The Never Ending Question deel 85
woensdag 18 april 2012 om 22:59
Oef.. Voor dat gevoel moet ik diep graven. Ik vind mezelf vooral mooi als mijn haar lekker wild en pittig zit en wanneer ik mijn ogen mooi heb opgemaakt. Dan vind ik mezelf mooi. Maar mijn lijf... Baal er enorm van op dit moment. Door de PDS zet mijn buik zich nog meer uit dan normaal, jasses. De laatste keer dat ik me mooi vond had ik een donkerblauw rokje met rare ritsen aan, mijn zwarte tietentruitje ( 85D, komen ze mooi in uit), zwarte panty en bruine leren allstars laarsjes. Mijn haar zat fijn en mijn groene ogen had ik mooi opgemaakt.
Achter welke deur zou jij weleens een kijkje willen nemen?
Achter welke deur zou jij weleens een kijkje willen nemen?
donderdag 19 april 2012 om 05:04
Toen hij nog leefde: bij Mozart thuis, terwijl hij een van mijn favoriete werken componeerde. En misschien bij Lady Gaga, want het zou mij niets verbazen als ze irl gewoon ontzettend burgerlijk is. Dat zou ik graag even willen kunnen bevestigen
Hoeveel boeken lees je ongeveer per week of per maand? (....of per jaar? :s )
Hoeveel boeken lees je ongeveer per week of per maand? (....of per jaar? :s )
donderdag 19 april 2012 om 20:42
Een broek van Levi's die ik me als onzeker 16jarig meisje door de verkoper aan heb laten smeren. Kostte 160 gulden en heb ik 2 keer aangehad. Later de broek kunnen verkopen aan mijn schoonzusje, dus dat scheelt.
Heb jij een gekleurde broek in huis (andere kleur dan blauw/grijs/zwart/wit)?
Heb jij een gekleurde broek in huis (andere kleur dan blauw/grijs/zwart/wit)?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 19 april 2012 om 22:41
Ook die van mij hoor, Ingelke. Is al lang geleden. De knapste jongen van mijn school, liep stiekem met mij hand in hand door de disco. Buiten stiekem gezoend. Zal 't nooit vergeten. En zo nog 3 gevallen, café, gezelligheid, muziek drank enz.
Om de omvang van mijn buik. Lijk wel zwanger. Zie mensen met vraagtekens naar mijn buik staren. Ophouden daarmee.
Wat is de leukste herinnering uit jouw staptijd?
Om de omvang van mijn buik. Lijk wel zwanger. Zie mensen met vraagtekens naar mijn buik staren. Ophouden daarmee.
Wat is de leukste herinnering uit jouw staptijd?
vrijdag 20 april 2012 om 08:24
Julia: knuf....
Geen specifieke herinnering denk ik. Vooral mijn eerste stapjaren waren speciaal: net 15 jaar, mijn eerste breezer in de hand, een volle kroeg, iedereen kent iedereen (en mij ook), mensen kijken en gewoon keihard dansen.
Leuke vraag, blijft staan.
Geen specifieke herinnering denk ik. Vooral mijn eerste stapjaren waren speciaal: net 15 jaar, mijn eerste breezer in de hand, een volle kroeg, iedereen kent iedereen (en mij ook), mensen kijken en gewoon keihard dansen.
Leuke vraag, blijft staan.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 20 april 2012 om 09:16
In leuke kroeg, voelde me helemaal vrij en blij, lekker tegen iedereen aanlullen, iedereen is 'leuk', alles mag en kan, dat sfeertje!
Toen een jongen waar ik mee aan 't kletsen was even naar de wc was, vroeg ik snel aan z'n vriend wat 'high-lights' uit die jongen's leven.
Toen hij terugkwam vd wc liet ik hem nog even kletsen en deed toen net alsof ik een paranormale 'vibe' kreeg uit zijn leven. (* Ik krijg ineens heel sterk het gevoel dat jij binnenkort gaat...reizen...Kan dat kloppen?* etc) Die jongen was he-le-maal onder de indruk door mijn zeer specifieke informatie die ik 'door' kreeg.
Daarna kreeg ik 'vibes' door over dat hij niet teveel moest gaan zweven in zijn leven en goed geaard en nuchter moest blijven omdat er anders wel eens mensen misbruik konden maken van zijn goedgelovigheid. Hij knikte ernstig, waarna ik hem alles opgebiecht heb...! Hebben nog gewoon een gezellige avond gehad!
Leuke vraag; ik laat 'm staan!
Toen een jongen waar ik mee aan 't kletsen was even naar de wc was, vroeg ik snel aan z'n vriend wat 'high-lights' uit die jongen's leven.
Toen hij terugkwam vd wc liet ik hem nog even kletsen en deed toen net alsof ik een paranormale 'vibe' kreeg uit zijn leven. (* Ik krijg ineens heel sterk het gevoel dat jij binnenkort gaat...reizen...Kan dat kloppen?* etc) Die jongen was he-le-maal onder de indruk door mijn zeer specifieke informatie die ik 'door' kreeg.
Daarna kreeg ik 'vibes' door over dat hij niet teveel moest gaan zweven in zijn leven en goed geaard en nuchter moest blijven omdat er anders wel eens mensen misbruik konden maken van zijn goedgelovigheid. Hij knikte ernstig, waarna ik hem alles opgebiecht heb...! Hebben nog gewoon een gezellige avond gehad!
Leuke vraag; ik laat 'm staan!
vrijdag 20 april 2012 om 09:32
Geweldige actie ikbenik!
Wij gingen altijd met een groepje met de auto op zoek naar de leukste feesten. Als er een dj was in noord duitsland welke we graag wilden zien reden we er gewoon naar toe, we bleven dansen tot de vroege uurtjes en gingen daarna pas weer naar huis. Het is meerdere keren gebeurd dat we pas tussen 08.00-10.00uur weer thuis kwamen toen ik een jaar of 16/17 was.
We zijn een keer na het stappen direct doorgegaan naar een recreatieplas in de buurt om lekker in het zonnetje te ontbrakken.
Eigenlijk zijn er heerlijke herrinnering te over aan (en we maken er nog altijd goede herrinneringen bij). Heerlijke nachten waren het!
Wat moet je van jezelf doen maar heb je eigenlijk helemaal geen zin in?
Wij gingen altijd met een groepje met de auto op zoek naar de leukste feesten. Als er een dj was in noord duitsland welke we graag wilden zien reden we er gewoon naar toe, we bleven dansen tot de vroege uurtjes en gingen daarna pas weer naar huis. Het is meerdere keren gebeurd dat we pas tussen 08.00-10.00uur weer thuis kwamen toen ik een jaar of 16/17 was.
We zijn een keer na het stappen direct doorgegaan naar een recreatieplas in de buurt om lekker in het zonnetje te ontbrakken.
Eigenlijk zijn er heerlijke herrinnering te over aan (en we maken er nog altijd goede herrinneringen bij). Heerlijke nachten waren het!
Wat moet je van jezelf doen maar heb je eigenlijk helemaal geen zin in?
vrijdag 20 april 2012 om 12:20