Bibbereieren #26
donderdag 2 februari 2012 om 21:27
Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09
86 cm / 12,5kg
22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor
M: 17/09/09
79cm / 9,68kg
C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg
J: 23/03/123950gr
24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg
M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg
R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg
FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg
RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr
BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr
02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg
MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg
KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr
21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris
?: 5/12/12 24/4 echo
Special guests aka suikertantes: Erine
maandag 23 april 2012 om 17:16
Hoera speec, wat fijn! Hele opluchting. En wat heerlijk dat je het al bijna van de daken mag gaan schreeuwen!
Rain, snap je gevoel, ook al heb ik niet hetzelfde meegemaakt, ik werd ook vaak best verdrietig van alle positieve testen en mooie echo's enzo. En dat heeft inderdaad niks met (mis)gunnen te maken. Nogmaals dikke knuf!
Rain, snap je gevoel, ook al heb ik niet hetzelfde meegemaakt, ik werd ook vaak best verdrietig van alle positieve testen en mooie echo's enzo. En dat heeft inderdaad niks met (mis)gunnen te maken. Nogmaals dikke knuf!
maandag 23 april 2012 om 19:22
maandag 23 april 2012 om 20:18
Rain Tuurlijk gun je het speec, maar het is toch moeilijk voor jou!
Speec: jeetje, alweer bijna 12 weken! En super dat alles goed was, is toch wel spannend, wat je al zei. Ga je het snel iedereen vertellen? Hoe vond berendje het?
Hier relatiedipje. Laatst heftig gesprek gehad over tweede enzo. We willen beide wel een tweede, hoewel we het spannend vinden allemaal. Maar we merken nu ook dat we wat uit elkaar gegroeid zijn, meer ouders dan partners zeg maar. Daar willen we eerst aan gaan werken voordat we voor tweede gaan. Ook financieel hebben we het momenteel best zwaar, wat ook wel meespeelt...
Nou ja, goed gesprek en gezamenlijke conclusie, maar toch wel pittig...
Speec: jeetje, alweer bijna 12 weken! En super dat alles goed was, is toch wel spannend, wat je al zei. Ga je het snel iedereen vertellen? Hoe vond berendje het?
Hier relatiedipje. Laatst heftig gesprek gehad over tweede enzo. We willen beide wel een tweede, hoewel we het spannend vinden allemaal. Maar we merken nu ook dat we wat uit elkaar gegroeid zijn, meer ouders dan partners zeg maar. Daar willen we eerst aan gaan werken voordat we voor tweede gaan. Ook financieel hebben we het momenteel best zwaar, wat ook wel meespeelt...
Nou ja, goed gesprek en gezamenlijke conclusie, maar toch wel pittig...
maandag 23 april 2012 om 21:36
Annika, ik herken het ook wel. Ik denk dat 75 % van onze communicatie betrekking heeft op de kinderen en regeldingen rond het huishouden. Daarnaast doen we ons 'eigen ding'. Hij speelt computerspelletjes en ik forum of ben aan het internetshoppen. Wij hadden besloten om dit 1 avond in de week niet te doen en een bordspel o.i.d. te doen samen maar dat voelde ook weer geforceerd.
Maken jullie nog gebruik van de oppas? Misschien is het tijd om weer wat samen te ondernemen.
Maken jullie nog gebruik van de oppas? Misschien is het tijd om weer wat samen te ondernemen.
maandag 23 april 2012 om 22:14
Husk, wat goed van R!
Gw, wat moet je met zo’n strandding? Is dat voor bij jullie in de tuin?
Speec, wat fijn dat alles goed is!!!
Rain,
Annika, goed dat jullie erover gepraat hebben en 2e kindje uitstellen is waarschijnlijk een wijs besluit. De eerste tijd met zo’n baby’tje is ook weer erg heftig en wordt je weer erg geleefd.
Het meer ouders dan partner zijn herken ik ook. Lastig is dat.
En nog maar een want relatiedip is niet leuk
Wij zijn weer thuis, erg leuk weekend gehad. Vandaag ter afsluiting naar safaripark beekse bergen geweest. Wilden ook nog naar speelland maar daar hadden we geen tijd meer voor. J1 heeft uurtje in een bolderkar geslapen, zo’n lief gezicht. Hij was op de terug weg alleen niet echt te genieten. J2 viel uiteindelijk in slaap. J1 heeft de laatste 45 min gehuild (omdat hij een bolletje wilde met vlees, toen ik die gaf gooide hij die terug, hij wilde een bolletje met ander vlees en die waren op, boos was hij, soms hadden we hem er even uit, maar dan was het direct weer huilen ik wil een bolletje met vlees) komt door de vermoeidheid. Hopelijk slapen ze morgen wat langer uit.
Ik ga de hond uit laten en dan mn bed ook opzoeken. Vent ligt er al in die moet morgen er om 5 uur uit. Ik moet s avonds werken, dus we lossen elkaar mooi af morgen
Gw, wat moet je met zo’n strandding? Is dat voor bij jullie in de tuin?
Speec, wat fijn dat alles goed is!!!
Rain,
Annika, goed dat jullie erover gepraat hebben en 2e kindje uitstellen is waarschijnlijk een wijs besluit. De eerste tijd met zo’n baby’tje is ook weer erg heftig en wordt je weer erg geleefd.
Het meer ouders dan partner zijn herken ik ook. Lastig is dat.
En nog maar een want relatiedip is niet leuk
Wij zijn weer thuis, erg leuk weekend gehad. Vandaag ter afsluiting naar safaripark beekse bergen geweest. Wilden ook nog naar speelland maar daar hadden we geen tijd meer voor. J1 heeft uurtje in een bolderkar geslapen, zo’n lief gezicht. Hij was op de terug weg alleen niet echt te genieten. J2 viel uiteindelijk in slaap. J1 heeft de laatste 45 min gehuild (omdat hij een bolletje wilde met vlees, toen ik die gaf gooide hij die terug, hij wilde een bolletje met ander vlees en die waren op, boos was hij, soms hadden we hem er even uit, maar dan was het direct weer huilen ik wil een bolletje met vlees) komt door de vermoeidheid. Hopelijk slapen ze morgen wat langer uit.
Ik ga de hond uit laten en dan mn bed ook opzoeken. Vent ligt er al in die moet morgen er om 5 uur uit. Ik moet s avonds werken, dus we lossen elkaar mooi af morgen
maandag 23 april 2012 om 22:18
Hier zelfde problemen, vent heeft vanavond zn hart gelucht. Verklaard zn gedrag. Ben er zelf niet blij mee, maar oké. Geen reden voor extra zorgen om mij, ik red me goed.
Alleen ff klap in mn gezicht gekregen ( van woorden!)
Hoe en wat kom ik later wel ff op terug.
Wil niet over Annika haar problemen heen walsen.
Sterkte meis!
Alleen ff klap in mn gezicht gekregen ( van woorden!)
Hoe en wat kom ik later wel ff op terug.
Wil niet over Annika haar problemen heen walsen.
Sterkte meis!
dinsdag 24 april 2012 om 07:27
lieve Annika, wat goed dat jullie 'het probleem' onder ogen zien en er over praten. Niet de meest leuke beslissing maar voor jullie nu de beste oplossing zo te lezen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel op zie tegen de kosten voor een tweede.
Rain, ik kan me niet helemaal voorstellen hoe je je voelt maar dikke voor jou. Jouw tijd komt vast heel snel wel weer.
Char, goed dat je vent zijn hart gelucht heeft. Misschien niet heel leuk en zoals je schrijft komt het best hard aan maar beter dan alles maar opkroppen. Het moet er hoe dan ook toch een keer uit. Hopelijk kunnen jullie vanaf nu stappen in de goede richting zetten.
Berichtjes op hyves reageer ik vanavond op. ik heb zo cursus bij de kvk.
Moom, beetje lekker geslapen??
Hier heeft de tuthola zaterdag en zondag geslapen tot 06.00 uur en gister en vandaag moest ik 'r uit d'r bed 'schoppen'....
lekker is dat.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel op zie tegen de kosten voor een tweede.
Rain, ik kan me niet helemaal voorstellen hoe je je voelt maar dikke voor jou. Jouw tijd komt vast heel snel wel weer.
Char, goed dat je vent zijn hart gelucht heeft. Misschien niet heel leuk en zoals je schrijft komt het best hard aan maar beter dan alles maar opkroppen. Het moet er hoe dan ook toch een keer uit. Hopelijk kunnen jullie vanaf nu stappen in de goede richting zetten.
Berichtjes op hyves reageer ik vanavond op. ik heb zo cursus bij de kvk.
Moom, beetje lekker geslapen??
Hier heeft de tuthola zaterdag en zondag geslapen tot 06.00 uur en gister en vandaag moest ik 'r uit d'r bed 'schoppen'....
lekker is dat.
dinsdag 24 april 2012 om 08:58
Char: , niet leuk dat vent zijn woorden zo hard aankwamen, maar wel goed van hem dat hij er in elk geval over gepraat heeft!
Hopelijk kunnen jullie nu de positieve kant weer op!
Becky: ik zag ook enorm op tegen de kosten voor een 2e, maar tot nu toe kan ik zeggen dat het me erg meevalt! De enige wekelijkse terugkerende kosten tot nu toe zijn luiers en voeding...
Of bedoelde jij meer op langere termijn?? mbt school/studie later??
Hopelijk kunnen jullie nu de positieve kant weer op!
Becky: ik zag ook enorm op tegen de kosten voor een 2e, maar tot nu toe kan ik zeggen dat het me erg meevalt! De enige wekelijkse terugkerende kosten tot nu toe zijn luiers en voeding...
Of bedoelde jij meer op langere termijn?? mbt school/studie later??
dinsdag 24 april 2012 om 11:54
Jaaaa Maris, wat leuk! gefeliciteerd! Toch wel herkenbare structuren dus?
Char, sjemig, dat is niet mis. Lijkt me op z'n zachtst gezegd behoorlijk heftig als mij dat verteld zou worden.
Annika, ook een voor jou. Wel herkenbaar hoor, dat alles om het kind draait en het praktische geregel enzo. Ik zie bij ons ook wel dat we momenteel vooral verzorgers van Berend zijn en niet echt geliefden. We zijn ook gewoon altijd moe lijkt het wel. Maar wel rot dat het op dit moment van dusdanige aard is dat je de kinderwens toch even opzij zet.
Char, sjemig, dat is niet mis. Lijkt me op z'n zachtst gezegd behoorlijk heftig als mij dat verteld zou worden.
Annika, ook een voor jou. Wel herkenbaar hoor, dat alles om het kind draait en het praktische geregel enzo. Ik zie bij ons ook wel dat we momenteel vooral verzorgers van Berend zijn en niet echt geliefden. We zijn ook gewoon altijd moe lijkt het wel. Maar wel rot dat het op dit moment van dusdanige aard is dat je de kinderwens toch even opzij zet.