Marktplaats - verkeerd product
zaterdag 21 april 2012 om 12:10
Ik had woensdag wat gekocht op marktplaats en kreeg het gisteren met de post. Alleen heb een ander artikel gekregen dan waar ik op heb geboden. Zelfde merk alleen ander type. ik heb uitraad de afzender al gemaild maar die reageerd niet (meer). Het artikel was + verzendkosten ¤20,-. Wat moet ik hier mee...?
zaterdag 21 april 2012 om 12:42
Vrees een helaas-pindakaas verhaal.
Maar.. als je het product gisteren hebt gekregen neem ik aan dat je gisteren pas hebt gemaild. Wellicht heeft de afzender je mail nog niet gehad, en heeft hij of zij nog niet kunnen reageren. Mocht je na het weekend nog niets hebben gehoord, dan denk ik dat je de hoop kan opgeven dat je nog iets hoort. Niet eerlijk, maar dat is het risico van Marktplaats.
Maar.. als je het product gisteren hebt gekregen neem ik aan dat je gisteren pas hebt gemaild. Wellicht heeft de afzender je mail nog niet gehad, en heeft hij of zij nog niet kunnen reageren. Mocht je na het weekend nog niets hebben gehoord, dan denk ik dat je de hoop kan opgeven dat je nog iets hoort. Niet eerlijk, maar dat is het risico van Marktplaats.
zaterdag 21 april 2012 om 12:51
quote:-a- schreef op 21 april 2012 @ 12:46:
Ik heb dit laatst ook gehad,maar dan was ik de verkoper. Had helaas een verkeerde foto erbij gezet. Ik heb het product terug genomen en verzendkosten vergoed. Vond het ,ijn fout, dus ik moest het oplossen.
Netjes van je.
Zo blijft het MP gebeuren ook leuk.
Ik heb dit laatst ook gehad,maar dan was ik de verkoper. Had helaas een verkeerde foto erbij gezet. Ik heb het product terug genomen en verzendkosten vergoed. Vond het ,ijn fout, dus ik moest het oplossen.
Netjes van je.
Zo blijft het MP gebeuren ook leuk.