De hoer spelen
woensdag 18 april 2012 om 09:53
woensdag 18 april 2012 om 09:53
quote:very__cherry schreef op 18 april 2012 @ 09:51:
Je bent een hoer, of je bent geen hoer.
De hoer spelen bestaat niet. Behalve als je acteur bent in Miss Saigon, ofzo.Is anders wel een echte Rotterdamse uitdrukking, " de hoer spelen " , voor iemand achter het raam.
Je bent een hoer, of je bent geen hoer.
De hoer spelen bestaat niet. Behalve als je acteur bent in Miss Saigon, ofzo.Is anders wel een echte Rotterdamse uitdrukking, " de hoer spelen " , voor iemand achter het raam.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 18 april 2012 om 10:11
Willem wat ben jij triest zeg...
Waarom open je continu van dit soort topics waar (naar mijn idee) niemand op zit te wachten?
Vervolgens baseer je deze op aannames die je niet kunt staven...
Je begint steeds meer en meer op Martin te lijken, is dat wat je wilt dan?
Ik vraag me echt af waarom? Wat beweegt je? Zit je thuis al glunderend in je handen te wrijven bij al weer het volgende topic idee? Speur je de hele dag naar ranzige dingen die je kunt plaatsten? Wat gaat er om in jouw hoofd dat je hiertoe aanzet? Ik ben echt reuze benieuwd..
Zou je die vragen (willen) kunnen beantwoorden?
Waarom open je continu van dit soort topics waar (naar mijn idee) niemand op zit te wachten?
Vervolgens baseer je deze op aannames die je niet kunt staven...
Je begint steeds meer en meer op Martin te lijken, is dat wat je wilt dan?
Ik vraag me echt af waarom? Wat beweegt je? Zit je thuis al glunderend in je handen te wrijven bij al weer het volgende topic idee? Speur je de hele dag naar ranzige dingen die je kunt plaatsten? Wat gaat er om in jouw hoofd dat je hiertoe aanzet? Ik ben echt reuze benieuwd..
woensdag 18 april 2012 om 10:18
quote:Anthonius schreef op 18 april 2012 @ 10:11:
Ik vraag me echt af waarom? Wat beweegt je? Zit je thuis al glunderend in je handen te wrijven aan je pemel te friemelen bij al weer het volgende topic idee? Speur je de hele dag naar ranzige dingen die je kunt plaatsten? Wat gaat er om in jouw hoofd dat je hiertoe aanzet? Ik ben echt reuze benieuwd..
Ik vraag me echt af waarom? Wat beweegt je? Zit je thuis al glunderend in je handen te wrijven aan je pemel te friemelen bij al weer het volgende topic idee? Speur je de hele dag naar ranzige dingen die je kunt plaatsten? Wat gaat er om in jouw hoofd dat je hiertoe aanzet? Ik ben echt reuze benieuwd..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 18 april 2012 om 10:21
http://forum.viva.nl/forum/quote_message/11722115/5
Hier legt Willem uit waarom hij doet wat hij doet.
Hier legt Willem uit waarom hij doet wat hij doet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 18 april 2012 om 11:16