is bubble tea lekker ?

21-04-2012 14:44 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
er is een bubble-t bar geopend op een paar km afstand van mijn woonplaats.

nu heb ik morgen tijd om iets leuks te doen met mijn zoon en ik wilde daar eens bubble tea gaan drinken, we hebben immers ook een kortingsbon gekregen en we zijn er ook wel benieuwd naar.

wie heeft het al eens gedronken ? is het lekker of juist niet ?

ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Nooit van gehoord. Is dat ijsthee met bubbels? Of thee met de smaak van HubbaBubba?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik heb het in Londen een keer geprobeerd,ik denk dat het ligt aan welke smaak je kiest.

De (Bubble,s)zijn een soort gelatine achtige balletjes die dan in je drinken zitten,hoe oud is je zoon want zelfs ik verslikte mij er een aantal keer bijna in.

Ik vond het tegenvallen qua smaak
Ik heb ooit eens limonadethee gedronken, dus ijsthee met prik en ik vond het een gruwel, maar laat daardoor je gezellige dagje met je zoon niet bederven en ga op onderzoek uit. Het is altijd het beste om het zelf te ondervinden, zeker met een kind.

Hup, op avontuur, veel plezier en smakelijk..............:)
even een plaatje:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bubbelthee
jullie hebben gelijk, we proberen het gewoon.

hij is 10 jaar nu, onder de vijf mag je het niet drinken.

als het tegenvalt komen we er nooit meer terug toch ?
Ik heb het in Hong Kong gehad. Cateautje, het zijn geen bubbels van prik, maar van een soort gom.

Ik vond het niks!
Oh ja, Gelatine!
ik ga het toch proberen vinyl, zal morgen wel even updaten wat ik/we ervan vond(en).
quote:Vinyl schreef op 21 april 2012 @ 14:52:

Ik heb het in Hong Kong gehad. Cateautje, het zijn geen bubbels van prik, maar van een soort gom.

Ik vond het niks!Weer wat geleerd.
Leuk idee! Het klinkt vies, maar dat geeft toch niks? Zie het als een leuk experiment. En als het afschuwelijk is, dan gaan jullie daarna ergens cola drinken
Kauwen op thee, weer eens wat anders. Lijkt me lachen met een gozer van tien.
quote:misspenny schreef op 21 april 2012 @ 14:54:

Leuk idee! Het klinkt vies, maar dat geeft toch niks? Zie het als een leuk experiment. En als het afschuwelijk is, dan gaan jullie daarna ergens cola drinken precies ! that's the spirit !
quote:Cateautje schreef op 21 april 2012 @ 14:55:

Kauwen op thee, weer eens wat anders. Lijkt me lachen met een gozer van tien.hij vindt het vast leuk, hij is erg met eten en drinken bezig.
quote:princessetamtam schreef op 21 april 2012 @ 14:56:

[...]

hij vindt het vast leuk, hij is erg met eten en drinken bezig.

Mijn zoon is nu dertig. Als het 20 jaar geleden had bestaan, dan was ik er zeker met hem op af gegaan.

*zucht* Ik mis onze avonturen nog weleens en het geschater als iets vreselijk raar verliep.
dat klopt cateautje, later mis je dat, daar ben ik ook van overtuigd.

ben voor zijn 10de verjaardag met hem een 4 gangen menu gaan eten bij een restaurant met een bib gourmand, dat wilde hij graag nadat we er eens een broodje hadden gegeten op het terras, in mijn woonplaats, dat was ook echt een geweldige ervaring, hij heeft alles tot de laatste kruimel opgegeten.

N.B.: hij is heel eigenwijs en vergeetachtig, het is echt geen perfect kind
quote:princessetamtam schreef op 21 april 2012 @ 15:04:

dat klopt cateautje, later mis je dat, daar ben ik ook van overtuigd.

ben voor zijn 10de verjaardag met hem een 4 gangen menu gaan eten bij een restaurant met een bib gourmand, dat wilde hij graag nadat we er eens een broodje hadden gegeten op het terras, in mijn woonplaats, dat was ook echt een geweldige ervaring, hij heeft alles tot de laatste kruimel opgegeten.Geweldig, ik kan me de blik in z'n ogen voorstellen. Ze zijn nog zo zuiver hè, op die leeftijd. Nog even heerlijk van genieten voordat hij er achter komt dat er een hele grote wereld op hem wacht.
Wat een leuk idee om te doen. Had er echt nog noooit van gehoord, maar ben wel benieuwd!
Het Viva forum is papaja.
quote:misspenny schreef op 21 april 2012 @ 14:54:

Leuk idee! Het klinkt vies, maar dat geeft toch niks? Zie het als een leuk experiment. En als het afschuwelijk is, dan gaan jullie daarna ergens cola drinken Precies, je hebt een bon dus valt het tegen dan is het eens maar nooit meer.
volgens mij weten ze dat nu met 10 jaar al donders goed dat er een wereld op ze wacht maar idd ze kunnen wel nog echt genieten van het moment, daar kan ik iets van leren.

er schijnen er veel meer te zijn in nederland, het is een keten, zag ik.
quote:soho_ schreef op 21 april 2012 @ 15:11:

[...]

Precies, je hebt een bon dus valt het tegen dan is het eens maar nooit meer.

klopt !

ik was sowieso van plan om te gaan, wat de reacties hier ook zouden zijn.
Heel populair in Asië, vooral Japan.

Leuk om te proberen! Maar of het hier een hit wordt, dat denk ik niet.
we zullen het zien, scamp.

sushi is toch ook populair geworden ? je weet maar nooit.
Haha, volgens mij hebben de meesten hier echt geen idee wat het is. Ik vind het lekker! Bij een Japans restaurant in het centrum hier verkopen ze het, maar ik haal het soms ook bij de toko, en dan zit het in blikjes. Het heeft eigenlijk niet zo veel met thee (of bubbels) te maken, een smaak als aardbei is denk ik het populairst. Het is eigenlijk (soja)melk met een fruitsmaakje, plus tapioca balletjes die op de bodem liggen. Tapioca heeft niet veel smaak, maar de textuur is wel lekker.
ik ben iig benieuwd poppyseed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven