Java, Bali, Lombok > hoeveel dagen?

12-03-2012 17:14 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan 23 dagen naar Indonesië.

We willen graag naar Yogyakarta, Bali en Lombok en/of gili eilanden. We hebben een retourtje Denpasar.

23 dagen - 3 reisdagen heen en terug = 20 dagen vakantie.

Ik twijfel hoe lang we overal heengaan omdat ik natuurlijk niet van te voren weet hoe leuk het is of hoe lang we denken nodig te hebben. Misschien hebben jullie daar wel een beter idee over. Ik snap wel dat dat persoonlijk is maar ik hoop toch op wat tips hoe lang jullie er zijn geweest.

Ik denk zelf nu aan:

- 7 dagen Bali

- 6 dagen Yogya

- 4 Lombok (vinden jullie Lombok echt de moeite of kan ik deze dagen beter verspreiden over de andere bestemmingen?)

- 3 Gili's om te chillen/niks doen (of is korter meer dan zat omdat het zo klein is?)

Het is ook lastig in te schatten hoeveel reistijd er nog tussendoor komt van eiland naar eiland. Optie zou kunnen zijn om te vliegen van Bali naar Yogya en vandaar uit naar Lombok en van Lombok zouden we weer kunnen vliegen terug naar Denpasar.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Joh, tempo doeloe!

Waarom zo'n haast.
Ander vraagje:

We willen graag richting Malang en de Bromo en we willen vanaf Java vliegen naar Lombok omdat dat het snelst is. Nu heb ik gekeken naar tickets maar het handigst is om te vliegen vanaf Yogja. Het is niet handig om steeds heen en weer te reizen, dus aankomen op Yogja dan richting Malang/Bomo en dan weer terug naar Yogja....

Dus..

Twijfel om Malang en Bromo maar over te slaan en alleen in de buurt van Yogja te blijven omdat dat handiger is ivm het vliegen naar Lombok.

Zijn er in de buurt van Yogja ook mooie vulkanen? Of is de Bromo echt zo geweldig dat we die gezien 'moeten' hebben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven