Kindvrij - Het nieuwste deel

09-02-2012 17:52 2523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met trots presenteren wij het nieuwste deel Kindvrij

Inbrekers, meelezers en alle andere mensen van dit forum: kom d'r bij, kom d'r bij. Kumbayaaaa.
Hiem, leuk!

Als kinderloze kun je in principe elk weekend.
quote:snjokorn schreef op 19 april 2012 @ 11:50:

[...]

Het levert me wel een vrije dag op..Dat is fijn Snjo! Hebben jullie veel van dat soort vrije dagen in IJsland? Meer dan bij ons?
quote:lamystere schreef op 19 april 2012 @ 13:28:

Hiem, leuk!

Als kinderloze kun je in principe elk weekend. Wat hebben wij toch een heerlijk vrij leven
Lun heeft me aangestoken, ik ga even op bed liggen en oefeningen doen een tukkie doen.

Was vanochtend al erg vroeg wakker en heb best wel veel gedaan vanochtend, dus ik heb mijn rust wel even nodig.

Sorry Vien en Snjo en andere werkenden, ik zal aan jullie denken zo....
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het is dat er zometeen een vriendin langs komt anders had ik vanmiddag ook vast een tukkie gedaan. 5 uur opstaan is niet goed voor een mens. Gelukkig mag ik morgen weer uitslapen tot half 8
quote:himalaya schreef op 19 april 2012 @ 12:55:

Net even 2 overnachtingen geboekt op de Drentse Hondsrug. Een jaar geldig, inclusief ontbijtbuffet, gebruik sauna, 1 uur bowlen en diverse kaartjes met fiets- en wandelroutes. En dat alles voor 79,-. Daar moet het komende jaar wel een plekje voor te vinden zijn!Dat klinkt goed!! Ik zal de zomer (lente) richting Drenthe sturen...
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:gierzwaluw33 schreef op 19 april 2012 @ 13:29:

[...]

Dat is fijn Snjo! Hebben jullie veel van dat soort vrije dagen in IJsland? Meer dan bij ons?

Ehm, witte donderdag en goede vrijdag zijn officiele vrije dagen (hoor je mij niet over klagen), de 3de donderdag van april is het dus de eerste zomerdag. 1 mei is een vrije dag en 17 juni (onafhankelijkheidsdag) en dan de eerste maandag van augustus (bankholiday). 24 december zijn de meeste mensen na 12.00 uur vrij en 31 december ook. Hemelvaartdag en pinksteren zijn ook vrije dagen.

't Is hier (helaas) niet zo dat je compensatiedagen krijgt als 1 van de feestdagen (kerst) op een zaterdag of zondag valt.
quote:himalaya schreef op 19 april 2012 @ 13:43:

Lun heeft me aangestoken, ik ga even op bed liggen en oefeningen doen een tukkie doen.

Was vanochtend al erg vroeg wakker en heb best wel veel gedaan vanochtend, dus ik heb mijn rust wel even nodig.

Sorry Vien en Snjo en andere werkenden, ik zal aan jullie denken zo....
quote:gierzwaluw33 schreef op 19 april 2012 @ 13:31:

[...]

Wat hebben wij toch een heerlijk vrij leven Zekers
Jeeeej, het is officieel bekend gemaakt (zit nu naar het nieuws te luisteren). De zomer en winter zijn "aan elkaar gevroren" (vannacht dus nachtvorst gehad) en dat betekent volgens oude folklore/sage dat het een goede zomer gaat worden (eerst zien dan geloven).
snjo, je zit lekker op je praatstoel vandaag.
Dat komt door de vastgevroren zomer Kus!
quote:kusunum schreef op 19 april 2012 @ 14:04:

snjo, je zit lekker op je praatstoel vandaag.Ik weet niet wie de schuldige is maar íemand heeft de goeie (of juist de verkeerde) knop bij me ingedrukt
Laat ik het dan ook maar gelijk bekennen...... ik heb helemaal geen zin om m'n huis fotoshootproof te maken (heb verdorie net een logeerbed opgemaakt alleen omdat dat er leuker uitziet op een foto)... de katten vinden het trouwens wél leuk.
Bij de weg: over 160 en een beetje berichten (en die halen we vanavond, als Snjo zo door gaat.. ) moet er weer een nieuw topic geopend worden.

Wie gaat het doen, wie heeft het nog niet gedaan?

Snjo? Lunax?

Wel met een leuk en passend plaatje graag, gewoon omdat het weer kan
Aan Snjo de eer. Heeft ze even weer een reden om te woggen van het huis fotoproof maken
*gaat plaatjes zoeken* (maar belooft verder nog niets).
quote:snjokorn schreef op 19 april 2012 @ 13:56:

[...]

Ehm, witte donderdag en goede vrijdag zijn officiele vrije dagen (hoor je mij niet over klagen), de 3de donderdag van april is het dus de eerste zomerdag. 1 mei is een vrije dag en 17 juni (onafhankelijkheidsdag) en dan de eerste maandag van augustus (bankholiday). 24 december zijn de meeste mensen na 12.00 uur vrij en 31 december ook. Hemelvaartdag en pinksteren zijn ook vrije dagen.

't Is hier (helaas) niet zo dat je compensatiedagen krijgt als 1 van de feestdagen (kerst) op een zaterdag of zondag valt.Die compensatiedagen heb ik helaas niet. Misschien anderen weer wel? Koninginnedag valt dit jaar ook op mijn roostervrije maandag.
Ik heb ook geen compensatiedagen hoor. Ik krijg wel 2e paas-/pinksterdag etc uitbetaald omdat die vallen op een dag die ik normaal zou werken.
quote:gierzwaluw33 schreef op 19 april 2012 @ 14:19:

[...]

Die compensatiedagen heb ik helaas niet. Misschien anderen weer wel? Koninginnedag valt dit jaar ook op mijn roostervrije maandag.Volgens mij is het in Zwitserland zo geregeld dat je compensatiedagen krijgt.
Hebben jullie deze ad childfree cabin al eens gezien??
quote:snjokorn schreef op 19 april 2012 @ 14:56:

Hebben jullie deze ad childfree cabin al eens gezien?? Kids will be whisked away on a magic carpetride (in een blauwe plastic bak op de kofferband!)
quote:snjokorn schreef op 19 april 2012 @ 16:53:

[afbeelding]

*grijns* die ene is gewoon lekker onder het dekbed gekropen, slimme kat!

@Vien: Ik heb een heerlijk tukje voor je gedaan. Het jammere is wel dat ik nu namens jou in mijn droom ruzie heb gemaakt met mijn moeder over pasta met spekjes en geitenkaas. Heb jij gisteren toevallig of ga je vanavond iets eten met spekjes en geitenkaas? Dan kan ik mijn droom misschien verklaren
quote:Lunax schreef op 19 april 2012 @ 17:43:

[...]

Kids will be whisked away on a magic carpetride (in een blauwe plastic bak op de kofferband!)Ik vond hem leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven