Centraal Moderatortopic deel 2

28-02-2012 11:33 3484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:zoeter schreef op 15 april 2012 @ 13:37:

Hoi Angels,

In verband met mijn naderende bevalling vroeg ik mij af of jullie Yezka ipv mijzelf als topicopener kunnen zetten bij het topic 'Kind in je uppie deel 2'

Dit zodat zij de tabel bij kan houden en ik hier niet meer naar om zal kijken......

Ik hoop dat het mogelijk is en alvast bedankt!

Ik weet niet hoe dat zou moeten. Waar ik aan zou denken is dat Yezka een topic opent, incl tabel en dat wij alle berichten overzetten naar dat topic.

Ik laat even de vraag open staan voor de Moderators.

mvg,

Junior.
Als dat makkelijker is, is dat natuurlijk prima! Als je een seintje geef, zal ik dan Yezka vragen een topic te openen.

Bedankt!
quote:zoeter schreef op 15 april 2012 @ 13:47:

Als dat makkelijker is, is dat natuurlijk prima! Als je een seintje geef, zal ik dan Yezka vragen een topic te openen.

Bedankt!

Prima, we komen er zo snel mogelijk op terug.

mvg,

Junior.
Het topic: "Jodenjager Jaap" is verwijderd.

Met vriendelijke groeten,

Moderator viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mod, kun je gelijk de rest van Kanisha's postings ook even 'doen'. Sterker nog, ik denk dat Kanisha zelf wel mag verdwijnen, gelet op haar bijdrage in het Israel-topic.
Hi Mods,

Heb het al eens eerder gemeld, ook in het bug topic, maar ik krijg geen reactie.

Ik gebruik eigenlijk alleen de Viva app, ondanks dat deze niet goed werkt. Maar sinds jullie tussen de pijlers 'Eten' en 'Geld en Recht' advertenties plaatsen kan ik niet meer op de 'Eten' pijler. Als ik deze aanklik, dan kom ik op de pijler 'Entertainment'.

Eerst dacht ik dat ik de verkeerde pijler aanklikte, maar zou een beetje gek zijn als me dat constant gebeurd.

Zouden jullie hier naar willen (laten) kijken?
Deze twee berichten van Kanisha staan er nog, kan toch niet de bedoeling zijn? berichten kanisha
Mods, kunnen jullie wat doen aan de verziekte sfeer op actueel? Mensen schrijven dingen op waar je drie jaar geleden op zijn minst een ban voor kreeg.

Ik werd laatst voor bruinhemd uitgemaakt omdat ik het te ver vond gaan om een andere poster voor nazi uit te maken. Let op, ik had me helemaal niet met de discussie bemoeid! Die belediging was enkel omdat ik schelden te ver vond gaan.

Dit kan toch niet? Ik, en velen met mij, wil dat de actueelpijler weer wordt zoals hij was. Een plek om over de actualiteit en politiek te discussieren en niet het slangennest dat het nu is.
quote:Sorcha_ schreef op 15 april 2012 @ 14:45:

Mods, kunnen jullie wat doen aan de verziekte sfeer op actueel? Mensen schrijven dingen op waar je drie jaar geleden op zijn minst een ban voor kreeg.

Ik werd laatst voor bruinhemd uitgemaakt omdat ik het te ver vond gaan om een andere poster voor nazi uit te maken. Let op, ik had me helemaal niet met de discussie bemoeid! Die belediging was enkel omdat ik schelden te ver vond gaan.

Dit kan toch niet? Ik, en velen met mij, wil dat de actueelpijler weer wordt zoals hij was. Een plek om over de actualiteit en politiek te discussieren en niet het slangennest dat het nu is.Ik ben het helemaal met je eens!
Ik heb kanisha op het Israel topic ook al gestaft. Kan het daar aub asap weg?
quote:rozenstruikje schreef op 15 april 2012 @ 14:51:

Ik heb kanisha op het Israel topic ook al gestaft. Kan het daar aub asap weg?

Verwijderd.

mvg,

Junior.
quote:jaschenca_2 schreef op 15 april 2012 @ 14:45:

Deze twee berichten van Kanisha staan er nog, kan toch niet de bedoeling zijn? berichten kanisha

Als het goed is verwijderd en verder ter beoordeling bij de moderator.

mvg,

Junior.
quote:juniormoderatorviva schreef op 15 april 2012 @ 15:03:

[...]

Als het goed is verwijderd en verder ter beoordeling bij de moderator.

mvg,

Junior.Yep, thanks!
quote:Tia.Dalma schreef op 15 april 2012 @ 14:36:

Mod, kun je gelijk de rest van Kanisha's postings ook even 'doen'. Sterker nog, ik denk dat Kanisha zelf wel mag verdwijnen, gelet op haar bijdrage in het Israel-topic.En kijk dan ook gelijk naar haar IPadres en ban de oorspronkelijke forummer ook maar.
gelijk in "Vriendin 'eist' schoonmaak toi..."

Verwijderd ivm commerciele oproep.
Verwijderd ivm spam;

fiftiesdarling in "Vintage & modegeschiedenis"

mvg,

Junior.
sjantal86 in "Verschillende schoenen maat 39/40"

Verwijderd ivm spam.
Mag dit topic gesloten worden?

TTTOTers deel 2

Ik heb deel 3 geopend.

Dank je wel.
quote:scamp schreef op 15 april 2012 @ 16:05:

Mag dit topic gesloten worden?

TTTOTers deel 2

Ik heb deel 3 geopend.

Dank je wel.

Gesloten.

mvg,

Junior.
Wow, dat is snel Dank!
Een buttplug voor mij

verwijderd ivm spam
quote:juniormoderatorviva schreef op 15 april 2012 @ 15:32:

Verwijderd ivm spam;

fiftiesdarling in "Vintage & modegeschiedenis"

mvg,

Junior.Fiftiesdarling is toch geen spammerT? Het is een hasseke leuk topic...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 15 april 2012 @ 18:09:

[...]

Fiftiesdarling is toch geen spammerT? Het is een hasseke leuk topic...

Had moeten zijn, reclame voor eigen website maken.

mvg,

Junior.
quote:Hasse88 schreef op 15 april 2012 @ 18:09:

[...]

Fiftiesdarling is toch geen spammerT? Het is een hasseke leuk topic...Ik trek hier ook een beetje de wenkbrauwen van op. Leuk topic en fiftiesdarling lijkt me een integere forummer.
quote:jeane_avril schreef op 15 april 2012 @ 19:57:

[...]

Ik trek hier ook een beetje de wenkbrauwen van op. Leuk topic en fiftiesdarling lijkt me een integere forummer.Daarom is het toch niet geoorloofd je site te promoten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven