Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Heb je nu het gevoel dat je iets mist en weer aan het rondsnuffelen bent voor een nr2 of is het goed zo?

Trouwens je avatar trekt telkens mijn blik...hij is leuk! Is het gewoon een plaatje of zijn het jouw ogen?

En wat swingen/nr2 betreft...ieder z'n ding he?
Ik ben niet aan het rondsnuffelen. Er hangt wel iets in de lucht, maar dat hangt er al tijden, en is van een heel andere orde dan nr 2. Ik hoef niet per se een nr 2, dient dat zich aan dan is dat prima, maar ik ga er niet naar zoeken.
Dank aan degenen die mijn berichten 'integer' en 'oprecht' vinden.

Mijn gevoelens naar beide mannen zijn uitermate zuiver en oprecht. Ik hou veel van ze, van ieder op eigen wijze. Mijn gevoelens naar mezelf toe zijn op dit moment vertroebeld. En hoe 'laakbaar' het dan ook lijkt maar alles wat ik momenteel doe doe ik in een poging om ook oprecht naar mezelf te zijn.

Het probleem is dat er teveel conflicterende belangen zijn:

Ik wil niet dat mijn n1 pijn heeft / maar om hem te sparen moet ik mezelf pijnigen / ik wil ook geen pijn hebben en mijn pijn wordt verlicht door mijn liefde voor n2 / die op zijn beurt opleeft door mij en daarbij het risico loopt zijn lief pijn te doen/ en doordat ik mijn n1 pijn gedaan heb, heb ook ik pijn - cirkel rond?

Kortom: We proberen allemaal een ander en onszelf tegelijkertijd te sparen en iedereen is even belangrijk en even lief. Wie heeft de oplossing voor dit raadsel!?

Vandaag mijn n2 gezien. Lieve Goden het zit allemaal erg diep...the night I was born my soul was split in three...i found my third part....
Ik zit al een tijdje mee te lezen met dit topic en ik moet zeggen: Als je het als stel leuk/fijn/lekker vindt om een nr2 te hebben en het is met wederzijds goedkeuren, dat ik er toch wel enorm veel respect voor heb. Zelf zou ik (zoals Enjoy ook al aangeeft) enorm bang zijn dat mijn partner diepere gevoelens krijgt voor zijn nr. 2.

Nu weet ik dat onze band echt supersterk is (mede doordat we elkaar perfect aanvoelen, alles met elkaar delen, de lusten maar ook de lasten en alles bespreekbaar maken tov elkaar) maar toch knaaft er een bepaald gevoel een me als ik eraan denk dat hij zijn nr2 ligt te neuqen terwijl ik thuis zit. Zoals ik inmiddels al 1000x gezegd heb, hebben we morgen onze eerste thuisdate met een waanzinnig leuk stel, en de kans dat er meer gaat gebeuren dan alleen een hapje eten en een glaasje drinken is zeer reeel. Vreemd genoeg heb ik dat negatieve gevoel niet als ik eraan denk dat ik morgen met de man van dat stel bezig ben, terwijl hij de vrouw onder handen neemt. We hebben nooit echt gesproken over het hebben van een nr2, maar dit wil ik echt wel gaan doen. Al is het alleen maar voor mijn gemoedstoestand.

Ik wil gewoon de gelegenheid hebben mijn mannetje bezig te zien met die ander, en hem te zien genieten. ook het feit dat hij mij bezig kan zien met een ander wind me waanzinnig op. Misschien ben ik wel te voyeuristisch ingesteld voor een minnaar voor mezelf.

Ik lees hier stukjes over vrijgezellen die er meerdere partners op nahouden puur voor de neuk, en hierin kan ik mij zeker vinden.

Ik lees hier ook stukjes over stellen die er beiden een nr2 op nahouden. Dit zou (op dit moment) niet aan mij besteed zijn. Niet dat ik er heel negatief tegenaan kijk, maar op dit moment voel ik me er gewoon nog niet klaar voor. Ik wil eerst het swingerswereldje beter leren ontdekken, en uitvinden of dit wel aan mij besteed is.
@Iddan vreselijk lief zoals je je nr1 beschrijft..krijg kippevel ervan en ga dan idd zelf ook nadenken over wat Enjoy me vroeg

@Enjoy Zou het idd alleen maar erger maken voor hem en dat wil ik niet..lekker dubbel eigenlijks.wil hem niet ermee confronteren maar ga wel voor de sex met een ander "naar bed"

Hebben in al die jaren een vreselijke diepe vriendschap opgebouwd dat we van elkaar zijn gaan houden..we hebben vriendschap plus zeiden we in het begin van de relatie altijd.

Als hem iets dwarszit krijg ik kramp in mn maag en dan hoeft hij nog niks te zeggen..heel maf hahaha

Reden dat we zijn gaan samenwonen was mede doordat hij altijd bij ons kwam eten en slapen en in de weekenden waren we bij hem thuis en dus dubbele woonlasten.En kids kunnen ongelofelijk goed met hem door 1 deur ;)

Moet er niet aan denken om hem kwijt te raken hoor en ben ook heel voorzichtig met contact naar nr2 maar nr2 ook naar mij toe..die wil zn vrouwtje ook niet kwijt.
..
..
@aphrodite je zit in een situatie die zoals jij hem beschrijft je voor meerdere dilemma's stelt. Hoe het ook gaat zoals ik het zie is er geen pijnloze oplossing/optie. Alle betrokkenen jijzelf niet op de laatste plaats hebben als ik het goed begrijp al pijn...en hoewel ik me realiseer dat ik vanuit de ratio reageer denk ik dat een eventuele toekomst in wat voor vorm dan ook met nr2 alleen mogelijk is als je in het reine komt met nr1. Wat de uitkomst ook zal zijn. Door nu het contact met nr2 te continueren maak je je dilemma te complex en vrees ik dat je jezelf emotioneel enorm uitput. Tuurlijk een besluit om nr2 voorlopig niet meer te zien zal vreselijk pijnlijk zijn maar zal je vermoed ik veel beter in staat stellen om de balans met nr1 echt op te maken. (tijdelijk) afstand van nr2 zal je verdriet/pijn niet wegnemen maar de vertroebeling denk ik wel.

Ik realiseer me dat ik vanuit mijn positie heel makkelijk praten heb maar soms heel soms kan je dat helpen bij het nemen van een besluit, zo heb ikzelf ooit ervaren. Aphrodite ik wens je waanzinnig veel kracht en wijsheid toe.
Zo...wat is er veel gebeurd en geschreven. Ik heb zoveel mogelijk bijgelezen.

Ik heb gisteren mijn nr2 weer gezien en ik zit niet bepaald op een wolkje. We hadden weinig tijd en privacy doordat het nogal druk was in het huis waar wij daten.We konden ons allebei niet echt lekker op elkaar focussen. Ach....het kan niet altijd geweldig zijn he. Op dit moment voert het schuldgevoel een beetje de boventoon.....blegh
@dieze balen zeg....maar hoezo wakkert een wat tegenvallende date, vanwege ongunstige omgevingsfaktoren, je schuldgevoel aan? Volgende keer beter toch? Of was het schuldgevoel al enigszins aanwezig en had je al

twijfel bij nr2? Trouwens, even uit nieuwsgierigheid hoe is het met je nr3?
@herfstig...je geeft me een mooi en bijzonder kijkje in jouw keuken en ik moet echt bekennen dat ik respect heb voor de manier over hoe jij en nr1 erin staan.

Linny77...ik denk dat jouw relatie met nr1 ook wel ietwat speciaal is. Er is een andere verstandhouding met elkaar dan dat ik met mijn man heb, althans dat idee heb ik. Bovendien lees ik ook een soort "gemis" tussen de regels door, corrigeer me maar als ik het mis heb. In jouw geval kan ik me er ook iets bij voorstellen.

Wel grappig trouwens dat ik bepaalde N2's ineens toch anders ga bekijken...leuk!

@Iddan...ik geloof je direct dat je koppie overuren maakt in het denken, het is natuurlijk ook vreselijk ingewikkeld en je bent maar al te bang dat je je verspreekt, logisch ook! En idd...waarom niet stoppen? Dat dat moeilijk is snap ik best wel, je hebt toch een bepaalde "relatie" met je nr2. Ik denk echter niet dat je het altijd eerlijk op moet biechten bij je nr1 als de relatie met nr2 over is, daar doe je hem enorm veel pijn mee. Ik vind dat je dan ook met jezelf in het reine moet komen, jouw probleem, dus los het dan ook zelf ook. Klinkt misschien hard maar zo zie ik het.

En er zijn idd mensen die altijd maar vlinders willen omdat het zo lekker voelt...ik niet gelukkig hihihi

@aphrodite...ik heb je verhaal gelezen. Ik zal ook eerlijk zijn dat ik niet weet wat ik hier neer moet zetten. Ik kan komen met " het is je eigen schuld" maar dat is wel lekker makkelijk. Ik weet niet hoe jouw relatie is met nr1 en waarom nr2 erbij is gekomen.....iemand veroordelen is altijd makkelijk, daar doe ik dus niet aan.

Ik wil je alleen een hele dikke geven en je veel wijsheid toewensen.
Ik moet het hier even kwijt.

Ik heb nr2 pas een mail gestuurd dat ik met ons wil stoppen. Het is té mooi, té onrealistisch, té perfect....

Ik heb zo'n schrik dat hoe verder ik hier in doorga, hoe meer ik ervan af zal zien, dit klopt niet, het is fout, ....

Sowieso zal ik mezelf onnoemelijk hard kwetsen als ik hier nog in verderga, m'n gevoelens voor hem beginnen te exploderen....ik zit in een roes....Hij is veel te goed voor me en ik wil dat niet, ik verdien hem niet, want waarom ik.....Hij kan 1001 andere vrouwen krijgen, ik ben volledig van hem in de ban, hij beheerst m'n gedachten en dat mag niet want hoe langer ik hem ken, hoe verliefder ik word. Ik weet dat hij er kapot van zal zijn, dat ik hem zal kwetsen maar het moet....

Ik heb heel veel aan dit forum gehad, verhalen van lotgenoten lezen is zo'n steun en ik ga zeker nog vaak meelezen maar ik ben zelf niet langer ervaringsdeskundige.

Wow, wat was dit de mooiste periode in m'n leven maar ik ben er niet sterk genoeg voor. Alle aandacht nr1 nu.
Jeetje Ella...wat knap dat je het ondanks je roes zo helder kan handelen. Ik hoop dat je snel je vlindertjes kwijt bent en dat je je nr1 trouw zal blijven.
..
@Aphro heel veel sterkte gewenst..ik kan ook geen advies voor je bedenken...heb er lang over nagedacht wat ik zou doen als ik indezelfde situatie zou zitten maar weet het echt niet.

@Ella heel veel sterkte met je beslissing..ben erg benieuwd hoe nr.2 hier op gaat reageren..

@Enjoy je hebt idd gelijk..we hebben een "speciale"relatie maar mis gewoon een vent waar ik lekkere sex mee heb en spanning,verleiding en heb zoals ik eerder aangaf al paar keer eerder een eenmale nr2 gehad maar deze maakt wel indruk hahaha.

@Tamara heel veel succes voor morgen gewenst..zou het zelf niet kunnen om mn nr.1 met een andere vrouw te zien vrijen.

Ben ook niet een type voor een trio of partner ruil trouwens :(

Mocht mn nr1 ooit is zo omslaan dat ie een nr.2 heeft of wil dan hoefde ik dat ook niet te weten hahaha
Ella, sterkte met je dappere besluit! Het zal niet makkelijk voor je zijn, ook omdat je weet dat nr 2 het net zo erg zal vinden als jij..

@ella. Wat een moedig besluit, maar wat verstandig ook; juist het moment dat je beseft wat je overvalt is het zo moeilijk dat moois los te laten. Wel het goede moment, nu je nog kunt! Ooit heb ik nagelaten op dat moment de juiste keuze (afstand) te maken en het heeft me -denk dat ik het zo mag noemen- een gebroken hart opgeleverd waarvan de barsten nog steeds zichtbaar zijn. Had ik toen maar het forum gehad zal ik maar denken :D

@aphro. Ga jouw berichten nog eens goed nalezen. Maar knuffel!
Ella, hele dikke voor jou. Wat moeilijk en toch ontzettend knap dat je dit doorzet!

Ik heb niks interessants te melden, dus ga weer even in meeleesmodus. Zal hier en daar uiteraard wel reageren.
Even om te delen...heb vanmiddag weergaloze date gehad met nr2...echt te lekker, absolute topsport...volgende week dinsdag en vrijdag weer...hij is zo onweerstaanbaar! gevaarlijk lekker deze man...pure lust maar zo fijn!! Sorry mensen zit nog even op mijn wolk.....moest het even kwijt
quote:tamara1234 schreef op 20 april 2012 @ 15:36:

Ik lees hier stukjes over vrijgezellen die er meerdere partners op nahouden puur voor de neuk, en hierin kan ik mij zeker vinden.

Ik lees hier ook stukjes over stellen die er beiden een nr2 op nahouden. Dit zou (op dit moment) niet aan mij besteed zijn. Niet dat ik er heel negatief tegenaan kijk, maar op dit moment voel ik me er gewoon nog niet klaar voor. Ik wil eerst het swingerswereldje beter leren ontdekken, en uitvinden of dit wel aan mij besteed is.

Ik heb zo'n vermoeden dat je nog niet zo heel lang mee leest.

Het gaat hier voor het overgrote deel nu juist om mensen die een nr2 hebben, en de gevoelens, onzekerheden en alles wat er bij komt kijken..

Er zijn er een aantal waarvan de nr1 ook een nr2 hebben.. maar bij velen ook niet, bij sommige is het gedoogbeleid, bij weer anderen in het geheim..

Ik vermoed dat jij beter bij het swingers/parenclup topic kan schrijven..
Sterkte Ella...
quote:aphrodite schreef op 20 april 2012 @ 15:29:

Dank aan degenen die mijn berichten 'integer' en 'oprecht' vinden.

Mijn gevoelens naar beide mannen zijn uitermate zuiver en oprecht. Ik hou veel van ze, van ieder op eigen wijze. Mijn gevoelens naar mezelf toe zijn op dit moment vertroebeld. En hoe 'laakbaar' het dan ook lijkt maar alles wat ik momenteel doe doe ik in een poging om ook oprecht naar mezelf te zijn.

Het probleem is dat er teveel conflicterende belangen zijn:

Ik wil niet dat mijn n1 pijn heeft / maar om hem te sparen moet ik mezelf pijnigen / ik wil ook geen pijn hebben en mijn pijn wordt verlicht door mijn liefde voor n2 / die op zijn beurt opleeft door mij en daarbij het risico loopt zijn lief pijn te doen/ en doordat ik mijn n1 pijn gedaan heb, heb ook ik pijn - cirkel rond?

Kortom: We proberen allemaal een ander en onszelf tegelijkertijd te sparen en iedereen is even belangrijk en even lief. Wie heeft de oplossing voor dit raadsel!?

Vandaag mijn n2 gezien. Lieve Goden het zit allemaal erg diep...the night I was born my soul was split in three...i found my third part....

Been there, done that.. maar een pasklare oplossing heb ik niet voor je meis. De pijn blijft.. Ik ben wel meer in balans, maar pijn is er altijd. Pijn i v m het missen van dingen in nr1 relatie, pijn omdat ik (te?) veel van mijn nr2 houdt, Pijn omdat ik zie dat nr2 pijn heeft.. ik voel zijn pijn.. ik ben te nauw met hem verbonden.. Pijn als ik zijn nr1 zie.. (en daar valt niet altijd onderuit te komen)

Pijn = het bewijs dat je leeft, pijn is het bewijs dat je emotie kunt voelen.. maar fijn is het niet nee..

Zou ik terug willen? Naar een leven zonder passie? Zonder zoveel liefde, zonder het weten wat ik nu weet? Nee..
pittige colomn op viva over buiten de deur snoepen: http://www.viva.nl/2012/0 ... al-cheaters-lovebirdblog/

'vreemdgangers aan schandpaal' en 'eens een cheater altijd een cheater'

wat vinden wij hiervan?
Ella, dikke knuffel voor jou, wat een sterk en krachtig besluit.

Stew.. ik denk aan je.

Verder, ik lees wel maar het lijkt niet echt door te dringen, ieder zo haar eigen verhaal.. veel emoties, veel gevoelens.. in elk geval gaat mijn hart uit naar ieder die het moeilijk heeft en verder ga ik maar gewoon weer in de voorpret.

Jacg, wat vinden wij hiervan? Heeft minnaarhebbend nederland dezelfde mening dan? Of bent u de koningin?
@ rooss... heb er zelf geen uitgesproken mening over....iedereen moet lekker doen waar 'ie' zin in heeft....

@ rooss2... voorpret voor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven