Vrekkentopic - Deel V
donderdag 19 april 2012 om 13:05
Net gevrekt bij de DA. Zag toevallig scheermesjes GTA hangen van Wilkinson Hydro 5, een scheerapparaat met 2 mesjes. Kost wel 12.99 maar 100% geld terug. Geldiig tot 30-05-2012
En voor de kat Purina One gehaald, dus weer twee GTA's klaarliggen voor de post.
En voor de kat Purina One gehaald, dus weer twee GTA's klaarliggen voor de post.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 19 april 2012 om 13:49
quote:Fame schreef op 19 april 2012 @ 13:05:
Net gevrekt bij de DA. Zag toevallig scheermesjes GTA hangen van Wilkinson Hydro 5, een scheerapparaat met 2 mesjes. Kost wel 12.99 maar 100% geld terug. Geldiig tot 30-05-2012
En voor de kat Purina One gehaald, dus weer twee GTA's klaarliggen voor de post.oeh, die van de scheermesjes ga ik ook even checken!
En voor de kat Purina One gehaald, dus weer twee GTA's klaarliggen voor de post.oeh, die van de scheermesjes ga ik ook even checken!
donderdag 19 april 2012 om 13:52
donderdag 19 april 2012 om 13:57
quote:gizz schreef op 19 april 2012 @ 13:52:
http://www.2wekentest.nl/
Gratis een proeftube sensodyne aan te vragen.Al binnen
http://www.2wekentest.nl/
Gratis een proeftube sensodyne aan te vragen.Al binnen
donderdag 19 april 2012 om 14:07
Wij zijn bij de NUON weggegaan en gaan in op de aktie van de Consumentenbond. Dat scheelt ons maar liefst dikke 30 euro per maand.
En nee, we krijgen geen boete. Ons contract loopt dit jaar af en de Consumentenbond neemt het dan automatisch over.
We zagen net een tabel van alle energiebedrijven en de Nuon is echt de duurste.
En nee, we krijgen geen boete. Ons contract loopt dit jaar af en de Consumentenbond neemt het dan automatisch over.
We zagen net een tabel van alle energiebedrijven en de Nuon is echt de duurste.
donderdag 19 april 2012 om 14:14
Goedkoop broodbeleg:
Stoof 3 in dunne halve ringen gesneden uien met wat balsamicoazijn en wat honing. Plus een theelepel oregano en een klein beetje gemalen komijn plus gemalen koriander.
Lekker lang op heel laag vuur. Ik deed ongeveer 40 minuten.
Bewaren in zo'n keramieken pannetje in de koelkast.
Echt heerlijk op brood met wat oude kaas.
(of zonder kaas als je heel zuinig wilt doen)
Momenteel zijn de uien echt cheap.
Stoof 3 in dunne halve ringen gesneden uien met wat balsamicoazijn en wat honing. Plus een theelepel oregano en een klein beetje gemalen komijn plus gemalen koriander.
Lekker lang op heel laag vuur. Ik deed ongeveer 40 minuten.
Bewaren in zo'n keramieken pannetje in de koelkast.
Echt heerlijk op brood met wat oude kaas.
(of zonder kaas als je heel zuinig wilt doen)
Momenteel zijn de uien echt cheap.
donderdag 19 april 2012 om 14:16
quote:Rainbow01 schreef op 19 april 2012 @ 14:10:
ok wie is dan de goedkoopste energieleverancier?
Dat ligt eraan of je kiest voor een vaste prijs of voor variabel.
Ook maakt de duur van je contract wat uit voor de prijs.
Je kunt op gaslicht.com een en ander invullen en dan verschijnen de voor jou gunstigste leveranciers.
(jaja, ben hier zelf lang mee bezig geweest, vond het lastig, maar uiteindelijk is het toch niet zo moeilijk gebleken)
ok wie is dan de goedkoopste energieleverancier?
Dat ligt eraan of je kiest voor een vaste prijs of voor variabel.
Ook maakt de duur van je contract wat uit voor de prijs.
Je kunt op gaslicht.com een en ander invullen en dan verschijnen de voor jou gunstigste leveranciers.
(jaja, ben hier zelf lang mee bezig geweest, vond het lastig, maar uiteindelijk is het toch niet zo moeilijk gebleken)
donderdag 19 april 2012 om 15:35
Yeahhh, ik was een uitverkorene van Lensway 
Gelijk even een montuurtje besteld.
Toevallig net een begin van het jaar een nieuwe bril gekocht bij de opticien en toen hoorde ik dat 'vlinderbrillen' weer helemaal in komen. Heb er eentje gepast, vond het erg gaaf, maar net iets té..
Nu bij Lensway wel een vlindermontuurtje aangeschaft!
Ben benieuwd!
Gelijk even een montuurtje besteld.
Toevallig net een begin van het jaar een nieuwe bril gekocht bij de opticien en toen hoorde ik dat 'vlinderbrillen' weer helemaal in komen. Heb er eentje gepast, vond het erg gaaf, maar net iets té..
Nu bij Lensway wel een vlindermontuurtje aangeschaft!
Ben benieuwd!
donderdag 19 april 2012 om 15:36
heb wel eens een kappersbon gehad en die mocht ik alleen gebruiken bij afspraken door de weeks (dus niet in het weekend of tijdens koopavonden), was voor mij niet handig en stond ook niet duidelijk op de site vermeld.
misschien even rekening mee houden bij die kapperspas. (zie het daar ook niet staan namelijk). Helaas geen kappers bij mij in de omgeving.
misschien even rekening mee houden bij die kapperspas. (zie het daar ook niet staan namelijk). Helaas geen kappers bij mij in de omgeving.
donderdag 19 april 2012 om 15:40
Bij Kruithof optiek gratis proefset zachte lenzen
http://www.kruithof-optiek.nl/
ze zitten in rotterdam, spijkenisse, rozenburg en barendrecht. Coupons staan op de website. Ook kortingscoupon voor zonnebril op sterkte. Zelf 9 jaar geleden mijn ogen laten laseren en daar nog heel gelukkig mee, dus deze actie niet nodig.
@ misskerss: gefeliciteerd met het nieuwe montuur!
http://www.kruithof-optiek.nl/
ze zitten in rotterdam, spijkenisse, rozenburg en barendrecht. Coupons staan op de website. Ook kortingscoupon voor zonnebril op sterkte. Zelf 9 jaar geleden mijn ogen laten laseren en daar nog heel gelukkig mee, dus deze actie niet nodig.
@ misskerss: gefeliciteerd met het nieuwe montuur!
donderdag 19 april 2012 om 15:46
donderdag 19 april 2012 om 15:57
Voor wie niet heeft meegedaan/gewonnen: brillen met 50% korting: www.lensway.nl/halveprijs
donderdag 19 april 2012 om 15:59
Sinds lange tijd had ik een veel te duur internetabonnement waar op bespaart kon worden, maar door omstandigheden (en laksheid ) was het daar nog niet van gekomen.
Vanmiddag ben ik er toch eindelijk eens voor gaan zitten en het was de moeite waard.
Heb mijn internetabonnement, bij dezelfde provider, om kunnen zetten waardoor ik de aankomende twee jaar maar liefst ¤ 390,00 bespaar!!
Het eerste jaar scheelt dat per maand ¤ 23,50, tweede jaar ¤ 9,00.
Ok, ze hebben me heel lang een poot weten uit te draaien, maar ben nu superblij!
Het motiveert in ieder geval wel om ook andere zaken eens onder de loep te nemen, alleen vind ik dat ook wel een beetje eng; geen van beide hier zijn financiële wonders namelijk (ben altijd bang dat ik iets over het hoofd zie).
Ook heb ik een nog bijna complete Postcode Loterij-agenda met kortingsbonnen.
De categoriën zijn winkelketens, eten en drinken, pretparken en dierentuinen, sport en avontuur, theater en concerten, thermen/beauty, reizen/camping/hotels, beurzen, muzea en overige bezienswaardigheden.
Mocht iemand interesse hebben in bepaalde bonnen, laat maar horen!
Vanmiddag ben ik er toch eindelijk eens voor gaan zitten en het was de moeite waard.
Heb mijn internetabonnement, bij dezelfde provider, om kunnen zetten waardoor ik de aankomende twee jaar maar liefst ¤ 390,00 bespaar!!
Het eerste jaar scheelt dat per maand ¤ 23,50, tweede jaar ¤ 9,00.
Ok, ze hebben me heel lang een poot weten uit te draaien, maar ben nu superblij!
Het motiveert in ieder geval wel om ook andere zaken eens onder de loep te nemen, alleen vind ik dat ook wel een beetje eng; geen van beide hier zijn financiële wonders namelijk (ben altijd bang dat ik iets over het hoofd zie).
Ook heb ik een nog bijna complete Postcode Loterij-agenda met kortingsbonnen.
De categoriën zijn winkelketens, eten en drinken, pretparken en dierentuinen, sport en avontuur, theater en concerten, thermen/beauty, reizen/camping/hotels, beurzen, muzea en overige bezienswaardigheden.
Mocht iemand interesse hebben in bepaalde bonnen, laat maar horen!
donderdag 19 april 2012 om 16:06
quote:Mugske schreef op 19 april 2012 @ 15:36:
heb wel eens een kappersbon gehad en die mocht ik alleen gebruiken bij afspraken door de weeks (dus niet in het weekend of tijdens koopavonden), was voor mij niet handig en stond ook niet duidelijk op de site vermeld.
misschien even rekening mee houden bij die kapperspas. (zie het daar ook niet staan namelijk). Helaas geen kappers bij mij in de omgeving.Jammer Mugske, misschien iemand anders. Staat alleen op de bon dat bij een aantal kappers het maken van een afspraak verplicht is en dat je op de site van betreffende kapsalon moet kijken voor het telefoonnummer, actuele openingstijden en prijzen.
misschien even rekening mee houden bij die kapperspas. (zie het daar ook niet staan namelijk). Helaas geen kappers bij mij in de omgeving.Jammer Mugske, misschien iemand anders. Staat alleen op de bon dat bij een aantal kappers het maken van een afspraak verplicht is en dat je op de site van betreffende kapsalon moet kijken voor het telefoonnummer, actuele openingstijden en prijzen.
donderdag 19 april 2012 om 16:33
quote:lydiam1 schreef op 19 april 2012 @ 15:46:
Zou die actie van Wilkinson ook gelden als je een paar maanden geleden al mee hebt gedaan met een actie van hun via de Etos? (waar ik niet het volledige bedrag van terug heb gekregen en ook nog steeds geen antwoord op mijn mailtjes.... grrrr...)je zou even moeten kijken of het om dezelfde actie gaat. Hij is namelijk niet winkelgerelateerd volgens mij.
Zou die actie van Wilkinson ook gelden als je een paar maanden geleden al mee hebt gedaan met een actie van hun via de Etos? (waar ik niet het volledige bedrag van terug heb gekregen en ook nog steeds geen antwoord op mijn mailtjes.... grrrr...)je zou even moeten kijken of het om dezelfde actie gaat. Hij is namelijk niet winkelgerelateerd volgens mij.