Idee jongenskapsel
dinsdag 17 april 2012 om 15:38
Mijn zoon heeft altijd lang haar gehad, zeg maar tot over z´n oren, het soort kapsel dat je tegenwoordig veel bij jongetjes ziet. Inmiddels is hij bijna zes en vind ik het er een beetje sloom uit zien, vandaar dat ik het flink korter wil laten knippen, maar wel in een leuk model. Hebben jullie ideeën?
dinsdag 17 april 2012 om 15:54
http://www.firanet.nl/kapsels-haarmode/ ... r-jongens/
ik vind de derde (jonen in wit shirt) erg leuk!
ik vind de derde (jonen in wit shirt) erg leuk!
dinsdag 17 april 2012 om 15:56
Hier hetzelfde. Zoon rond die leeftijd ook een stoerder kapsel gegeven, maar geen stekels want dat vind ik persoonlijk niet leuk bij hem. Maar een stuk korter knippen, en dan bovenop een soort kuif. Lekker gel erin en kuif kneden, en dan de zijkant en achterkant kort maar niet echt opgeschoren. Lastig uit leggen, maar dit bevalt hier goed, en vind het ook stoer staan.
dinsdag 17 april 2012 om 16:32
dinsdag 17 april 2012 om 16:58
Zeker geen tondeuse koppie geven, want dat zie je vrijwel alleen in sociaal zwakkere gezinnen en het lijkt me dat dat niet het beeld is dat je op wilt roepen.
Hetzelfde geldt trouwens ook voor haar met heel veel gel erin zodat er van die stekels op hun hoofd ontstaan. Vreselijk lelijk en Tokkie-achtig.
En tenslotte vind ik zelf van dat korte haar dat vanachter in een kruin zit en dan naar voren wordt gekamd (wat je gek genoeg verschrikkelijk veel ziet bij kleine kinderen) ook geen goed idee, want dat staat ontzettend sloom, degelijk en onnatuurlijk vind ik, aangezien dit niet de natuurlijk groeirichting van het haar is en over Justin Bieber-haar nog maar te zwijgen .
Dit vind ik echter wel leuk, maar dat vind jij vast veel te lang:
http://i39.tinypic.com/2uxwpcw.jpg
Hetzelfde geldt trouwens ook voor haar met heel veel gel erin zodat er van die stekels op hun hoofd ontstaan. Vreselijk lelijk en Tokkie-achtig.
En tenslotte vind ik zelf van dat korte haar dat vanachter in een kruin zit en dan naar voren wordt gekamd (wat je gek genoeg verschrikkelijk veel ziet bij kleine kinderen) ook geen goed idee, want dat staat ontzettend sloom, degelijk en onnatuurlijk vind ik, aangezien dit niet de natuurlijk groeirichting van het haar is en over Justin Bieber-haar nog maar te zwijgen .
Dit vind ik echter wel leuk, maar dat vind jij vast veel te lang:
http://i39.tinypic.com/2uxwpcw.jpg
dinsdag 17 april 2012 om 17:24
quote:Kezz schreef op 17 april 2012 @ 16:32:
Ik vind tondeuse-koppies ook een beetje armoedig staan. Zou ik nooit voor kiezen!En ik vind die lange kapsels dan weer meeloperig/wannabe staan. Alleen jongetjes met het gezicht van een model kunnen dat echt hebben. Bij alle andere jongetjes vind ik het maar zielig staan. Alsof hun ouders het niet belangrijk vinden dat ze er verzorgd bij lopen.
Ik vind tondeuse-koppies ook een beetje armoedig staan. Zou ik nooit voor kiezen!En ik vind die lange kapsels dan weer meeloperig/wannabe staan. Alleen jongetjes met het gezicht van een model kunnen dat echt hebben. Bij alle andere jongetjes vind ik het maar zielig staan. Alsof hun ouders het niet belangrijk vinden dat ze er verzorgd bij lopen.
dinsdag 17 april 2012 om 17:31
Hier een zoon met een fris kort koppie, in model gebracht door de kapper met tondeuse. Geen tondeuse-kapsel want daarvoor zit er teveel model in.
En nee.....wij komen zeker niet uit een laag sociaal milieu....
Lang haar bij jongens vind ik vreselijk. Meelopers, wel willen maar niet kunnen, overcompenseren, hoe zal ik het verder eens noemen.
Maar....laat ieder lekker het kapsel kiezen wat bij hem past, bij het type haar en waarbij hij zich goed voelt, toch?
En nee.....wij komen zeker niet uit een laag sociaal milieu....
Lang haar bij jongens vind ik vreselijk. Meelopers, wel willen maar niet kunnen, overcompenseren, hoe zal ik het verder eens noemen.
Maar....laat ieder lekker het kapsel kiezen wat bij hem past, bij het type haar en waarbij hij zich goed voelt, toch?
dinsdag 17 april 2012 om 17:35
quote:KarendeGroot schreef op 17 april 2012 @ 17:31:
Maar....laat ieder lekker het kapsel kiezen wat bij hem past, bij het type haar en waarbij hij zich goed voelt, toch?Dat vind ik dus ook goed van Feline31, dat ze inziet dat het kapsel dat nu weliswaar het meest in de mode is, haar zoons gezicht niet meer optimaal uit de verf laat komen. Dat zouden meer ouders moeten inzien.
Maar....laat ieder lekker het kapsel kiezen wat bij hem past, bij het type haar en waarbij hij zich goed voelt, toch?Dat vind ik dus ook goed van Feline31, dat ze inziet dat het kapsel dat nu weliswaar het meest in de mode is, haar zoons gezicht niet meer optimaal uit de verf laat komen. Dat zouden meer ouders moeten inzien.
dinsdag 17 april 2012 om 17:42
dinsdag 17 april 2012 om 18:13
Bedankt voor de reacties, ik ga de linkjes even bekijken. Maar lang haar alleen voor meelopers? Overcompenseren? Hoezo dan? Ik vind het gewoon hartstikke leuk staan, dat heeft niks te maken met overcompenseren of wat dan ook. Nou ja, ik ga denk ik voor lekker kort aan de zijkanten en een beetje langer en harrie-in-de-warrie bovenop.
woensdag 18 april 2012 om 09:45
http://www.haartrends.net ... 9e2013485edae79970c-popup
Ik vind dit kapsel heel leuk voor jongetjes. Maar misschien is het modelletje te jong om een idee te geven van het kapsel voor jouw kind? Vind lang haar overigens vaak leuker voor jongens dan kort haar of stekeltjes. De tondeuse erover associeer ik net als Iris met sociaal zwakkere gezinnen.
Vind lang haar helemaal niet meeloperig/wannabe model of onverzorgd staan. Vind het wel sekseneutraler dan stekeltjeskapsel, daarbij heb ik vaak het idee dat het jongetje vooral heel 'mannelijk' moet overkomen. Langere kapsels ogen m.i. iets 'liever'.
Ik vind dit kapsel heel leuk voor jongetjes. Maar misschien is het modelletje te jong om een idee te geven van het kapsel voor jouw kind? Vind lang haar overigens vaak leuker voor jongens dan kort haar of stekeltjes. De tondeuse erover associeer ik net als Iris met sociaal zwakkere gezinnen.
Vind lang haar helemaal niet meeloperig/wannabe model of onverzorgd staan. Vind het wel sekseneutraler dan stekeltjeskapsel, daarbij heb ik vaak het idee dat het jongetje vooral heel 'mannelijk' moet overkomen. Langere kapsels ogen m.i. iets 'liever'.