tampon probleempje

19-04-2012 23:32 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond dames! Normaliter lees ik mee echter heb zelf iets waar ik jullie hulp wellicht bij kan gebruiken! Ik heb met mijn partner sex gehad met een tampon in... Ik dacht ik hou het touwtje wel even vast! Niet dus.... Ik ben hem 'kwijt' en kan er amper bij en wil hem eruit hebben! Iemand tips?
quote:Enn schreef op 20 april 2012 @ 00:32:

Het kan echt hoor Achnein, er kan ook een kind door hè?

Ja, maar dan is er van alles al verweekt en voorgestretcht

Nee serieus, ik bedoel niet in de breedte, maar in de lengte. Dat moet toch ruimtegebrek opleveren of er voor zorgen dat die tampon ergens bovenin je baarmoeder gelanceerd wordt?
quote:achnein schreef op 20 april 2012 @ 00:36:

[...]

Ja, maar dan is er van alles al verweekt en voorgestretcht

Nee serieus, ik bedoel niet in de breedte, maar in de lengte. Dat moet toch ruimtegebrek opleveren of er voor zorgen dat die tampon ergens bovenin je baarmoeder gelanceerd wordt?Dat is dan ook zo. Bij de eerste stoot voelt hij misschien wat, maar in de geilheid gaat hij door en dan is de tampon al snel in een hoekje geduwd ofzo.
Een door gesopte tampon kan ook scheef hangen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Vreemd onderwerp overigens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je vriend flink wat glijmiddel op zijn hand laten doen en hem de tampon laten pakken.
Hmmmm. En ik altijd mijn tamon eruit halen met sex. Je kunt hem dus ook laten zitten! *Leermoment*
quote:achnein schreef op 20 april 2012 @ 00:30:

[...]

!Onbeschofte vraag alert! Was jouw toenmalige vriend niet zo groot geschapen? Anders past dat toch niet?Je schede rekt ook in de lengte op tijdens opwinding.
Babypon is om 00.40 geboren na veel bloed zweet en tranen en porren! Probeer het niet thuis! Haha ja hij zat inderdaad helemaal scheef.... Thnx voor de tips en weltruste iedereen
Laat je vriend hem eruit peuteren.

Ik heb het ook weleens meegemaakt. Heel gênant. Kreeg hem zelf niet eruit, en hij wel
Oh, hij is al ''geboren'' haha
quote:bonnie1 schreef op 20 april 2012 @ 00:49:

Babypon is om 00.40 geboren na veel bloed zweet en tranen en porren! Probeer het niet thuis! Haha ja hij zat inderdaad helemaal scheef.... Thnx voor de tips en weltruste iedereen

Fijn dat het kreng eruit is en slaap lekker.
quote:bonnie1 schreef op 20 april 2012 @ 00:49:

quote:Enn schreef op 20 april 2012 @ 00:26:

Ik zie een tekst voor me voor op het geboortekaartje.

Nooit meer gedacht,

niet meer van durven dromen.

Nooit meer verwacht

spontaan gedwongen en gravend in ons midden gekomen.

Vannacht 20-04-2012 is geboren:

BabyPon

Zij is 5 centimeter lang en riekt niet al te lekker.

Tambonni en BabyPon slapen van 01.00uur tot 07.00 uur.

Vooral niet bellen aub, het is al gênant genoeg. ik zie het helemaal voor me
Gelukkig! Slaap lekker iedereen.
een Viva baby Bon! : love:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven