Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Hoera speec, wat fijn! Hele opluchting. En wat heerlijk dat je het al bijna van de daken mag gaan schreeuwen!

Rain, snap je gevoel, ook al heb ik niet hetzelfde meegemaakt, ik werd ook vaak best verdrietig van alle positieve testen en mooie echo's enzo. En dat heeft inderdaad niks met (mis)gunnen te maken. Nogmaals dikke knuf!
Yeah speec, goed nieuws!

Hier helaas wat minder nieuws, ik zet het wel even op haives.
Speec: wat fijn dat alles goed was!! En al bijna 12 weken! Wauw, wat gaat het hard!

Maris: jij mag/moet morgen toch, als ik het goed zag in het schema?? Hoelaat moet je??

En hoe voel jij je?

Rain: kan me voorstellen dat je er wel even verdrietig om voelt...

GW: zal even op haives kijken..
Joehoe Speec, wat fijn!! En nu als een rappe naar Haaifs!
Kan vanaf ipad niet reageren op haaifs, maar knuffies voor kath, gw, en raintje ook nog maar
Rain Tuurlijk gun je het speec, maar het is toch moeilijk voor jou!

Speec: jeetje, alweer bijna 12 weken! En super dat alles goed was, is toch wel spannend, wat je al zei. Ga je het snel iedereen vertellen? Hoe vond berendje het?

Hier relatiedipje. Laatst heftig gesprek gehad over tweede enzo. We willen beide wel een tweede, hoewel we het spannend vinden allemaal. Maar we merken nu ook dat we wat uit elkaar gegroeid zijn, meer ouders dan partners zeg maar. Daar willen we eerst aan gaan werken voordat we voor tweede gaan. Ook financieel hebben we het momenteel best zwaar, wat ook wel meespeelt...

Nou ja, goed gesprek en gezamenlijke conclusie, maar toch wel pittig...
Annika: weet even niet zo gauw wat ik moet zeggen op je bericht, maar wil je wel even een dikke knuffel geven
Oh annika, mss wel een wijs besluit, maar wel een lastige denk ik.... herken het wel een beetje van meer vader en moeder dan partner zijn. Vind dat wel lastig.
Annika, ik herken het ook wel. Ik denk dat 75 % van onze communicatie betrekking heeft op de kinderen en regeldingen rond het huishouden. Daarnaast doen we ons 'eigen ding'. Hij speelt computerspelletjes en ik forum of ben aan het internetshoppen. Wij hadden besloten om dit 1 avond in de week niet te doen en een bordspel o.i.d. te doen samen maar dat voelde ook weer geforceerd.

Maken jullie nog gebruik van de oppas? Misschien is het tijd om weer wat samen te ondernemen.
Husk, wat goed van R!

Gw, wat moet je met zo’n strandding? Is dat voor bij jullie in de tuin?

Speec, wat fijn dat alles goed is!!!

Rain,

Annika, goed dat jullie erover gepraat hebben en 2e kindje uitstellen is waarschijnlijk een wijs besluit. De eerste tijd met zo’n baby’tje is ook weer erg heftig en wordt je weer erg geleefd.

Het meer ouders dan partner zijn herken ik ook. Lastig is dat.

En nog maar een want relatiedip is niet leuk

Wij zijn weer thuis, erg leuk weekend gehad. Vandaag ter afsluiting naar safaripark beekse bergen geweest. Wilden ook nog naar speelland maar daar hadden we geen tijd meer voor. J1 heeft uurtje in een bolderkar geslapen, zo’n lief gezicht. Hij was op de terug weg alleen niet echt te genieten. J2 viel uiteindelijk in slaap. J1 heeft de laatste 45 min gehuild (omdat hij een bolletje wilde met vlees, toen ik die gaf gooide hij die terug, hij wilde een bolletje met ander vlees en die waren op, boos was hij, soms hadden we hem er even uit, maar dan was het direct weer huilen ik wil een bolletje met vlees) komt door de vermoeidheid. Hopelijk slapen ze morgen wat langer uit.

Ik ga de hond uit laten en dan mn bed ook opzoeken. Vent ligt er al in die moet morgen er om 5 uur uit. Ik moet s avonds werken, dus we lossen elkaar mooi af morgen
Heel wijs besluit Annika
Hier zelfde problemen, vent heeft vanavond zn hart gelucht. Verklaard zn gedrag. Ben er zelf niet blij mee, maar oké. Geen reden voor extra zorgen om mij, ik red me goed.

Alleen ff klap in mn gezicht gekregen ( van woorden!)

Hoe en wat kom ik later wel ff op terug.

Wil niet over Annika haar problemen heen walsen.

Sterkte meis!
Char,

en geef die vent van je een hele dikke trap onder zijn kont, je zit nog in je kraamweken, dan mag je echt wel alleen mama zijn en verder niks. Laat hem opzeiken zeg.
Ebp
lieve Annika, wat goed dat jullie 'het probleem' onder ogen zien en er over praten. Niet de meest leuke beslissing maar voor jullie nu de beste oplossing zo te lezen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel op zie tegen de kosten voor een tweede.

Rain, ik kan me niet helemaal voorstellen hoe je je voelt maar dikke voor jou. Jouw tijd komt vast heel snel wel weer.

Char, goed dat je vent zijn hart gelucht heeft. Misschien niet heel leuk en zoals je schrijft komt het best hard aan maar beter dan alles maar opkroppen. Het moet er hoe dan ook toch een keer uit. Hopelijk kunnen jullie vanaf nu stappen in de goede richting zetten.

Berichtjes op hyves reageer ik vanavond op. ik heb zo cursus bij de kvk.

Moom, beetje lekker geslapen??

Hier heeft de tuthola zaterdag en zondag geslapen tot 06.00 uur en gister en vandaag moest ik 'r uit d'r bed 'schoppen'....

lekker is dat.
Ja, of althans Sjaak is niet wakker geweest. Zelf wel wakker gelegen tussen 1 en 3.
Char: , niet leuk dat vent zijn woorden zo hard aankwamen, maar wel goed van hem dat hij er in elk geval over gepraat heeft!

Hopelijk kunnen jullie nu de positieve kant weer op!

Becky: ik zag ook enorm op tegen de kosten voor een 2e, maar tot nu toe kan ik zeggen dat het me erg meevalt! De enige wekelijkse terugkerende kosten tot nu toe zijn luiers en voeding...

Of bedoelde jij meer op langere termijn?? mbt school/studie later??
Oh en Maya: fijn dat jullie zo'n leuk weekend gehad hebben!
Vergeet de kinderopvang niet voor een tweede kind
Even kort: harde woorden van vriend komen er op neer dat hij niet meer bij me was geweest als kids er niet waren. Moeten er écht aan werken nu.
Het zag er allemaal fantastisch uit, geweldig hoe je al een hoofdje en armpjes en beentjes ziet (althans, de vorming ervan) de arts zei letterlijk: kan niet beter! bliijjjbliij lalalala :-D
Wat een lapzwans char. Wel een tweede kind maken en daarna zeggen dat hij liever bij je weg zou willen?

En mariss, wat gaaf!!!
zo de knetter char. daar zit je mooi mee! Nog wel te fixen?

en een juich voor maris! wat is je datum!?
Jaaaa Maris, wat leuk! gefeliciteerd! Toch wel herkenbare structuren dus?

Char, sjemig, dat is niet mis. Lijkt me op z'n zachtst gezegd behoorlijk heftig als mij dat verteld zou worden.

Annika, ook een voor jou. Wel herkenbaar hoor, dat alles om het kind draait en het praktische geregel enzo. Ik zie bij ons ook wel dat we momenteel vooral verzorgers van Berend zijn en niet echt geliefden. We zijn ook gewoon altijd moe lijkt het wel. Maar wel rot dat het op dit moment van dusdanige aard is dat je de kinderwens toch even opzij zet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven