Budget themafeest tips

18-04-2012 21:54 43 berichten
Dag mede-forummers,

Ik geef binnenkort een themafeestje. Doe ik meestal twee keer per jaar. Nu heb ik dit keer een dierenthema. De outfits zullen het probleem niet zijn, maar de decoratie valt toch een beetje tegen.

Het is gewoon bij mij in huis, het mag over de top en flink aangekleed, maar het liefst zo goedkoop mogelijk. Hapjes hoeft niet perse, of het moet weinig moeite zijn. Ik wilde een euro of 50 besteden. Aan de decoratie dan, drinken en eten doe ik samen met twee vrienden die meedoen. Die zijn creatief, dus kunnen bv al een muurschildering op lakens maken.

Zelf had ik al bedacht, houten stokken zoeken in het bos, zo lang mogelijk, die met touw aan elkaar binden en langs de muren zetten, beetje als een kooi/kinderboerdeij idee. Legernet aan het plafond, maar die zijn nog best duur.

Ik wilde graag een hooibaal of twee neerleggen maar daar is vriend het niet mee eens vanwege de stof die er vanaf komt.

Ik geef altijd een prijs aan de leukst verkleedste, zodat mensen net wat meer moeite doen op de outfit.

Hebben jullie nog leuke tips, ideetjes, etc, die zo goedkoop mogelijk zijn? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ijsblokjes maken in de vorm van een of ander beest, is dat wat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.carnavals-shop ... iezel-decoratie/vleermuis
Dat kan ik ook nog gaan uitpuzzelen, maar die gebruiken we meestal niet, dus daar hoef ik denk ik de moeite niet voor te doen.

De balonnendieren maken is erg leuk, net als de maskers, en de dierenprint bekers maakt het ook gelijk een stuk meer af.

vriend gaat een spoorzoekertje spoor maken, en aan het einde van de rit zit hij dan te wachten met de hond, die er uiteraard met dit feest wel bij mag zijn. Er worden bordjes gemaakt met "verboden de hond te voeren"
Ik heb ook nog wel wat beestjes van halloween, die kan ik weer tevoorschijn halen.

Man, wat hou ik toch van themafeestjes..de verzameling word steeds groter..
http://www.depa.nl/catalo ... /17661971/Buigrietje.html
Ik vond altijd van mezelf dat ik veel, zoniet alles kon vinden op google. maar je bent een stuk beter als ik Bianca...(ik hoopte al dat je hier even kwam kijken/helpen)
Hebben ze een Action in je buurt? Het ultieme cadeau is toch wel een hele partij badeendjes, vind ik.
Bij een spelotheek kan je voor een habbekrats veel themamateriaal huren.
http://www.icadeau.nl/nl/ ... NOBxOyev68CFYOJDgodpQnRyA

Ook leuk om in een emmer/ teil of vaas te doen als versiering.
Action, uiteraard vaste stop voor een feestje. Badeendjes staan er ook nog een zooi in de badkamer, die krijgen we constant van moeder en zus dus die kunnen we ook rond laten slingeren. Ook al niet aan gedacht.
Misschien kan je moeder bij de kringloop aan Ezeltje Prik komen.
Morgen moeder eens bellen en een verlanglijstje doorgeven. Die vind het net zo leuk om mee te zoeken. Draaft een beetje door, net als ik, en dat maakt het alleen maar leuker. Die komt dan weer met originele dingen aan.

Met het "vroeger was alles beter" feestje had ze allemaal van die gehaakte kleedjes, retro mandjes, blikken, enz enz., Ook erg leuk.
Ik duik mijn bed in, morgen weer op tijd op.

Alvast bedankt en ik kom morgen nog eens kijken of er nog leuke tips zijn bijgekomen.

Welterusten.
wat leuk missloki, als ik het goed onthouden heb weet ik wie je moeder is doe je haar de hartelijke groetjes van me?
Opblaasbadje in huis! Flesjes bier en badeendjes erin, hop.
Hoi Ikbenik, je weet wel wie mijn moeder is, zit hier ook. Ik zal haar zeker de groetjes doen!

Opbllasbadje is een leuk plan, maar niet handig, kleine tuin en in huis gaat denk ik misschien wel mis.
MissLoki: veel plezier met je feestje, de voorpret heb je zeker al
Dank je wel Carenza, de voorpret is er zeker, nu helemaal met al deze tips.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven