Schaamhaar

21-03-2008 08:37 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik weer eens in de sauna en daar viel mij op dat er steeds meer vrouwen maar ook mannen hun schaamhaar verwijderen. Helemaal kaal gaat mij zeker bij mannen een beetje te ver. Hoe doen jullie het en hoe is het bij jullie mannen?

kaal

Totaal aantal stemmen: 99

kaal bij mannen ja/nee (42%)
kaal bij vrouwen ja/nee (58%)
Zowel mn vrouw als ik hebben van voren een getrimde driehoek, aan de onderkant en in de bilnaad kaal.
Ik vind de poll nogal ingewikkeld.
Ik ben helemaal geschoren en mijn vriend heeft alleen een ,,snor,, En wij vinden het geweldig om elkaar regelmatig te scheren,
Hoe kun je hier nou op stemmen?
Ik heb 3hoekje, man gewoon haar, overal

Persoonlijk vind ik kaal niets, maar ieder z'n meug. Ik krijg trouwens uitslag van het scheren, brrr. Ben allergisch voor vanalles en nogwat, vandaar.
Later is nu
geweldige poll, ik stem ja/nee!
Stemmen lukt mij ook niet op de een of andere manier, en inderdaad elkaar scheren is nog veel leuker dan jezelf scheren
ik houd mijn ballen, de schacht, en mijn bilnaad vrij van haartjes. Mijn schaamhaar tim ik kort. Zelf vind ik haartjes bij beffen niet fijn waarom zou ik mijn patrner(s) ook geen glad huidje aanbieden?

Zelf vind ik het erg fijn als mijn ballen gelikt worden (teabagging) het lijk me niet prettig om twee harige ballen in je mond te krijgen vandaar mijn voorzorg....

Groetjes

Maup
Weet je, ik zou graag een streepje ofzo willen ... Alleen lukt dat niet goed omdat m'n schaamhaar niet echt dichtbegroeid is zeg maar

Dus voor mij lekker kaal...
soms kaal, soms iets wat op een streepje lijkt (heb licht schaamhaar, dus je ziet er toch niet heel veel van)

man is keurig bijgehouden, kort.
Ik scheer het kaal. Bij een man hoeft het van mij niet helemaal kaal, maar ballen kaal en het overige schaamhaar wat korter geknipt vind ik wel mooi en prettig.
Pas sinds kort scheer ik mezelf van onderen helemaal kaal. Van voren heeft het de normale groeiwijze (ben niet zwaar behaard) en valt mijn onderste kaalheid niet echt op.

Vriend is normaal (heeft ook niet overal haar gelukkig), soms trim ik het een beetje bij, zodat het wat korter is. Ik vind helemaal kaal bij een man niet mooi.
Leuke poll
Ik: streepje, de rest kaal

Hij: ballen kaal, boven kruis is het getrimd. Hij is behoorlijk harig, dus als hij alles zou scheren zou hij een beetje een vreemde kale plek in het midden krijgen, alsof er een ufo is geland.
We trimmen het gewoon bij, kaal op de meut vind ik erg lelijk

met name bij vrouwen.
lekker kaal houden bij beiden...
geweldig keuze menu in de poll ?!
Moet er eerlijkheidshalve ook bijzeggen dat ik het niet zo fris vind bij de orale sex,continue die haren in de mond,je man zal het geweldig vinden als ie glad is,dat durf ik te wedden,en omgekeerd ook,

Cindy
Al jaren allebijde kaal
#
Ik heb gestemd op "kaal bij mannen ja/nee"!

Maar ik vind dit wel de allerslechtst geformuleerde poll ooit, want ik heb geen idee waarvoor ik nou gestemd heb.

Zelf ben ik geheel geschoren. Soms de basis alleen getrimd. Vind het gewoon mooi staan en wens mijn partner ook geen haren in de mond toe.
Ik een breder getrimde streep en schaamlippen kaal. Mijn vriend is ook geschoren of soms op de basis alleen getrimd.

Ik persoonlijk vind een man kaal veel mooier dan zo'n bos en zoals Lavuera zegt dan is het heerlijk om naar te kijken.
ik helemaal kaal... maar ben nu bezig om weer eens het streepje te laten staan :D weet niet of ik daar nog aan kan wennen, vind kaal bij een vrouw zeer mooi !

Bij mannen moet het geen oerwoud zijn... bijgeknipt en geschoren!! helemaal kaal hoeft van mij niet perse
Helemaal kaal vind ik lelijk, dan voel ik me een meisje van 10 dus ik heb alleen een dun streepje en bij de man de ballen en bilnaad kaal en rond de penis getrimd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven