Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Eens met toppertje... Ik ben een "nieuw forummer" en vind apro's post juist getuigen van openheid en meer.

Gelukkig dat we de goedkeuring van plurque niet nodig hebben...

Kom net van een heerlijke date met N2... Was ge wel dig! Kan er weer paar weken tegen
..
@dame ik herken wel een beetje wat je zegt die nr 2 voor de seks zonder al te diepe gevoelens..maar toch merk ik dat, ondanks het feit dat ik alleen maar knetterende seks heb met nr2 en niet al te diepe gesprekken, ik toch dat er langzaam maar zeker meer bij komt kijken. Verliefdheid is een groot woord maar zomaar vervangbaar is hij niet daar is hij te bijzonder voor geworden....de seks wordt ook steeds intenser...

@iddan ja wat betreft dat menstrueren...blijft ellendig. Bij mij valt het altijd op momenten dat nr2 en ik allebei tijd hebben. We spreken dan wel af en verwen ik hem gewoon extra...ook lekker maar geeft voor ons beiden niet de optimale bevrediging. Afspreken voor alleen een goed gesprek doen wij niet...

Morgen zie ik mijn nr2 weer. Wat een heerlijke mailtjes heeft hij mij vandaag gestuurd....flink opgewarmd ben ik iig al!😉

Trouwens sinds vandaag een heel leuk msn contact met voormalig potentiele nr 3. Hij haakte week geleden af, kon het vreemdgaan toch niet handelen met zijn nr1 enz. Maar wij hadden al een ontzettend leuk contact via de mail. Met hem dus wel een gezellige date volgende week zonder seks. Meer vriendschappelijk.. Voelt overigens wel gevaarlijker, dit is een leuke man waarvoor ik waarschijnlijk makkelijk meer gevoelens kan ontwikkelen.....kan nog ingewikkeld worden...en dan toch doen he.....waar begin ik aan....
@ suzy, je hebt het er maar druk mee
Mac! Wat leuk om jou weer eens niet-live te zien Hoe gaat het met je? Dat is echt het langst geleden zeg. Marjo, we hebben elkaar wel eens 'gezien' hier, maar ook alweer long time ago. Hoe gaat het inderdaad met iedereen?

Stew: het was wel even schrikken zeg, toen ik las dat het met je huwelijk niet de goede kant op gaat. Wat een moeilijke beslissing moet dit voor je zijn; allereerst om met je minnaar te stoppen, maar ook je te realiseren dat je huwelijk niet is wat je dacht dat het was. Daarin herken ik mezelf wel een beetje. Je vroeg me of ik het, nu in retrospectief, anders zou hebben gedaan. Ik denk het niet. Het was in mijn geval ook niet zo dat ik gevoelens had voor minnaar, en ook met hem ben ik redelijk op tijd 'gestopt', maar voor mijn gevoel stond dat los van mijn relatie. Ik weet dat dat tegenstrijdig klinkt, maar er liepen gewoon 2 processen in mijn leven, waarvan de een de ander wel wat aanjoeg (de katalysator van Haddock red.), maar voor mijn gevoel heb ik echt oprecht voor mijn relatie gevochten, hebben we er allebei kei- en keihard aan gewerkt, maar ging het gewoon niet meer. We hielden (houden!) nog steeds heel veel van elkaar, maar we willen wat anders van het leven denk ik. Die realisatie kwam op een moment zodanig dat ik er niet meer omheen kon. Ik voelde echt dat het niet anders meer kon. En dat lijk in nu bij jou ook te herkennen, of heb ik het mis? En oh boy, wat is dat een alles omvattend, beklemmend maar ook onoverkomelijk gevoel. Ik heb zo met je te doen Stew, en ik zou willen dat ik iets kon doen om het draaglijker voor je te maken, maar ik weet ook dat dat er niet is. Dat dit een gevoel is waar je wat mee moet, waar je doorheen moet, en wat de komende tijd allerlei wendingen zal nemen waar je soms wel maar soms ook niet op zit te wachten. Maar ik weet wel dat jij je er doorheen zult slaan, welke kant het ook steeds weer in zal gaan. Dus om terug te komen op je vraag: Nee, ik heb mijn gevoel gevolgd toen, en in retrospectief zou ik dat zo weer doen. Dikke kus, take care, en we spreken elkaar vast nog!
Nop:

Aphro, lieverd... blijf vooral lekker schrijven.. ik weet dat jij heel erg bezig bent met spiegels.. en ik weet dat je hier niet alles neer kunt pennen. Ik zal de reactie van Plurk (leuke naam) maar zien als eeeh positieve, opbouwende kritiek ofzo.. het komt er alleen een beetje rottig uit.

Iddan, er zijn 2 redenen om een date af te zeggen:

1 je ligt op sterven

2 je bent ongesteld (al schijn je iets beppie achtigs te kunnen gebruiken maar daar heb ik geen ervaring mee)

Ik ben ook nier verliefd. Vind mijn minnaars helemaal da bomb (al weet ik amper nog hoe ze ruiken en voelen) maar van diepe verliefdheid is geen sprake. En ook al wil ik even niet zonder ze.. ze zijn wel vervangbaar.

Bkstr
quote:Rooss4 schreef op 19 april 2012 @ 23:24:

Nop:

Aphro, lieverd... blijf vooral lekker schrijven.. ik weet dat jij heel erg bezig bent met spiegels.. en ik weet dat je hier niet alles neer kunt pennen. Ik zal de reactie van Plurk (leuke naam) maar zien als eeeh positieve, opbouwende kritiek ofzo.. het komt er alleen een beetje rottig uit.

Das ook een wijze om het te bekijken.. Maar Aphro.. er bestaat een negeer knopje.. die bij Plurk gewoon aanklikken dan zie je dat soort vreemde opmerkingen niet meer..

Iddan, er zijn 2 redenen om een date af te zeggen:

1 je ligt op sterven

2 je bent ongesteld (al schijn je iets beppie achtigs te kunnen gebruiken maar daar heb ik geen ervaring mee)

:Beppie... Niet aan beginnen...
Beetje mosterd misschien... maar dat ligt niet aan Stew:quote:stewardess schreef op 18 april 2012 @ 14:47:

Minnaar en ik hebben afscheid genomen. Ik wil mijn huwelijk afsluiten op een manier waardoor ik niet vertroebeld ben met nr 2 in gedachten. Ik slaap niet meer, heb er maagpijn van en walg van mezelf . Over pure seks heb ik geen schuldgevoel, maar de gevoelens voor hem maken dat ik in zo'n spagaat zit . Ik kan dat gewoon niet.

Wow Stew.... nu snap ik wel waarom je zo enthousiast in één streep die piste af wilde en met deze minnaar geen zin had om te remmen...

Wel heel goed om je besluit te nemen, zonder je minnaar in de buurt; het is een heftig proces waar je zelf doorheen moet, met stappen die je intrinsiek vanuit je zelf moet kunnen nemen. Inderdaad heel krachtig van je om je relatie met je minnaar te stoppen!

Ik heb ook een keer een huwelijk beëindigd, terwijl er een minnaarrelatie speelde en ik vind achteraf dat ik dat heel anders had moeten doen... verliefdheid maakte me ontoerekeningsvatbaar en het besluit om te scheiden was een 'escape' uit een situatie van dissonantie in mezelf.

Maar het is de vraag of mijn ervaring relevant is voor jou ....het gaat om jouw leven en jouw keuze... Als je het idee hebt dat je relatie thuis al veel te lang 'suddert', dan is het sowieso tijd voor actie. Heel veel sterkte, een en veel wijsheid !
Roos en Noppies: bedankt voor jullie reacties. Eerdere reacties kwamen best hard bij me aan, maar die had ik ook wel verdiend. Ik was ontzettend met mezelf bezig en vergat de anderen even. Het heeft mij wel enigzins wakker geschud en ik denk dat het voor zowel mij als nr 1, 2 en 3 goed is geweest.

Nr1 en ik hebben het zeker over exclusiviteit gehad. Hij mag buiten mij om doen en laten wat hij wil, als ik het maar niet weet. (ik doe aan struisvogelpolitiek;-) ) Ik heb voor mijzelf besloten dat ik voor nu genoeg heb aan nr1. We hebben wel afgesproken dat ik ook naast nr1, nog anderen mag hebben, maar hij wil het juist wel graag weten.

Nr1 stond wel even te kijken dat hij tot nu toe niet exclusief was, maar was ook niet helemaal verbaasd.

Het liefst wilde we op zeer korte termijn afspreken om onze ruzie weer goed te maken en heerlijk van elkaar te genieten. Maar door omstandigheden gaat dat niet.

Volgende weekend zullen we kijken of het lukt, ik hoop het :-)

Aphro: als nieuweling meng ik me maar even in de discussie. Maar uiteindelijk ben jij degene die beslist wat je hier wel en niet neerzet. Op basis van wat je wel neer zet trekken anderen hun conclusies, soms misschien voorbarig en onterecht. Maar soms kan het ook een spiegel zijn, die je doet beseffen dat er dingen zijn waar je zelf (nog) niet aan dacht. Maar jij kunt zelf beslissen wat je daar mee doet. Je kunt er voor kiezen bepaalde reacties te negeren. Hoe dan ook ik wens je veel sterkte, je staat voor een moeilijke keuze. Wat je ook beslist, ik hoop dat je weloverwogen een keuze maakt en jezelf in de ogen kunt blijven kijken.

@dame30: ik ben het even kwijt, maar hoe lang ken jij je minnaar? Ik denk dat naarmate je elkaar langer kent dat er altijd gevoelens mee gaan spelen. Dat is volgens mij in elke relatie zo, met vriendinnen, collega's, buren etc. Naarmate je elkaar langer kent ga een soort van genegenheid/medeleven/interesse voor de ander voelen. Dus ook bij je minnaar. In hoeverre je je mee laat slepen door die gevoelens verschilt per stel.

@tasje: fijn zo'n date...ik ben ook helemaal niet jaloers haha (wel dus )

@suzy: klinkt leuk maar ook gevaarlijk...leuk je zelfreflectie in je laatste zin
quote:Sensual_D schreef op 20 april 2012 @ 00:09:

Beppie... Niet aan beginnen...

deze opmerking maakt me dan wel heel nieuwsgierig...;-)

ik heb er ook over gelezen...die Beppie dingen, maar uh geen succes dus!?
quote:Rooss4 schreef op 19 april 2012 @ 23:24:

Nop:

Dank je Rooss.

Mijn opmerkingen zijn inderdaad als kritiek bedoeld.
"Das ook een wijze om het te bekijken.. Maar Aphro.. er bestaat een negeer knopje.. die bij Plurk gewoon aanklikken dan zie je dat soort vreemde opmerkingen niet meer.. "

Nou Sense, om mijn opmerkingen meteen als vreemd te bestempelen? Sinds wanneer is kritiek meteen vreemd?

Maar je kan me idd onder de negeerknop zetten, geen probleem!
kan iemand mij uitleggen wat er met die Beppie dingen wordt bedoelt??Heb er nog nooit van gehoord :(

Heb eerder een partner gehad waar ik de laatste 2 dagen van menstruatie met tampon in wel sex had...nou had ie ook niet zo'n grote dus dan kon het gerust ;)

Dit zijn beppies. Ik heb ze wel eens gebruikt, maar alleen op het laatst van een menstruatie, niet op de eerste dagen. Geen idee of het dan alles tegenhoudt, maar op het laatst gaat het prima.

Wel met condoom trouwens, anders wordt het eruit pulken een beetje mwah.
..
En dat is ook precies wat Sense bedoelt.. het er uithalen

Da ging dus ook niet helemaal goed (al had dat niks met die zwierige zwemmerts van doen)

Hee Miss Pl, was je daar weer? Wil je ook even je verhaal doen ofzo, wie ben je en what`s your story?
Ik lees af en toe eens mee op dit topic...gewoon nieuwsgierig eigenlijk.

Maar...ik betrap me er ook op dat ik weleens denk; het zou mij zomaar kunnen gebeuren dat mijn man een nr2 krijgt. Onze relatie is enorm goed hoor, daar niet van, maar jullie praten er zo luchtig over....ik weet dat er veel, in positieve zin, over hem gepraat wordt, hij is gewoon een lekkere vent. Een goede prooi zal ik het maar noemen....

Gelukkig lijkt hij wel "blind" als een vrouw aandacht trekt of met hem flirt...hij ziet het gewoon niet altijd, en daarbij zoekt hij er nooit iets achter terwijl het voor mij overduidelijk is.

Wij swingen wel samen, ons seksleven is verre van saai....maar ik lees hier ook dat dat geen reden hoeft te zijn voor Nr2.

Van mezelf weet ik dat ik het gewoon niet zou kunnen en volgens mij mijn man ook niet, maar toch....toch voelt het vreemd als ik hier meelees.

Het lijkt mij erg moeilijk om alleen maar voor de neuk een Nr2 te hebben. Of kunnen jullie dat echt uitzetten?

Tijdens het swingen heb ik zelf wel een bepaalde knop die ik om kan zetten naar lust, maar ik heb dan ook niet met enige regelmaat dezelfde man, zoals dat wel bij een minnaar is.

Wat ik wil met deze post? Ik weet het eigenlijk niet...
quote:iddan schreef op 20 april 2012 @ 12:13:

***off-topic***

@linny, ik heb ff voor je gezocht:

beppie

er zijn ook viva topics over dit onderwerp. ff googlen

***off-topic modus uit***

@noppies....lekker dan die kruispost, jaloers op jouw mooie plaatje...;-)

Ha! Sneller en met een plaatje!

Plaatjes plakken is heel makkelijk! Zoek een plaatje op internet, met rechtermuisknop op het plaatje klikken en dan kiezen voor 'kopieer locatie afbeelding' (dat staat er bij mij trouwens) en dan hier in het antwoordscherm klikken op dat schilderijtje en daar de link in plakken. Tadaa!
quote:Rooss4 schreef op 20 april 2012 @ 12:17:

En dat is ook precies wat Sense bedoelt.. het er uithalen

Da ging dus ook niet helemaal goed (al had dat niks met die zwierige zwemmerts van doen)

bah, ik ben er echt niet vies van ofzo, van die zwemmerts, maar om daar nu dat sponsje uit moeten hengelen... want ze zijn er allemaal tegenaan geschoten. Ieuw..

Wat kan er nog meer fout gaan dan?
Enjoy, misschien ben je diep in je hart gewoon bang je lekkere, leuke, mooie lieverd te verliezen? Ik zou zo zeggen, spreek het uit. Vertel hem hoe waardevol hij voor je is en waar je (lichte?) angst ligt.

Ik vind ook wel dat dit topic soms een wat luchtige toon heeft, ik durf ook niet te zeggen dat ik daar niet aan meewerk. Ik zit niet in een vreemdga situatie dus ik sta er anders in. Mijn minnaars zijn inderdaad voor de neuk. Het is nooit alleen dat maar daar draait het wel om. Ook omdat ik "thuis" niet neuk.
Wat dacht je van hem er niet meer uit kunnen vissen Nopp.... hij zat diep, heul diep.. en met geen mogelijkheid kreeg ik hem er uit.. Moest naar de huisarts...

Eens.. en NOOIT MEER!
quote:Sensual_D schreef op 20 april 2012 @ 12:36:

Wat dacht je van hem er niet meer uit kunnen vissen Nopp.... hij zat diep, heul diep.. en met geen mogelijkheid kreeg ik hem er uit.. Moest naar de huisarts...

Eens.. en NOOIT MEER!

Oh, beetje als dat topic van gisteravond met die tampon....

Nee, dan kan ik me voorstellen dat het eens maar nooit meer is!! Op het plaatje staat het zo sjiek met een vinger in dat openingetje. Alsof dat bij inbrengen ook zo charmant gaat. Not.

Mijn partner (de bergbewoners hier zijn kleiner geschapen dan de gemiddelde NLer) was niet zo groot, dat scheelt wrs ook een stuk.
quote:Rooss4 schreef op 20 april 2012 @ 12:17:

Hee Miss Pl, was je daar weer? Wil je ook even je verhaal doen ofzo, wie ben je en what`s your story?

Ha Roosss,

Ik voelde me vroeger, onder een andere nick, geroepen om de posts van CLEARWATER te verbeteren en leesbaarder te maken.

quote:Rooss4 schreef op 20 april 2012 @ 12:35:

Enjoy, misschien ben je diep in je hart gewoon bang je lekkere, leuke, mooie lieverd te verliezen? Ik zou zo zeggen, spreek het uit. Vertel hem hoe waardevol hij voor je is en waar je (lichte?) angst ligt.

Ik vind ook wel dat dit topic soms een wat luchtige toon heeft, ik durf ook niet te zeggen dat ik daar niet aan meewerk. Ik zit niet in een vreemdga situatie dus ik sta er anders in. Mijn minnaars zijn inderdaad voor de neuk. Het is nooit alleen dat maar daar draait het wel om. Ook omdat ik "thuis" niet neuk.

Afgelopen dagen hebben we er al samen over gekletst en onze "angst" daarbij uitgesproken....het zit bij ons echt wel snor en we weten hoe waardevol we voor elkaar zijn, maar toch....

Een zeer goede vriendin van me is vorig jaar zomer gevallen voor de charmes van een zeer gevaarlijke man...hij probeerde niet alleen haar te versieren maar elk vrouwelijk figuur. Maanden heeft ze op de gekste plekken met hem afgesproken.D'r huwelijk was ineens niets (en die was echt goed!) meer en de kids waren ineens heel onhandig..... Ze is nu bij hem, maar ik weet zeker dat het van korte duur is, hij is zo weer uitgekeken op d'r (ligt niet aan haar) en zoekt weer een ander. Arme zij....over al haar normen en waarden gaat ze momenteel. Tja tot iemand die verliefd is kan je niet doordringen heb ik al gemerkt.

Zo zie je...het kan je ineens gebeuren.
,,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven