Ik snap er niets van.

23-04-2012 02:20 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
-- Ivm herkenbaarheid OP verwijderd --
Wat doet het ertoe of het vreemd is of niet, als jij toch niet echt iets van hem hoeft na de 6e?

Of vind je zijn aandacht stiekem wel lekker?
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
-nora-,

Ik denk dat we elkaars aandacht wel fijn vinden ja.
Als je echt niets (meer) van hem wilde zou je geen foto's ':P' van jezelf sturen maar het zakelijk houden en het niet hoeven te snappen..
Inderdaad. En als je werkelijk enig zelfrespect zou hebben had je het contact meteen na die halfgare uitspraken eerder van hem afgekapt.

Jij wilt het contact helemaal niet afkappen, ook niet na dit project.
"Ik ga je klappen".....?

Rare gast, kappen met die handel.
@ ster en de rest:

Ik heb aangegeven geen foto's meer van mezelf te sturen, juist omdat dit totaal onnodig is.

Jawel, na dit project stop ik voor de volle 100 procent met hem. Waarom? Omdat ik niets meer zie in deze vriendschap.
Als een man 'ik ga je klappen' tegen me zou zeggen, al was het maar voor de grap dan was het klaar voor mij.
Al sta je met kleren aan op die foto's, dan nog vind ik het vreemd dat je iemand die je in feite nog maar amper kent, foto's stuurt.

Wat moet en doet hij met die foto's van jou en krijg jij ook foto's van hem en wat doe jij daar dan mee?

Vind het wel apart om een termijn van stoppen af te spreken, qua vriendschap.

Wat is er trouwens mis met een gewone vriendschap tussen jullie als het gewoon goed klikt of is het relatie of niets?
quote:gelukkighartje schreef op 23 april 2012 @ 02:20:

Ik vind zijn bovenstaande gedrag vreemd. Of ben ik hier nou de vreemde eend in de bijt..?

Persoonlijk vind ik jouw gedrag ook nogal draaierig. Je wilt wel met hem samenwerken, maar daarna elkaar niet meer zien? Beetje half-half, kap het dan helemaal af.

Ook snap ik de hele vraagstelling niet zo goed. Wat wil je precies met onze adviezen? Stel, wij zeggen: zijn gedrag is inderdaad vreemd!, wat ga je daar dan mee doen?
Je bent er toch al uit? Na 6 mei geen contact meer, maar waarom open je dan een topic? Buiten die gezamenlijke activiteit geen ping/wat dan ook gsm/internet contact meer en snel klaar met die hap . . . . .!!!!!
Helaas kan ik niet quoten, vandaar deze manier.

@limlight: Ja ik ontving ook foto's van hem. We hebben afgesproken elkaars foto's te verwijderen (of hij dit doet is een tweede).

Voor mij is het achteraf alles of niets.

@monsterpinguin: Hierna zal ik alles afkappen. Ik heb deze topic geopend om erachter te komen of zijn gedrag normaal is of niet. 1 ding weet ik wel zeker, hierna kap ik met hem.
Ik begrijp helemaal niets!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maar gelukkighartje, als je toch alweer dat je hierna niets meer met hem te maken wilt hebben, waarom wil je dan nog weten of zijn gedrag normaal is?

(oh, maar om toch een antwoord te geven; iemand die voor de grap zegt dat hij je wilt klappen is per defnitie niet normaal, dus zijn gedrag zal dat ook nooit zijn)
quote:gelukkighartje schreef op 23 april 2012 @ 09:35:

Hierna zal ik alles afkappen. Ik heb deze topic geopend om erachter te komen of zijn gedrag normaal is of niet. 1 ding weet ik wel zeker, hierna kap ik met hem.Hoezo hierna? Je kunt toch nu gewoon bellen en zeggen dat je hem niet meer wilt zien?
Ja maar halloooo van wie krijgt ze de aandacht dan?
Hahahaha, niet zo flauw doen hoor ;)

Tsja, ik ben gewoon nieuwsgierig naar zijn gedrag..
quote:gelukkighartje schreef op 23 april 2012 @ 11:15:

Hahahaha, niet zo flauw doen hoor ;)

Tsja, ik ben gewoon nieuwsgierig naar zijn gedrag..

Wat een merkwaardige manier om het te verwoorden. Wat bedoel je nou precies?

Je hebt dus niet de daadkracht om het te stoppen, want anders zou je het niet uitstellen. Lijkt wel of je soort verslaafd bent, ofzo. Wat dat betreft vind ik die opmerking hierboven eigenlijk wel kloppen.
Dus hij intrigeert je weldegelijk...
Nee ik snap dat het strelend is....maar wat schiet je op als je zijn gedrag dan weet of mag meemaken...ik probeer het zeg maar het groter geheel te zien en ik heb het idee de clou te missen.

Wat komt erna?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven