Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Wat fijn Coe dat het beter gaat. Ik ga ook lekker op de bank. Sam is weg met zoon en schoondochter. Ze hebben hier gegeten.

Er is een engelse detective op. Die gaan we kijken. Anders is er inderdaad niet veel soeps op tv.
Gelf wat een goede keuze heb je gemaakt. Lekker jezelf verwennen met een bos tulpen.

Gold lekker in bad. Maak me nu niet jaloers hè.
Moggu..
Middelste is al naar de voetbal,die speelt vandaag 2 wedstrijden.

Ik ga zo met Uk boodschappen doen.
Mogguh.

Straks naar Scouting. En dan niks als een beetje boodschappen. Ook lekker natuurlijk.
Ik ben teleurgesteld en een klein beetje boos.

Vorig jaar heeft vriend gewerkt voor een vriend die net voor zichzelf begonnen was.Afgesproken dat we de factuur pas eind december zouden versturen.Heb ik gedaan maar tot op heden geen betaling ontvangen.Al diverse keren gemaild en gebeld.Het verhaal is dat er geen krediet is en ze dus vriend niet kunnen betalen.Maar wat lees ik net op hyves,ze hebben wel een caravan gekocht,die gaan ze vandaag ophalen en gaan maandag voor 2 weken op een camping staan...

Ben ik dan zo gek dat ik een berichtje heb gestuurd en ze een fijne vakantie wens en dat wij wel droog brood eten deze vakantie...(wel een privebericht)

Vriend vindt dat ik het weg moet halen maar ik baal gewoon van deze situatie.Tegen mij zielige verhalen ophangen maar zo zielig zijn ze dus niet!
Een rustige zaterdag dus Zoeb.Dat mag ook weleens een keer toch.

Ik heb bedacht dat Oudste vanavond wel kan oppassen dus ik ga toch naar het feestje.
Je lekker rustig. Nu wel nog de boodschappen doen.

En daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Het moet maar anders...

Leuk toch het feestje vanavond Coe. Groot gelijk.
Coe wat raar van die vriend. Kan toch ook eigenlijk niet. Vind dat je groot gelijk hebt met je berichtje. Het is altijd wel lastig als het voor een vriend van vriend is, maar toch. Eerst betalen en dan pas een vakantie.
Groot gelijk Coetje.

Ik zou ook niet gediend zijn van dat soort praktijken.

Wij houden ook een lekker rustige zaterdag.

Eerst heb ik heerlijk lang uitgeslapen.

Daarna met Troela om nieuwe broeken,

meteen dor om boodschappen

en nog een keer te voet naar Action om een of ander kabeltje voor Goldman.

Nu languit op de bank met een theetje en een stukje appeltaart.

Wasmachine en droger draaien.
Ben nu ook wel benieuwd wat voor reactie je gaat krijgen Coetje...

En ik was helemaal vergeten dat er vanavond kerk is. Overmorgen is het een jaar geleden dat mijn moeder is gestorven. Ik weet dat mijn vadertje het het altijd op prijs stelt dat ik er ook ben, dus ga ik maar.

Op tijd eten dus. We hebben nog een restje pastasaus over dus alleen even wat spaghetti of zo koken.
Tot nu toe geen reactie,beetje kinderachtig.Gelukkig hoef ik nog geen droog brood te eten maar ik vind het niet netjes.

Als Uk slaapt,hopelijk snel dan kan ik douchen en naar feestje.Ben in Mamzstad dus niet zo ver.(is voor het eerst dat Oudste oppast dus ik vind het toch best spannend)
Mogguh...

Leuk feestje gehad Coetje?
Coe ligt nog in dromenland. Nou ja met Uk lijkt me dat eigenlijk onmogelijk.

Wat een gedoe met Wilders zeg. Brr. Rare man.

En een treinongeluk in Amsterdam. Een ongeluk komt nooit alleen.

Ik ga mijn haar in model doen. Visite komt zo.
Ojee, ik heb nog geen nieuws gezien.

Zo toch maar even doen dan...

Ik hou pyjamadag.

Net wel twee volle manden was opgevouwen en opgeruimd.

Vanmiddag gaan Goldman en ik waarschijnlijk wel verder met onze marathon 'Roots'. We hebben de tv-serie op dvd en kijken al een heel weekend.
Moggu..

Ja ik lag nog in dromenland...ik werd vannacht op de terugweg ineens misselijk terwijl ik niks gedronken had.Heb tot 5 uur boven de wc gehangen en toen een paar uurtjes geslapen.

Nu voel ik me nog niet goed,nog steeds misselijk en buikpijn.

Ik denk dat ik iets verkeerd gegeten heb.

Dat wordt een rustig dagje dus.Hier in het dorp is het braderie,misschien dat ik daar nog even overheen loop met Oudste als ik me iets beter voel.
Mogguh

Beterschap Coe. Was het oppassen van Oudste wel gelukt? Had ze de beide broers of alleen het kleintje om over te kloeken?

Goldie, gaaf, Roots uitkijken. Zal hier maar mee wachten tot de kinderen allemaal puberen (die nare dromen krijgen van onrecht) maar vind het absoluut bij hun opvoeding horen.

Zoebie, het kan niet slechter worden, met Wilders eruit. Nou ja, hij hoopt natuurlijk op nog meer stemmers voor hem. Ik hoop dat hij misgegokt heeft.

Rustig weekend hier, ik ben niet naar mams gegaan, hoewel ik dit wel van plan was. Ga woensdag langs. Morgen brengt mijn zus haar naar een verpleeghuis in haar eigen regio.

Ik concentreer me tot dan op mijn huis en studie. En op mijn rust.

De kippen moeten nodig naar buiten. Wat een bende maken die ervan. Maar nog steeds schattig
Oppassen was goed gegaan,Uk en Middelste lagen al in dromenland toen ik wegging.

Heel fijn dat het goed is gegaan,nu kan ik wat vaker weg als ik wil.

Fijn dat je moeder naar een verpleeghuis kan Mamz,daar zal ze wel beter op haar plek zijn toch?

Braderie gaat het niet worden,het hagelt hier.Ik neem een douche en trek lekker mijn joggingpak aan en installeer me dan op de bank
Zal niet druk zijn op de braderie Coetje.

Ik vind dat altijd zo sneu voor de mensen die zoiets georganiseerd hebben en voor de marktkooplui.

Nog geen antwoord op je hyves-berichtje?

Is de regio van je zus ver weg Mamzie? Dus ook moeilijker voor jou om langs te gaan?

Ja zelfs Troela kijkt mee met Roots en vind het hoogst interessant. De tv gaat zo weer aan .

De wasmanden zijn weer even leeg en het huis is weer even haarvrij dus nu is ècht echt zondag. He he.
Ik ken Roots niet,is dat een serie?En waar gaat ie over?

Nu schijnt de zon weer hier,maar ik heb helemaal geen zin in al die "bekenden".

Mijn kopje thee blijft draaien in mijn maag,bleeghhh!!

Nee hoor Goldie,nog geen reaktie.Net weer een berichtje gestuurd want in haar www stond dat ze vandaag de administratie gaat doen.Dus ik heb gestuurd....denk je ook aan onze factuur?
Goed zo Coetje *duim omhoog*

Het slechte weer van net bij jou is nu hier.. .

Roots is inderdaad een (op waarheid berustte) serie. Het is op tv geweest ergens in de jaren 70 denk ik. In het verhaal volgt het leven van een slaaf die gevangen wordt en de generaties die daarop volgen. Gedurende de serie volg je die verschillende generaties tot het moment dat de slavernij wordt afgeschaft.

(Een beetje a la 'Centennial', of zegt dat je ook niks?)

Goldman zit te werken dus de tv is nog niet aan...
Zegt me ook niks,maar ik kijk bijna geen tv en namen van films enzo onthoud ik nooit.Blont he

Maar Roots lijkt me wel leuk.

Ik kijk wel veel 24 kitchen.
Roots, dat is lang geleden dat ik dat heb gezien. Maakte toen best wel indruk.

Wat een suffe zondag met dit weer zeg. Jan is net drijfnat geregend met de hondjes en die is nu gelukkig even naar zijn broer. Wat een verveel is dat zeg, als hij zich verveelt.
Hier ligt vriend te slapen,ook lekker rustig

Ik ben nog misselijk,dus heb voor de kinderen een pizza in de oven gegooid.
Jan kijkt naar een film over een onderzeeër. Niks voor mij. Ik denk dat ik eens op de hometrainer ga zitten. Nou ja fietsen bedoel ik, niet alleen zitten.

Ik hoop ook heel erg dat Wilder mis gokt. Niet normaal hoor, die man. Hij heeft alweer heel veel op het spel gezet. Niet de eerste keer.

Nog even en het weer wordt beter. Dan kunnen je kippen naar buiten Mamz. Na woensdag als ik de weermannen kan geloven. Het mag wel weer eens tijd worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven