Tablet Trekpleister op! :(
dinsdag 24 april 2012 om 10:59
Ik keek gister door de reclamefolders want ik verveelde me een beetje... Toen ik de laatste bladzijde van trekpleister zag, begonnen mijn ogen te twinkelen. Een 10 inch tablet van 199 voor 99 euro. Ik werd er helemaal blij van des temeer omdat ik al langer over een tablet nadacht. Bij de advertentie stond: verkoop begint dinsdag 24 april om 9 uur. Dus ik op internet gekeken naar waar de winkels zaten + openingstijden. Ik had voor vandaag een dagje uit gepland staan, maar ik wilde zo graag die tablet dat ik het uitgesteld heb. Afijn, ik vanmorgen mijn wekkertje gezet en om 9 uur ging er een trekpleister open. Ik was daar om 09:02. Jahoor, er hing al een briefje dat ze uitverkocht waren... Nou, geen probleem ik ga gewoon naar de volgende want die gaat om 9:30 open. Ik was daar ruimschoots op tijd en er stond al een rij. Wat bleek: voor openingstijd zag ik al door de deuren een briefje hangen. Juist, ook daar waren de tablets al op!? Volgens de verkoper hadden ze alle geleverde tablets al op de reservering staan... Je gaat toch niet al je tablets laten reserveren als er in het krantje staat dat ie vandaag pas te verkrijgen is??!! Heb een klacht gemailt naar trekpleister en naar reclame codecommissie maar ondertussen ben ik best teleurgesteld

dinsdag 24 april 2012 om 11:02

dinsdag 24 april 2012 om 11:04
Die tablet heeft een vriendin van mijn 2 maanden geleden al online bij de trekpleister gekocht, ook voor 99 euro. Volgens mij is het een terugkerende actie. Maar moet wel eerlijk zeggen dat dat ding in 2 maanden tijd al 3 keer stuk is geweest.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

dinsdag 24 april 2012 om 11:07
quote:mali30 schreef op 24 april 2012 @ 11:04:
Die tablet heeft een vriendin van mijn 2 maanden geleden al online bij de trekpleister gekocht, ook voor 99 euro. Maar moet wel eerlijk zeggen dat dat ding in 2 maanden tijd al 3 keer stuk is geweest.
Ja duh. 100 euro voor een of ander crappy ding.
Laten we wel wezen, er is maar 1 echte goed tablet, en dat is de iPad.
TO, er staan er volop op Marktplaats, nog even sparen en je hebt echt iets fatsoenlijks in huis.
Die tablet heeft een vriendin van mijn 2 maanden geleden al online bij de trekpleister gekocht, ook voor 99 euro. Maar moet wel eerlijk zeggen dat dat ding in 2 maanden tijd al 3 keer stuk is geweest.
TO, er staan er volop op Marktplaats, nog even sparen en je hebt echt iets fatsoenlijks in huis.
dinsdag 24 april 2012 om 11:19
quote:charlottecharles schreef op 24 april 2012 @ 11:07:
[...]
Meen je dat nou? We hebben er hier regelmatig eentje te leen, mijn dochter vind het leuk om mee te spelen, maar wat een onding zeg. Je moet voor zowat alles betalen (alsof 't ding al niet duur genoeg is) en je kunt er verrassend weinig mee. Nou weet ik niet of andere tablets daar heel anders in zijn qua mogelijkheden, maar de iPad zou ik in ieder geval nooit zelf aanschaffen.
TO, misschien ben je door Kruidvat zelf voor een miskoop behoed maar wel een heel merkwaardige manier van doen dat ze voor openingstijd al uitverkocht zijn. Daar zou ik ook niet blij mee zijn.
[...]
Meen je dat nou? We hebben er hier regelmatig eentje te leen, mijn dochter vind het leuk om mee te spelen, maar wat een onding zeg. Je moet voor zowat alles betalen (alsof 't ding al niet duur genoeg is) en je kunt er verrassend weinig mee. Nou weet ik niet of andere tablets daar heel anders in zijn qua mogelijkheden, maar de iPad zou ik in ieder geval nooit zelf aanschaffen.
TO, misschien ben je door Kruidvat zelf voor een miskoop behoed maar wel een heel merkwaardige manier van doen dat ze voor openingstijd al uitverkocht zijn. Daar zou ik ook niet blij mee zijn.
dinsdag 24 april 2012 om 11:26
quote:claudine1982 schreef op 24 april 2012 @ 11:17:
Heeft iemand hier trouwens ervaring mee? Tablet op marktplaats kopen?Nee, maar niet op laten sturen, want dan loop je met dit soort populaire prijzige gadgets grote kans opgelicht te worden. Je kan wellicht beter hier kijken. Weet niet of je hier bekend mee bent, maar op die site zitten allemaal 'nerds' (bij gebrek aan betere omschrijving) die er verstand van hebben. Minder kans dat je teveel betaalt/opgelicht wordt.
Heeft iemand hier trouwens ervaring mee? Tablet op marktplaats kopen?Nee, maar niet op laten sturen, want dan loop je met dit soort populaire prijzige gadgets grote kans opgelicht te worden. Je kan wellicht beter hier kijken. Weet niet of je hier bekend mee bent, maar op die site zitten allemaal 'nerds' (bij gebrek aan betere omschrijving) die er verstand van hebben. Minder kans dat je teveel betaalt/opgelicht wordt.
dinsdag 24 april 2012 om 11:34
Een tablet van 100 euro is echt niks.
Ik heb een samsung galaxy gekocht voor 177 bij de wehkamp (was een 50% korting actie) ik heb ook maanden gewacht tot er een goede aanbieding kwam.
Ben benieuwd mijn ouders hebben een ipad maar ik ben geen apple fan en heb ook de samsung galaxy 2 telefoon dus is wel handig om dan de bijbehorende tablet te hebben.
Ik heb een samsung galaxy gekocht voor 177 bij de wehkamp (was een 50% korting actie) ik heb ook maanden gewacht tot er een goede aanbieding kwam.
Ben benieuwd mijn ouders hebben een ipad maar ik ben geen apple fan en heb ook de samsung galaxy 2 telefoon dus is wel handig om dan de bijbehorende tablet te hebben.
dinsdag 24 april 2012 om 11:57
quote:claudine1982 schreef op 24 april 2012 @ 11:17:
Heeft iemand hier trouwens ervaring mee? Tablet op marktplaats kopen?
Jahoor, en tot nu toe alleen maar goede..
Vraag wel altijd even naar de kassabon, en laat het nooit opsturen, altijd zelf ophalen.
Maar.. Je kan natuurlijk dikke vette pech hebben.
Heeft iemand hier trouwens ervaring mee? Tablet op marktplaats kopen?
Jahoor, en tot nu toe alleen maar goede..
Vraag wel altijd even naar de kassabon, en laat het nooit opsturen, altijd zelf ophalen.
Maar.. Je kan natuurlijk dikke vette pech hebben.
dinsdag 24 april 2012 om 12:03
[...]
TO, er staan er volop op Marktplaats, nog even sparen en je hebt echt iets fatsoenlijks in huis.Wat een bullshit niks mis met een android tablet. Er zit alleen kwaliteitsverschil in omdat iedereen er 1 mag maken. De high-end tablets zoals de transformer prime doen absoluut niet onder voor een iPad.
[...]
TO, er staan er volop op Marktplaats, nog even sparen en je hebt echt iets fatsoenlijks in huis.Wat een bullshit niks mis met een android tablet. Er zit alleen kwaliteitsverschil in omdat iedereen er 1 mag maken. De high-end tablets zoals de transformer prime doen absoluut niet onder voor een iPad.

dinsdag 24 april 2012 om 12:13
[...]
Niet met je eens. Een tablet van 100 Euro kan inderdaad niet veel zijn, maar die van Samsung bijvoorbeeld zijn prima! Ik heb ze allebei in handen gehad en ik vond die fijner dan de i-pad.
Daarnaast zijn voor Android tablets ook nog meer gratis app's beschikbaar dan voor de i-pad.
[...]
Niet met je eens. Een tablet van 100 Euro kan inderdaad niet veel zijn, maar die van Samsung bijvoorbeeld zijn prima! Ik heb ze allebei in handen gehad en ik vond die fijner dan de i-pad.
Daarnaast zijn voor Android tablets ook nog meer gratis app's beschikbaar dan voor de i-pad.
dinsdag 24 april 2012 om 12:28
De Kruidvat doet vaker van dit soort kan-bijna-niet-waar-zijn-acties, en nee het is ook niet waar, want de desbetreffende winkels krijgen de artikelen niet eens binnen. Er wordt gewoon veel te weinig ingekocht en ja het verbaasd met dat ze daar nog nooit op terug gefloten zijn.
Ik heb ook wel eens gehoord dat áls een filiaal enkele goederen op voorraad kreeg, dat het eigen personeel deze dan alvast "reserveerde". Kortom die hele mensenmassa buiten staan er dus mooi voor jan lul.
Ik heb ook wel eens gehoord dat áls een filiaal enkele goederen op voorraad kreeg, dat het eigen personeel deze dan alvast "reserveerde". Kortom die hele mensenmassa buiten staan er dus mooi voor jan lul.

dinsdag 24 april 2012 om 12:32
Ja dat heb ik ook gehoord, dat ze eerst voor eigen personeel reserveren en wat ze over hebben gaat maandag middag al de winkel in terwijl de aanbiedingen dinsdag pas in gaan.
Heb een enkele keer gehad, met de treinkaartjes, dat een filiaal ze te laat binnen had gekregen maar de volgende dag had ik ze alsnog.
Heb een enkele keer gehad, met de treinkaartjes, dat een filiaal ze te laat binnen had gekregen maar de volgende dag had ik ze alsnog.
dinsdag 24 april 2012 om 13:26
[...]
TO, er staan er volop op Marktplaats, nog even sparen en je hebt echt iets fatsoenlijks in huis.Dat is jouw mening. Wij hebben de Galaxy en die is ook echt geweldig.
[...]
TO, er staan er volop op Marktplaats, nog even sparen en je hebt echt iets fatsoenlijks in huis.Dat is jouw mening. Wij hebben de Galaxy en die is ook echt geweldig.
Bazinga!