Ik kan nog steeds de namen van alle bijbelboeken in de juiste volgorde opdreunen. Ben - 24 jaar later - nog steeds geen situatie tegengekomen waarbij dat van nut was/is.
Ik was een stuudje, studeerde graag en veel, met als resultaat prachtige cijfers en in sommige vakken jaren vooruit op de stof. tot ik het uitgaan en jongens ontdekte
@ibi: Ik ga daardoor wel anders naar mezelf kijken ja. Misschien wel in positieve zin, begrip en inzicht voor/in mezelf. En voor anderen (vrienden/collega's) zal dat dan ook zo zijn.
Ik onthou veel van mijn dromen en zoek er ook altijd een betekenis bij. Meestal kan ik 't zelf vertalen, soms zoek ik 't op. Meestal bespreek ik ze met mijn zus.
Van wie kreeg jij je laatste knuffel?
Anoniem_65740
dinsdag 17 april 2012 om 08:25
Vanmorgen in bed van mijn vriend
Wat voor een cijfer geef jij voor afgelopen weekend en waarom?
Een 7. Vriend was vrijdagavond met zn vrienden uit geweest en nogal diep in het glaasje gekeken. En gezien zijn lichamelijke conditie, heeft ie de rest van 't weekend moeten herstellen. Daardoor een bankhangweekendje, terwijl ik best nog wel iets leuks wilde doen. Maar 't was wel heel gezellig samen.
Koop jij wel eens lappen op een markt om er iets leuks van te maken?
nee, paar jaar geleden maakte ik nog wel 'ns zelf knuffelbeesten (fantasiebeesten), maar ik heb ernstige ruzie met m'n naaimachine gekregen. Nu is het 'uit' tussen ons en ben ik ook gestopt met naaien
Stuk wandelen of fietsen, op de bank met een boek of tijdschrift, film kijken, poedelen in de badkamer, mediteren, yoga, sauna. En dan niet alles tegelijk uiteraard, want dan wordt het alsnog heel stressig.
Waarover ging jouw laatste 'diepgaande' gesprek met een vriend of vriendin?
Anoniem_55368
dinsdag 17 april 2012 om 17:40
Elynn
Over haar ontslag, en vervelende dingen daaromtrent