderen van mijn klas, familie en vrienden En ik vind marktplaats gewoon leuk! Het is echt een sport!
Mow
Heel veel plezier morgen met in ondertrouw gaan!!!
Lekker hoor dat je minder last van kwaaltjes hebt....dat is toch belangrijk! Kan je wat meer genieten! En de sauna....owww heerlijk! Ik en mijn vriend gaan snel weer eens als ik bevallen ben. Even eruit met z'n tweetjes!
maandag 16 april 2012 om 07:39
@Druif... dat dacht ik ook... snel weer eens samen naar de sauna na de bevalling en ik ben nog steeds niet geweest... wordt hoog tijd
Dus ik ga nu maar tijdens de zwangerschap, lekker met z'n tweetjes denk ik.
De eerste 8 weken na de bevalling zag ik het echt nog niet zitten met hechtingen en vloeien en een bikinilijn scheren... en daarna liep de borstvoeding zo goed dat ik echt zoogkompressen nodig had tegen het lekken, niet charmant in de sauna
Dus denk er nog eens over na... en ga binnenkort eens lekker met z'n tweeën weg
De eerste 8 weken na de bevalling zag ik het echt nog niet zitten met hechtingen en vloeien en een bikinilijn scheren... en daarna liep de borstvoeding zo goed dat ik echt zoogkompressen nodig had tegen het lekken, niet charmant in de sauna
Dus denk er nog eens over na... en ga binnenkort eens lekker met z'n tweeën weg
maandag 16 april 2012 om 09:12
@Lichtelijk
Ja maar ik las dat grote temperatuurwisselingen slecht zijn voor de baby. Ivm je bloeddruk. Nu heb ik al een hele lage bloeddruk....
Deze week krijgen we de sleutel van ons nieuwe appartement, week erna verhuizen..... We moeten maar eens kijken
En hechtingen....die heb ik vast niet! *In ontkennende fase zit*
Ja maar ik las dat grote temperatuurwisselingen slecht zijn voor de baby. Ivm je bloeddruk. Nu heb ik al een hele lage bloeddruk....
Deze week krijgen we de sleutel van ons nieuwe appartement, week erna verhuizen..... We moeten maar eens kijken
En hechtingen....die heb ik vast niet! *In ontkennende fase zit*
maandag 16 april 2012 om 09:21
Haha ontkennde fase, daar doe ik ook vrolijk aan mee. Bevalling, bevalling? welke bevalling. ben gewoon nog een half jaar zwanger en dan heb ik opeens een kindje
Mow alvast gelefeliciteerd!
Kayleigh, kan me voorstellen dat het zo voelt, jammer hoor. Wel leuk om het er met anderen over te hebben, maar als het vooral vergelijken is, ik ben veel misselijker/moeier etc. dan lijkt het me inderdaad niet zo leuk.
Wij hebben het nieuws gisteren aan ouders en boers + aanhang van vriend verteld. Ze wisten nog van niets. Schoonpapa was jarig dus die kreeg een kaartje met daarin de echofoto geplakt. Ze wisten even niet wat ze moesten zeggen maar kreeg een dikke knuffel van hem (voor het eerst sinds ik hem ken). Zo leuk. Iedereen is wild enthousiast en waarschijnlijk komt er inderdaad een complete babyuitzet onze kant op Leuk. Op enkele vrienden na is iedereen nu op de hoogte. Heerlijk.
Zo nu lekker aan het poetsen en daarna de tuin in. Hoera voor deeltijdwerk
Mow alvast gelefeliciteerd!
Kayleigh, kan me voorstellen dat het zo voelt, jammer hoor. Wel leuk om het er met anderen over te hebben, maar als het vooral vergelijken is, ik ben veel misselijker/moeier etc. dan lijkt het me inderdaad niet zo leuk.
Wij hebben het nieuws gisteren aan ouders en boers + aanhang van vriend verteld. Ze wisten nog van niets. Schoonpapa was jarig dus die kreeg een kaartje met daarin de echofoto geplakt. Ze wisten even niet wat ze moesten zeggen maar kreeg een dikke knuffel van hem (voor het eerst sinds ik hem ken). Zo leuk. Iedereen is wild enthousiast en waarschijnlijk komt er inderdaad een complete babyuitzet onze kant op Leuk. Op enkele vrienden na is iedereen nu op de hoogte. Heerlijk.
Zo nu lekker aan het poetsen en daarna de tuin in. Hoera voor deeltijdwerk