eenmaal daags
donderdag 19 april 2012 om 01:50
donderdag 19 april 2012 om 20:39
vrijdag 20 april 2012 om 18:02
Amand, is je topic aan het doodbloeden? Ik was hier gisteren, en ben vandaag de eerste die post.
En bewijst dit nou dat dit topic werkt en we allemaal heel druk zijn met ons RL? Of juist dat we toch stiekem heel veel op andere topics posten omdat dit niet / te weinig loopt?
*vraagt ondertussen zich af of ze hier ooit nog antwoorden gaat krijgen*
En bewijst dit nou dat dit topic werkt en we allemaal heel druk zijn met ons RL? Of juist dat we toch stiekem heel veel op andere topics posten omdat dit niet / te weinig loopt?
*vraagt ondertussen zich af of ze hier ooit nog antwoorden gaat krijgen*
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
vrijdag 20 april 2012 om 18:03
quote:Akakia schreef op 20 april 2012 @ 18:02:
Amand, is je topic aan het doodbloeden? Ik was hier gisteren, en ben vandaag de eerste die post.
*vraagt ondertussen zich af of ze hier ooit nog antwoorden gaat krijgen*Ik ga voor optie 2! Heb zelfs Amand veel zien posten in een ander topic!
*vraagt ondertussen zich af of ze hier ooit nog antwoorden gaat krijgen*Ik ga voor optie 2! Heb zelfs Amand veel zien posten in een ander topic!
vrijdag 20 april 2012 om 18:36
Ik quote mijn eigen post maar even:quote:amand1969 schreef op 13 april 2012 @ 21:49:
Geweldig zo'n post-forumaddiction-leven!
quote:merano schreef op 13 april 2012 @ 23:36:
[...]
Flikker op, zeg. Wat een flauwekul...
Geweldig zo'n post-forumaddiction-leven!
quote:merano schreef op 13 april 2012 @ 23:36:
[...]
Flikker op, zeg. Wat een flauwekul...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
vrijdag 20 april 2012 om 21:12
quote:Akakia schreef op 20 april 2012 @ 18:02:
En bewijst dit nou dat dit topic werkt en we allemaal heel druk zijn met ons RL? jaquote:Of juist dat we toch stiekem heel veel op andere topics posten omdat dit niet / te weinig loopt?jaquote:*vraagt ondertussen zich af of ze hier ooit nog antwoorden gaat krijgen*ja
En bewijst dit nou dat dit topic werkt en we allemaal heel druk zijn met ons RL? jaquote:Of juist dat we toch stiekem heel veel op andere topics posten omdat dit niet / te weinig loopt?jaquote:*vraagt ondertussen zich af of ze hier ooit nog antwoorden gaat krijgen*ja